Miksi tänne saa kirjoittaa harmaana? llkeily vähenisi jos ei saisi!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti
äiti 44 v
Minua ei haittaisi, että palsta siitä hiljenee että harmaat saa pois täältä vinkumasta. Laatua enemmän, vaikka olisi juttua vähemmän ;)
Tämä myös jaksaa ihmetyttää, urbaanilegenda siitä että mustat ovat tasokkaampia kirjoittajia kuin harmaat. Mutta jostainhan se on arvonanto itselleen yritettävä kiskoa, ellei muusta niin ns. "harmaiden" alentamisesta :D
 
äiti 44 v
Harmaat voisi mennä aukomaan leukojaan suoli24:selle jos ei rekkautuminen kiinnosta
Sehän voi olla niinkin että KaksPlus HALUAA ennemminkin pitää tämän palstan nykyisenlaisena vilkkaana läpikulkupaikkana kuin hoitaa teidän haavoittuvia psyykkeitänne ennaltaehkäisevästi ja muuttaa tämän uneliaaksi mustien nikkien jahkailupalstaksi.

Tämähän on BISNESTÄ! Tsekatkaa tuohon sivun laidoille, minulla ainakin siinä on MAINOKSIA! Ja mainostajat haluavat, että täällä käy porukkaa, kommenttejen sisällöstä viis! Moderointiporukka nyt vain pitää sen huolen ettei lehdelle syytteitä ala ropisemaan.
 
äiti 44 v
Onneksi ei ole teistä kiinni.

Aika erikoista jos mustat kuvittelee, että palsta on = he. Harmaat taitaa tuottaa yli puolet palstan sisällöstä.
Nimenomaan, ja nämä mustat näköjään kuvittelevat myös että tämä palsta on HEITÄ varten eivätkä käsitä, että ME (mustat + harmaat) olemme täällä palstaa varten. Ei tämä palsta mikään hyväntekeväisyyden lonkero ole että täällä saamme jutskata aikamme kuluksi. Kyllä tämäkin toiminto on euroiksi muutettu ja plussan puolelle jääväksi todettu.
 
ok
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22779168:
Tämä myös jaksaa ihmetyttää, urbaanilegenda siitä että mustat ovat tasokkaampia kirjoittajia kuin harmaat. Mutta jostainhan se on arvonanto itselleen yritettävä kiskoa, ellei muusta niin ns. "harmaiden" alentamisesta :D
No peesi. Naurettavaa itkua harmaista, kun 95 % harmaiden kommenteista on ihan asiallisia. Ja mustilta lentää paskaa kanssa, yhyy.
 
äiti 44 v
No peesi. Naurettavaa itkua harmaista, kun 95 % harmaiden kommenteista on ihan asiallisia. Ja mustilta lentää paskaa kanssa, yhyy.
Ajattele, sinä ja minäkin voisimme muuttua tasokkaiksi kirjoittajiksi ihan helposti, vain rekisteröitymällä! Eiköhän mennä ja mustuta, jännä iltaan mennessä nähdä millaiseksi oma ulosanti ja ajatusmaailma on muokkautunut :D
 
hyi!
Yks musta oli mulle ilkeä. Ja toinen aina vittuilee kaikille. Joten mustat on tämän palstan syöpä, poistetaan rekisteröintimahdollisuus niin että kaikki olis harmaita, koska mustat on alinta pohjasakkaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22779210:
Sehän voi olla niinkin että KaksPlus HALUAA ennemminkin pitää tämän palstan nykyisenlaisena vilkkaana läpikulkupaikkana kuin hoitaa teidän haavoittuvia psyykkeitänne ennaltaehkäisevästi ja muuttaa tämän uneliaaksi mustien nikkien jahkailupalstaksi.

Tämähän on BISNESTÄ! Tsekatkaa tuohon sivun laidoille, minulla ainakin siinä on MAINOKSIA! Ja mainostajat haluavat, että täällä käy porukkaa, kommenttejen sisällöstä viis! Moderointiporukka nyt vain pitää sen huolen ettei lehdelle syytteitä ala ropisemaan.
Tuohon voisi lisätä myös Googlen arvon, koska bisnestä se on Googlepaikkakin ja jopa ihan kilpailua siinä missä muukin bisnes.
 
En kannata rekisteröintipakkoa, mutta joskus soisin moderaattoreiden olevan nopeampia. Esimerkiksi tämänpäiväinen Scarlett-avaus oli törkeä ja surullinen, ja se sai keikkua täällä kauan, ellei keiku edelleen.
 
samaa mieltä
moni ilkein harmaa on joku tuttu musta nikki. teoria johon itse uskon.
Nimenomaan näin. Mustana nuollaan ja ollaan niin kaveria muitten kanssa, samaan aikaan törkeydet ja haukkumiset suolletaan ulos harmaana. Pysyy julkisivu kunnossa ja edelleen muitten luottopiiriin kuuluvana on sit helppo harmaana levitellä niitä tietoonsa tulleita juttuja täällä. Onhan siitä aikanaan muutama pöhkö jäänyt kiinnikin, kun ovat vahingossa omalla mustalla nikillään suoltaneet niitä törkeyksiä mustille kavereilleen.
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;22779457:
Tuohon voisi lisätä myös Googlen arvon, koska bisnestä se on Googlepaikkakin ja jopa ihan kilpailua siinä missä muukin bisnes.
Just näin. Kaikki on nykyään bisnestä, jopa sairaiden ihmistenkin pitäisi viimekädessä olla TUOTTAVIA!

Elämme maailmanlopun aikoja, ihan siitä riippumatta uskommeko Ilmestyskirjaan vaiko emme :)
 
äiti 44 v
En kannata rekisteröintipakkoa, mutta joskus soisin moderaattoreiden olevan nopeampia. Esimerkiksi tämänpäiväinen Scarlett-avaus oli törkeä ja surullinen, ja se sai keikkua täällä kauan, ellei keiku edelleen.
Mutta kuitenkin me olemme AIKUISIA IHMISIÄ ja noihin paska-aloituksiin ei olisi mikään pakko aikuisten ihmisten vastata ja niitä näin tukea ja pitkittää niiden ketjujen olemassaoloa mutta kuin ihmeen kaupalla niistä ne aina pisimmät ketjut melkein syntyykin. Täällä ei osata vaieta paskaa kuoliaaksi, täällä on varsin lapsellinen suhtautuminen moniin asioihin. Ikäänkuin odotetaan äitiä riitojen ratkaisijaksi!?

No ei hätää, äiti on tässä! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22779573:
Mutta kuitenkin me olemme AIKUISIA IHMISIÄ ja noihin paska-aloituksiin ei olisi mikään pakko aikuisten ihmisten vastata ja niitä näin tukea ja pitkittää niiden ketjujen olemassaoloa mutta kuin ihmeen kaupalla niistä ne aina pisimmät ketjut melkein syntyykin. Täällä ei osata vaieta paskaa kuoliaaksi, täällä on varsin lapsellinen suhtautuminen moniin asioihin. Ikäänkuin odotetaan äitiä riitojen ratkaisijaksi!?

No ei hätää, äiti on tässä! :)
Ei tästä paikasta koskaan tule sellaista, etteikö paska-aloitukset saisi huomiota.

Scarletthan ei tuohon tämänpäiväiseen ketjuun ole mitään kirjoittanut, enkä minä, etkä sinäkään, mutta moni muu on.

Jos ja kun täällä on moderaattorit, niin eikö heidän tehtävänään ole poistaa nimenomaan niitä asiattomia avauksia ja viestejä?
 
äiti 44 v
On muuten monesti käynyt mielessä että ihmiset oikeasti tykkäävät täällä(kin) haukkua toisiaan, siis muutkin kuin minä. Mutta moni muu ei sitä myönnä. Ollaan "virallisesti" niin kauhistuneita näistä törkeyksistä ja ruokottomuuksista ja salaisesti nautitaan mutta ulkokuori pidetään herran nuhteessa. Mikä muu senkään selittäisi, että haukkumaketjut kasvavat monisivuisiksi? Tuntuu kansa tykkäävän.
 
----
[QUOTE="vieras";22775488]Eikö tähän ritä ratkaisuksi se, että kirjautumispakkoa kannattavat siirtyvät noille muille alueille, joille ei harmaana voi kirjoittaa? Kuinkahan vilkkaana saisitte keskustelun pidettyä? Kokeilkaa ihmeessä?[/QUOTE]

Niinpä niin. On kuitenkin paljon palstoja, jotka vaativat rekisteröinnin, joten sinne vaan jos anonyymien kirjoittajien paljous ja satunnainen asiattomuus häiritsee. Joku sanoi että vahvat palstapersoonat ovat tämän palstan suola, minun mielestäni taas harmaat ovat se tämän palstan vilkkaana pitävä joukko.
 
äiti 44 v
Pysytaan pois rasistisuudesta, varilla on hyvin vahan tekemista ilkeyden kanssa.
Ilkea on ilkea varista riippumatta.
No väri on esimerkiksi elintasopakolaisuuden puheena ollessa ihan sivuseikka, sossupummailuhan siinä pointti onkin eikä VÄRI! Sitäpaitsi, arabit esimerkiksi ovat valkoista rotua siinä kuin suomalaisetkin. Ei se heistä mustan rodun edustajia tee että heillä on ihon vaalea sävy jonkun asteen tummempi.

Minuakin on kerran mustalaiseksi kadulla haukuttu mutta ei pidä hiusten väristä (ja ruskettuneesta ihosta kesällä) mennä tekemään hätiköityjä johtopäätöksiä :D
 
äiti 44 v
Ei tästä paikasta koskaan tule sellaista, etteikö paska-aloitukset saisi huomiota.

Scarletthan ei tuohon tämänpäiväiseen ketjuun ole mitään kirjoittanut, enkä minä, etkä sinäkään, mutta moni muu on.

Jos ja kun täällä on moderaattorit, niin eikö heidän tehtävänään ole poistaa nimenomaan niitä asiattomia avauksia ja viestejä?
Kai ne poistaakin sen kuin ehtivät? Minunkin hengentuotteita ovat useasti poistelleet ja kylläpä sapettaa kun hyvä kirjoitusjälki tuhotaan!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22779670:
No väri on esimerkiksi elintasopakolaisuuden puheena ollessa ihan sivuseikka, sossupummailuhan siinä pointti onkin eikä VÄRI! Sitäpaitsi, arabit esimerkiksi ovat valkoista rotua siinä kuin suomalaisetkin. Ei se heistä mustan rodun edustajia tee että heillä on ihon vaalea sävy jonkun asteen tummempi.

Minuakin on kerran mustalaiseksi kadulla haukuttu mutta ei pidä hiusten väristä (ja ruskettuneesta ihosta kesällä) mennä tekemään hätiköityjä johtopäätöksiä :D
Eika paivetys tee Sinusta palstailkeilijaa, eika tumma tukkakaan.Otaksun.
 
"mä"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;22777131:
No tarkotin sitä että täällä on loistavia mustia tyyppejä ja viihdyn niiden "seurassa", harmaat ilkeilijät vaan ottaa päähän niin tajuttomasti niin mua, kun ilmeisesti aika montaa muutakin, joita täällä pyörii.
Miksi sä et sitten ole siellä mustien Mitäs Nytillä vaan täällä harmaiden seassa? Mä en ymmärrä miksi pitää täällä kiukutella, kun teille on juuri se oma Mitäs nyt, missä saatte olla keskenänne! Menkää sinne ja jättäkää tämä meille, jotka osaamme suodattaa ja jotka viihdymme täällä.
 
äiti 44 v
Eika paivetys tee Sinusta palstailkeilijaa, eika tumma tukkakaan.Otaksun.
Ei teekään sillä minä en ole palstailkeilijä. Minä olen minä, oma itseni täällä ja palstan ulkopuolella myös. Siihen on tyytyminen, en aijo omaksua mitään feikkipersoona tänne teidän joukkoonne.

Jos minä palstaa häiritsen liikaa, niin moderointi antanee bannin. Ja jos syyllistyn ajatusrikoksiin, niin joudun Halla-ahon vanavedessä oikeuteen. Lisäksi uskoisin että hyvissä ajoin ennen 50-vuotissynttäreitäni jätän muutenkin tämän palstan, mutta varmaahan sekään ei toki ole :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22779785:
Ei teekään sillä minä en ole palstailkeilijä. Minä olen minä, oma itseni täällä ja palstan ulkopuolella myös. Siihen on tyytyminen, en aijo omaksua mitään feikkipersoona tänne teidän joukkoonne.

Jos minä palstaa häiritsen liikaa, niin moderointi antanee bannin. Ja jos syyllistyn ajatusrikoksiin, niin joudun Halla-ahon vanavedessä oikeuteen. Lisäksi uskoisin että hyvissä ajoin ennen 50-vuotissynttäreitäni jätän muutenkin tämän palstan, mutta varmaahan sekään ei toki ole :D
Toivottavasti et jata.
Tarkoitukseni ei ollut sanoa ,etta Sina olisit ilkeilija.
 
äiti 44 v
Toivottavasti et jata.
Tarkoitukseni ei ollut sanoa ,etta Sina olisit ilkeilija.
Ehkä olikin? :D Tai sitten ei.

Tosiasia lienee että saatan joskus olla jonkun mielestä ilkeä. Monesti en ole tarkoittanut olla (tapahtuu ns. työtapaturma), monesti olen tarkoittanutkin.
En jaksa jurnuttaa loputtomasti, helpompi on kerralla yrittää sanoa riittävän "osuvasti ja tyhjentävästi".

Mites sun elämäsi muuttui kun mustuit? Saatko nyt enemmän vai vähemmän arvostusta? Minä tykkäsin sinusta enemmän harmaana jostain syystä. Nyt sinusta on tullut tuollainen ilkeä ja ylimielinen MUSTA! :LOL:
 
äiti 44 v
Ällöttävä tuo hekottava hymiö, sori! Poistaisin sen jos olisin musta, mutta enhän minä ole kuin harmaa joka ei voi muokata tekstejään jälkikäteen... poista sinä se hymiö mielessäsi.
 

Yhteistyössä