A
"a.p"
Vieras
Minusta se on itsekkyyttä, että "elää vain ja ainoastaan itselleen", haluaa mennä ja tulla ilman lapsia ja/tai miestä riippakivenä.Se jotenkin kertoo että ihminen on itsekäs ja lapsellinen ennenkaikkea! Ja toisaalta,myös tietämätön.Oman lapsen saaminen on paljon suurempaa kuin mitkään kokemukset "coolina" sinkkuna.
No entäs jos on sinkku mutta silti on lapsi/lapsia?
Monet sanovat sitä että olen rohkea kun "ryhdyin" yksinhuoltajaksi (vaikka lapsi siis ei ole vielä syntynyt) ja miten uskallan. No mitä vaihtoehtoja? Kun en lapsen isän kanssa suhdetta halua, ja ei hänkään kyllä varmaan minun kanssani, ei sillä. Ja en todellakaan koe tässä olevan mitään ongelmaa. Tietenkään en vielä tiedä millaista arki tulee olemaan lapsen kanssa, uskon ja tiedän että vaikeitakin aikoja varmasti tulee.
Omalla kohdallani en voi puhua pettymyksistä miesten suhteen. Olen vain kerran aiemmin seurustellut, kolme vuotta. Suhde oli ihan hyvä. Jossain vaiheessa vain kummankin tunteet kuolivat, olimme niin nuoriakin ja kaikkea. Lähipiirissä kyllä suurin osa on eronneita, omat vanhempanikin mutta en usko että se kovin vaikuttaa. Monet ovat silti onnellisissa suhteissa nykyistensä kanssa.