Miksi tänne saa kirjoittaa harmaana? llkeily vähenisi jos ei saisi!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja Suzyanne
  • Ensimmäinen viesti
Hra Majuri
Kannatan rekkautumispakkoa. Harmaiden on helppo kiertää mahdollista bannia, mutta musta ei voi sitä tehdä, ainakaan samalla nikillään, koska nikki on bannissa. Samalla kiristäisin rekkautumisvaatimuksia, ettei samalla sähköpostiosoitteella voisi tehdä kuin yhden mustan nikin ja sähköpostiosoite olisi oltava toimiva, jolloin sähköpostin kautta pitäisi vahvistaa rekkautuminen. Nykyään ei rekkautuessa tarvitse sähköpostin kautta vahvistaa rekkautumista, joten on aivan sama minkä huuhaa sähköpostiosoitteen kirjoittaa rekkautuessa.
 
Rekkautumis pakko todella, enkä usko että se vähentäisi täällä asuvia mitenkään. Moniin saitteihin pitää rekkautua ja niissä on valtavasti käyttäjiä. Ei se kuitenkaan kokonaan ongelmaa poista mutta vähentäisi kyllä paljon.
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22776288:
tiiättekö muuten että tässä ketjussa asiasta höyryäminen ei vie asiaa yhtään eteenpäin.
missään ketjussa mistään puhuminen ei vie mitään eteenpäin jos tälle linjalle aletaan, silti ihmiset keskustelee asioista, on se jännää...
 
Yksi mieletön epäkohta on yksityisviestien sensuuri, tapauksissa, joissa joku laittaa todella inhottavaa viestiä. Modeilla ei ilmeisesti ole mitään oikeuksia niitä viestejä lukea ja niihin puuttua. Esim. rieputarallaata on saatu tälläisillä viesteillä kiusata aika häiriöttä. Sen käytännön pitäisi muuttua. Mutta toisaalta se vaan todistaa, että häiriköt näkevät vaivaa häiritäkseen, avaavat uusia nikkejä lähettääkseen postia.
Esto toiminto on juuri tuota varten hyvä olemassa, se ei tietenkään auta sen ensimmäisen ikävän viestin lukemista. Mä en halua missään nimessä pääsyä toisten ihmisten yksityisviesteihin, sori vaan.: /
Meille kellekään ei ole ainakaan tullut mitään tietoa yksityisesti tulleista herjauksista lähiaikoina,,,
 
"mä"
Rekkautumis pakko todella, enkä usko että se vähentäisi täällä asuvia mitenkään. Moniin saitteihin pitää rekkautua ja niissä on valtavasti käyttäjiä. Ei se kuitenkaan kokonaan ongelmaa poista mutta vähentäisi kyllä paljon.
Mä taas uskon, että tuo vähentäisi porukkaa reippaasti ja erityisesti viihdepuoli täältä katoais kokonaan. Ei kai se ole mahdotonta, että mustille laitettaisiin oma "mitäs nyt"-osio tuonne muiden osioiden sekaan. Sittenpä sen näkee, miten aktiivisena pysyy.
 
Malliesimerkki hyvin hoidetusta palstasta löytyy esim tuolta Pelit lehden sivuilta, rekkaaminen vaatii tilaajana olon, (siis asiakasnumeron) ja palstalla esiinnytään omalla nimellä. Palstalle ei pääse jos jäsen ei ole. Vähän extremeähän se on, eikä tosiaankaan toimi täällä, mutta eipä siellä hirveästi trolleja pyöri, asioista kuitenkin puhutaan hyvinkin avoimesti ja turhan vittuilun määrä on minimissään.
 
Kepsis
viihdepuoli? tuo osoittaa sen miten kierosti ihmiset ajattelee nykyään, se on viihdettä kun räävitään päätä ihmisille hetken mielijohteesta, naatiskellaan oikein kun joku saa paskaa niskaan vaikka sitä ei ansaitsisikaan. jos tuo on se miksi ihmiset haluaa pitää harmauden täällä niin minä sanon että heti rekkauspakko päälle, sen verran kieroutunutta moinen on.
 
"mä"
viihdepuoli? tuo osoittaa sen miten kierosti ihmiset ajattelee nykyään, se on viihdettä kun räävitään päätä ihmisille hetken mielijohteesta, naatiskellaan oikein kun joku saa paskaa niskaan vaikka sitä ei ansaitsisikaan. jos tuo on se miksi ihmiset haluaa pitää harmauden täällä niin minä sanon että heti rekkauspakko päälle, sen verran kieroutunutta moinen on.
Anteeksi mitä? Jos tuo on sinusta viihdettä, niin minuun tuo ei uppoa. Mutta on täällä paljon leikkimielisiä, ketään vahingoittamattomia provoja ja ne jäisi täältä kyllä pois. Samoin arat aiheet.

Onhan teillä mustilla se Mitäs nyt-kerho. Sehän on tätä vastaava ja vain mustille. Miksi se ei kelpaa?
 
"mä"
Malliesimerkki hyvin hoidetusta palstasta löytyy esim tuolta Pelit lehden sivuilta, rekkaaminen vaatii tilaajana olon, (siis asiakasnumeron) ja palstalla esiinnytään omalla nimellä. Palstalle ei pääse jos jäsen ei ole. Vähän extremeähän se on, eikä tosiaankaan toimi täällä, mutta eipä siellä hirveästi trolleja pyöri, asioista kuitenkin puhutaan hyvinkin avoimesti ja turhan vittuilun määrä on minimissään.
Miksi porukka ei sitten hakeudu tuollaisille palstoille vaan pyörii täällä, missä on niin paha olla harmaiden keskellä? Tässäkin ketjussa on mainittu, että on monia "vain rekisteröityneille" tarkoitettuja, upeita palstoja niin miksi siltikin porukka on täällä?
 
"mä"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;22776871:
Kyllä mä kannatan tota rekkautumispakkoa. Kyllähän libelläkin oli joskus erittäin vilkasta, vaikka sinnekin on rekkautumispakko ja vielä sähkiksen kautta vahvistamalla saa tunnuksen toimimaan.
Teille on olemassa oma Mitäs nyt, mihin harmaat ei pääse niin miksi te itse täällä pyöritte ja vingutte? Mene sinne kerhon puolelle niin ei harmaiden jutut ärsytä. Helppoa vai mitä :)
 
"Vieras"
Hei! Olen aina kirjoittanut - vuosia - palstalla vain harmaana enkä koskaan ainuttakaan ilkeää viestiä. Sen sijaan olen voinut ammattiini liittyen vastata ammattinimikkeelläni silloin, kun on kysytty siihen liittyviä asioita. Tämä on minulle ainoa paikka, missä aidosti voin kysyä ja kommentoida arkoja asioita. Työni vuoksi minulla ei ole siihen minkään valtakunnan mahdollisuuksia muualla enkä myöskään voi rekisteröityä. Tai ainakaan en rekisteröityneenä voisi avittaa ketään alani tiedoilla saati ottaa esiin mitään henkilökohtaista. Erittäin hyvin ymmärrän teitä, jotka rekisteröitymistä toivotte ja inhoatte ilkeilyä (kuten minä ). Toivon vain, että moderointi olisi siihen vastaus ja palstalaisten oma toiminta - ohitettaisiin älyttömyydet eikä reagoitaisi tai ainakin klikattaisiin asiaton viesti eteenpäin.
 
"vieras"
Sentään YKSI palsta jossa voi kysyä aroistakin aiheista ilman pelkoa tunnistetuksi tulemisesta -ja olisitte senkin pois ottamassa?

Hei täällä on miljoona palstaa ja satoja kerhoja joihin pääsee vain rekkautuneet, eikö voida tätä YHTÄ palstaa jättää kirjautumispakon ulkopuolelle?
 
"vieras"
[QUOTE="mä";22776852]Miksi porukka ei sitten hakeudu tuollaisille palstoille vaan pyörii täällä, missä on niin paha olla harmaiden keskellä? Tässäkin ketjussa on mainittu, että on monia "vain rekisteröityneille" tarkoitettuja, upeita palstoja niin miksi siltikin porukka on täällä?[/QUOTE]

Ihan älyttömän hyvä kysymys! Tosiaan, kuinka te pakkaudutte tänne, jos on näitä muita niin älyttömän hyviä ja kivoja paikkoja joissa on nimimerkkipakko? Miksi ette keskustele siellä, turvassa, muiden nikillisten kanssa?
 
"vieras"
Rekkautumis pakko todella, enkä usko että se vähentäisi täällä asuvia mitenkään. Moniin saitteihin pitää rekkautua ja niissä on valtavasti käyttäjiä. Ei se kuitenkaan kokonaan ongelmaa poista mutta vähentäisi kyllä paljon.
Ihan oikeasti: miksi et sitten pysy niillä monilla saiteillasi? Miksi ei voida pitää tätä yhtä ainoaa, suosittua, paikkaa sellaisena jossa saa anonyymina kirjoittaa? Kaikki ei halua että itsestä saa kukaan tietää mitään! On asioita, joista ei halua pärställään huudella. Ehkä se on vaikea ymmärtää teillä, jotka haluatte kuvanne ja tietonne julki, mutta koittakaa ymmärtää, ettei kaikilla ole halua tulla tunnistetuksi. Ok, joukkoon pääsee päänaukojiakin, mutta jos asiattomuujksiin mennään, moderointi on sitä varten.
 
[QUOTE="vieras";22776914]Sentään YKSI palsta jossa voi kysyä aroistakin aiheista ilman pelkoa tunnistetuksi tulemisesta -ja olisitte senkin pois ottamassa?

Hei täällä on miljoona palstaa ja satoja kerhoja joihin pääsee vain rekkautuneet, eikö voida tätä YHTÄ palstaa jättää kirjautumispakon ulkopuolelle?[/QUOTE]

Kyllä kai mustanakin voi kirjoittaa ilman pelkoa tunnistamista? Ei kait mustanakaan tarvii mitään henkilökohtaista itsestään paljastaa... tai sitte tekee sen toisen mustan nickin millä kyselee niitä arkoja juttuja jos haluaa toisella kirjotella henkilökohtasia asioista/ laittaa itestään kuvia...
 

Yhteistyössä