Miksi tänne saa kirjoittaa harmaana? llkeily vähenisi jos ei saisi!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti
miksi musta taas yleistää
Ohhoh, olipa taas aloitus. Eiköhän näitä ole nyt jo nähty ihan tarpeeksi. Olen tutkiskellut tätä kyseistä siaan jo aikaisempien mustien aloituksien johsosta ja ihan yhtälailla musta ilkeilee täällä. Ja kun kaikki kirjoittaisi harmaana niin eipä olisi sitä ikävää ongelmaa mikä jyllää palstalla tosi pahana eli jonkun musta molliminen ja alasajaminen oli aloitus ihan mikä tahansa. Täällähän on pari ketä ei oikeasti ihan noin vain suvaita ja siihen tosiaan syyllistyy mustat myös. Miksi te mustat pidätte itseänne jotenkin parempana? itsetunto ongelmia vai mitä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22780018:
Ehkä olikin? :D Tai sitten ei.

Tosiasia lienee että saatan joskus olla jonkun mielestä ilkeä. Monesti en ole tarkoittanut olla (tapahtuu ns. työtapaturma), monesti olen tarkoittanutkin.
En jaksa jurnuttaa loputtomasti, helpompi on kerralla yrittää sanoa riittävän "osuvasti ja tyhjentävästi".

Mites sun elämäsi muuttui kun mustuit? Saatko nyt enemmän vai vähemmän arvostusta? Minä tykkäsin sinusta enemmän harmaana jostain syystä. Nyt sinusta on tullut tuollainen ilkeä ja ylimielinen MUSTA! :LOL:
Tykkaan Sinusta ,Aiti44v.
 
Mä veikkaan et koko palsta kuihtuis kasaan jos tänne tulisi sääntö että vain rekkautuneet saa keskustella. Sillä moni musta harmaantuu aukoakseen päätään. Onhan se hienoa pitää mustaa lempeää nikkiä jota muut kehuu. Ja sitten harmaannutaan ja päästellään ulos kaikki se patoutunut kauna mikä ihmistä riepoo.
 
Hra Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22782372:
Mä veikkaan et koko palsta kuihtuis kasaan jos tänne tulisi sääntö että vain rekkautuneet saa keskustella. Sillä moni musta harmaantuu aukoakseen päätään. Onhan se hienoa pitää mustaa lempeää nikkiä jota muut kehuu. Ja sitten harmaannutaan ja päästellään ulos kaikki se patoutunut kauna mikä ihmistä riepoo.
Jos mustana ei kehtaa aukoa päätään niin olkoon aukomati, rekkauspakkoa kehiin ja äkkiä :stick:
 
"vieras"
Ei missään nimessä pakkorekisteröintiä. Se pilaisi palstan. Tämä on tällainen kaikkiruokainen nopeatempoinen palsta aivan kuten Vauva-lehden Aihe Vapaa, keskustelu on nopeatempoista ja aiheita on paljon. Toisin kävisi jos olisi pakkorekisteröinti. Lisäksi monilla voi olla arkaluonteisia asioita kirjoitettavana, jotka kirjottaa mieluummin nimettömänä, esimerkiksi ihan sen vuoksi, ettei halua itseään tunnistettavan kyseisestä asiasta.
Nän se menee. Täsmälleen samaa mieltä olen. Palsta hiljenisi entisestään. Miksi täälä pitäis olla asiallinen ja fiksu ihan joka käänteessä. Minusta tämä rönsyäminen, häröily ja kaikenlainen hulluttelu on palstan suola. Ilman niitä täälä ois melkosen kuollutta.

Miksi ei vaan voi poimia sitä, mitä tuli täältä hakemaan? Miksi ei voi ohittaa muuta ja keskittyä siihen, mistä pitää ja mitä palstalta haluaa? Me ollaan täälä kaikki eri syistä ja se näkyy ja tulee aina näkymään.

Parempi keino on olla kommentoimattta ilkeyksiä. Ei ne kauaa jaksa yksinään raivota ja puukottaa. Ei lapsetkaan jaksa pompottaa, kun kukaan ei pompi. Jos et tykkää provosoimisesta, älä provosoidu.
 

Yhteistyössä