Rumaa, jos mies tai kollikissa on kaunis.Kyllä se Lemmy sen verran kaunis mies olisi ollut!
Rumaa, jos mies tai kollikissa on kaunis.Kyllä se Lemmy sen verran kaunis mies olisi ollut!
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22766289:No mikä ettei... tästä ei näe painajaisia vaan saa rauhalliset unet
YouTube - Motorhead - Overkill 2007 Version
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22769454:Jo tässä tulikin pehmoiltua... YouTube - Rammstein - Engel
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22769556:http://www.youtube.com/watch?v=kk9QZeH0FzA&feature=related
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22769582:Kokeilen toista linkkiä... odottakaa kärsivällisesti kaikki innokkaat; saatte Benzininne jos se vain ikinä on minusta kiinni.
YouTube - Rammstein - Benzin HD
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22769699:Rammstein - Mutter
YouTube - Rammstein - Mutter - HD
No siinä oli jo melkein apokalyptistä loppiaismeininkiä näin jouluketjuun, kun eikähän tämäkin ainakin loppiaiseen mennessä pitäisi saada loppumaan.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22769582:Kokeilen toista linkkiä... odottakaa kärsivällisesti kaikki innokkaat; saatte Benzininne jos se vain ikinä on minusta kiinni.
YouTube - Rammstein - Benzin HD
Älä ole noin rajoittunut, Buddy ... äläkä ota paineita! Loppuu kun loppuu ... kestää minkä kestää, vaikka juhannukseen tai ens jouluunNo siinä oli jo melkein apokalyptistä loppiaismeininkiä näin jouluketjuun, kun eikähän tämäkin ainakin loppiaiseen mennessä pitäisi saada loppumaan.
Pitipä taas kuitenkin vilkaista, kun nuo loppuyön unetkin kin oli enempi jotain Lemmyres Brutales -laatukuorokisaa, kuin pehmeää vaniljaa. Ensi yöksi kyllä etsin itse itselleni sopivampaa seuraa. Siitenpä näet.
En kyllä aina kaikkia mielipiteitäsi jaa, mutta minä kyllä osaan arvostaa ihan muodollistakin pätevyyttä. Sellainen ei ole koskaan pahitteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22766289:No mikä ettei... tästä ei näe painajaisia vaan saa rauhalliset unet
YouTube - Motorhead - Overkill 2007 Version
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22769958:
Niinkuin minä olen täällä vakuutellut olevani 100% hetero niin siitäkin huolimatta, en minäkään pahakseni pistä edes feminiinistä muodollista pätevyyttä (maskuliinisesta nyt puhumattakaan) kunhan ei vain yritetä mennä siihen halpaan että naisella muodollinen pätevyys korvaisi musiikillisen pätevyyden. Tästäkin on kosolti esimerkkitapauksia olemassa musiikkibisneksessä Mutta ei liene tällä meidän joululistalla.En kyllä aina kaikkia mielipiteitäsi jaa, mutta minä kyllä osaan arvostaa ihan muodollistakin pätevyyttä. Sellainen ei ole koskaan pahitteeksi.
Siksipä aina välilä pitää palata ihan juurille, mm. siihenkin mitä esim. Dolly Parton edustaa, siis sitä sellaistakin pätevyyttä.
...YouTube - dolly parton- Mama say a prayer[/url]
Yötä odotellessa voit silti kuitenkin ihan vapaasti muistaa vähän minuakin.
Ohhoh. Tämä oli hyvä. Nuo Ramstseinin jätkäthän on kohta yhtä ISOJA staroja kuin itse ELVIS lopunviimeks.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22769958:..Kuten vaikka seuraava, joka on jotenkin koominen
YouTube - Rammstein - Keine Lust
Rammstein - Keine Lust
Tarkat silmäni huomioivat kyllä tuon maiseman No, se on vain tervettä että erämies pitää vaaramaisemista. Sinnehän ne metsäreissut suuntautuvat!Kovin hätäisiä johtopäätöksiä ei tokikaan pidä koskaan tehdä, mutta olihan siinä puolivälissä (mein Hertz brennt) ainakin jonkinmoinen kumpuileva maisema.
...
Ohhoh. Tämä oli hyvä. Nuo Ramstseinin jätkäthän on kohta yhtä ISOJA staroja kuin itse ELVIS lopunviimeks.
Jumala on sittenkin olemassa. Kiitos kovasti. Ehdit jo muistaa kainoa pyyntöäni. Päiväni (yöni ehkä paramminkin) on nyt siis pelastettu, kuten alla näkyy.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22770122:Dolly Partonista pidän kovasti, TIETENKIN! Dolly on lämpäistä isoäitityyppiä
Mitenkähän minä yötä odotellessa sinua muistaisin? Vaatii vähän miettimistä ja niin siinä voi käydä että saat itse muistaa itseäsi ja etsiä itse itseäsi miellyttävät videot
.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22770406: