<<< DISKO disko JOULUN DISKO >>>

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
äiti 44 v
Samaa mieltä Sähköpaimenkoiran kanssa, hyvin rumaa on miehen olla kaunis. Jos vielä komeakin erehtyy olemaan niin jotenkin maskuliinisella tavalla sitä on oltava. Mutta liian ruma ei mies juuri voi olla, kyllä se fakta näin on. Ja jos on liian ruma mutta on hyvä kitaristi ja/tai on paljon rahaa, niin taas kelpaa :LOL:

Öitä!

äiti 44 v
Kokeilen toista linkkiä... odottakaa kärsivällisesti kaikki innokkaat; saatte Benzininne jos se vain ikinä on minusta kiinni.
http://www.youtube.com/watch?v=hJ3DueZFv2Y&feature=related

Randomi Buddy
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22769582:
Kokeilen toista linkkiä... odottakaa kärsivällisesti kaikki innokkaat; saatte Benzininne jos se vain ikinä on minusta kiinni.
YouTube - Rammstein - Benzin HD
No siinä oli jo melkein apokalyptistä loppiaismeininkiä näin jouluketjuun, kun eikähän tämäkin ainakin loppiaiseen mennessä pitäisi saada loppumaan.

Pitipä taas kuitenkin vilkaista, kun nuo loppuyön unetkin kin oli enempi jotain Lemmyres Brutales -laatukuorokisaa, kuin pehmeää vaniljaa. Ensi yöksi kyllä etsin itse itselleni sopivampaa seuraa. Siitenpä näet.

äiti 44 v
No siinä oli jo melkein apokalyptistä loppiaismeininkiä näin jouluketjuun, kun eikähän tämäkin ainakin loppiaiseen mennessä pitäisi saada loppumaan.

Pitipä taas kuitenkin vilkaista, kun nuo loppuyön unetkin kin oli enempi jotain Lemmyres Brutales -laatukuorokisaa, kuin pehmeää vaniljaa. Ensi yöksi kyllä etsin itse itselleni sopivampaa seuraa. Siitenpä näet.
Älä ole noin rajoittunut, Buddy ... äläkä ota paineita! Loppuu kun loppuu ... kestää minkä kestää, vaikka juhannukseen tai ens jouluun :D

Randomi Buddy
Tässäpä enempi minua miellyttävää mieli-, niinkuin kuin muutakin - kuvitusta...kuten näkyy.
[video=youtube;IEc_93wz6AI]http://www.youtube.com/watch?v=IEc_93wz6AI[/video]

Randomi Buddy
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22766289:
No mikä ettei... tästä ei näe painajaisia vaan saa rauhalliset unet :)
YouTube - Motorhead - Overkill 2007 Version
En kyllä aina kaikkia mielipiteitäsi jaa, mutta minä kyllä osaan arvostaa ihan muodollistakin pätevyyttä. Sellainen ei ole koskaan pahitteeksi.

Siksipä aina välilä pitää palata ihan juurille, mm. siihenkin mitä esim. Dolly Parton edustaa, siis sitä sellaistakin pätevyyttä.

YouTube - dolly parton- Mama say a prayer

Yötä odotellessa voit silti kuitenkin ihan vapaasti muistaa vähän minuakin.

äiti 44 v
Sinä olet siis tuontyyppisen kuvamateriaalin ystävä (mein Hertz brennt). Minulle kelpaa video kuin video jossa on miehekkäitä miehiä, vauhtia, tunnelmaa tai jotain minkä tulkitsen humoristiseksi. Kuten vaikka seuraava, joka on jotenkin koominen :D

http://www.youtube.com/watch?v=HAkVplPSusc&feature=related

Rammstein - Keine Lust

Ja ITSE KAPPALEHAN on aina tärkein! Oli video mitä hyvänsä mutta jos kappale on surkea niin eipä videollakaan mitään tee. Surkean videon voi jättää katsomatta ja kuunnella pelkän biisin mutta en muista ikinä hiljentäneeni ääntä ja katsoneeni pelkän kuvan.

äiti 44 v
En kyllä aina kaikkia mielipiteitäsi jaa, mutta minä kyllä osaan arvostaa ihan muodollistakin pätevyyttä. Sellainen ei ole koskaan pahitteeksi.

Siksipä aina välilä pitää palata ihan juurille, mm. siihenkin mitä esim. Dolly Parton edustaa, siis sitä sellaistakin pätevyyttä.

...YouTube - dolly parton- Mama say a prayer[/url]

Yötä odotellessa voit silti kuitenkin ihan vapaasti muistaa vähän minuakin.
Niinkuin minä olen täällä vakuutellut olevani 100% hetero niin siitäkin huolimatta, en minäkään pahakseni pistä edes feminiinistä muodollista pätevyyttä (maskuliinisesta nyt puhumattakaan) kunhan ei vain yritetä mennä siihen halpaan että naisella muodollinen pätevyys korvaisi musiikillisen pätevyyden. Tästäkin on kosolti esimerkkitapauksia olemassa musiikkibisneksessä :( Mutta ei liene tällä meidän joululistalla.

Dolly Partonista pidän kovasti, TIETENKIN! Dolly on lämpäistä isoäitityyppiä :D

Mitenkähän minä yötä odotellessa sinua muistaisin? Vaatii vähän miettimistä ja niin siinä voi käydä että saat itse muistaa itseäsi ja etsiä itse itseäsi miellyttävät videot :)

Mutta sitä ennen kuitenkin laitan vielä tämän, jonka koko ajan olen ollut aikeissa tänne laittaa. On se vaan niin TÖRKEÄ! Silti varsin hauskakin... itse asiassa oikein hilpeä! Ja englannin kielinen tekstityskin.

Rammstein - Ich Tu Dir Weh

YouTube - Rammstein - Ich Tu Dir Weh (English subtitles)

Randomi Buddy
Kovin hätäisiä johtopäätöksiä ei tokikaan pidä koskaan tehdä, mutta olihan siinä puolivälissä (mein Hertz brennt) ainakin jonkinmoinen kumpuileva maisema.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22769958:
..Kuten vaikka seuraava, joka on jotenkin koominen :D

YouTube - Rammstein - Keine Lust

Rammstein - Keine Lust
Ohhoh. Tämä oli hyvä. Nuo Ramstseinin jätkäthän on kohta yhtä ISOJA staroja kuin itse ELVIS lopunviimeks.

äiti 44 v
Kovin hätäisiä johtopäätöksiä ei tokikaan pidä koskaan tehdä, mutta olihan siinä puolivälissä (mein Hertz brennt) ainakin jonkinmoinen kumpuileva maisema.

...

Ohhoh. Tämä oli hyvä. Nuo Ramstseinin jätkäthän on kohta yhtä ISOJA staroja kuin itse ELVIS lopunviimeks.
Tarkat silmäni huomioivat kyllä tuon maiseman :) No, se on vain tervettä että erämies pitää vaaramaisemista. Sinnehän ne metsäreissut suuntautuvat!

Onko sinulla metsästyskoirakin?

YouTube - Elvis Presley Hound Dog

Elvis Presley - Hound Dog

Randomi Buddy
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22770122:
Dolly Partonista pidän kovasti, TIETENKIN! Dolly on lämpäistä isoäitityyppiä :D

Mitenkähän minä yötä odotellessa sinua muistaisin? Vaatii vähän miettimistä ja niin siinä voi käydä että saat itse muistaa itseäsi ja etsiä itse itseäsi miellyttävät videot :)
Jumala on sittenkin olemassa. Kiitos kovasti. Ehdit jo muistaa kainoa pyyntöäni. Päiväni (yöni ehkä paramminkin) on nyt siis pelastettu, kuten alla näkyy.

Sinä voit hyvin pitää tuota pehmoilematonta linjaasi, mutta minulla on ihan riittävänä kovaa muutenkin, että minä kyllä pehmoilen öisin aina kun vain mahdollista. Bis bald - siis:

[video=youtube;UlVpVIeY74U]http://www.youtube.com/watch?v=UlVpVIeY74U[/video]

äiti 44 v
Toki Jumala olemassa on, ei kai sitä kukaan ole epäillyt?

Norah Jonesista en ole aiemmin tiennyt kuin nimen, nyt tiedän tuon laulun yllä (hyvä laulaja ei siinä mitään) ja ällistyksekseni havaitsin Wikistä että hän on RAVI SHANKARIN tytär!!!! Ohhoh, kyllä maailma on pieni!

http://www.youtube.com/watch?v=lY5i4-rWh44
The Beatles - Norwegian Wood

Yhteistyössä