[QUOTE="eee";22714196]Onko sun lapsi sitten syntynyt avioliitossa?[/QUOTE]
Tervetuloa 2000-luvulle.
Avioton lapsi Wikipedia
Tervetuloa 2000-luvulle.
Avioton lapsi Wikipedia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Omaa tuttavapiiriä ajatellen: hiton hankalat naiset. Niillä ei yksikään miessuhde ole onnistunut.
Minä. 27-vuotias, korkeasti koulutettu, kauniskin, vartalostaan huolta pitävä. Luulisi, että miehiä olisi jonossa jo noiden ominaisuuksien perusteella, mutta sitten näihin luonnevikoihin:
Osaan itse huoltaa ja korjata asioita paremmin kuin moni mies johtuen raksalla vietetyistä kesistä. Olen käynyt asepalveluksen ja vielä it-rukin. En esitä tyhmempää kuin olen, en jaksa hihitellä typerille jutuille. Haluan ehkä joskus lapsia, mutta en ole erityisen lapsirakas. Olen rohkea ja tiedän, mistä pidän ja mistä en. Vaadin johdonmukaisuutta, enkä jaksa katsella turhaa pelleilyä. En ole kodinkone, vaan oletan, että aikuinen mies osaa itse tehdä osansa. En tarvitse miestä tunteakseni oloni kokonaiseksi, vaan parisuhde on mukava lisä elämään, ei sen ehto.
Usein kuulen lauseen: "mihin sä sitten edes miestä tarvitset". Outo lähtökohta suhteeseen, tarvita toista johonkin egon nostatukseen. Juu, en tarvitsekaan, mutta voisihan sitä vaikka rakastaa, jos se, että osaan vaihtaa lampun tai tankata auton, tai omaan korkeamman sotilasarvon ei olisi niin suurin ongelma. Toisaalta, voisiko mulla muutenkaan olla tulevaisuutta noin ajattelevan miehen kanssa..
Tuskinpa se "ongelma" on näissä luettelemissasi asioissa, vaan jossain muualla. Asenteessasi esimerkiksi? Voisko olla veemäinen luonne? En tiedä, mut itsetutkiskelu vois tehdä hyvää![]()
Minä. 27-vuotias, korkeasti koulutettu, kauniskin, vartalostaan huolta pitävä. Luulisi, että miehiä olisi jonossa jo noiden ominaisuuksien perusteella, mutta sitten näihin luonnevikoihin:
Osaan itse huoltaa ja korjata asioita paremmin kuin moni mies johtuen raksalla vietetyistä kesistä. Olen käynyt asepalveluksen ja vielä it-rukin. En esitä tyhmempää kuin olen, en jaksa hihitellä typerille jutuille. Haluan ehkä joskus lapsia, mutta en ole erityisen lapsirakas. Olen rohkea ja tiedän, mistä pidän ja mistä en. Vaadin johdonmukaisuutta, enkä jaksa katsella turhaa pelleilyä. En ole kodinkone, vaan oletan, että aikuinen mies osaa itse tehdä osansa. En tarvitse miestä tunteakseni oloni kokonaiseksi, vaan parisuhde on mukava lisä elämään, ei sen ehto.
Usein kuulen lauseen: "mihin sä sitten edes miestä tarvitset". Outo lähtökohta suhteeseen, tarvita toista johonkin egon nostatukseen. Juu, en tarvitsekaan, mutta voisihan sitä vaikka rakastaa, jos se, että osaan vaihtaa lampun tai tankata auton, tai omaan korkeamman sotilasarvon ei olisi niin suurin ongelma. Toisaalta, voisiko mulla muutenkaan olla tulevaisuutta noin ajattelevan miehen kanssa..
Niin... Vaadit ilmeisesti miehen, joka osaa sinuakin paremmin korjata laitteet, on ollut rauhanturvaajana, ansaitsee vielä enemmän kuin sinä, on vielä vahvatahtoisempi kuin sinä jne. Toisin sanoen: et ole itse millään tavalla naisellinen nainen, mutta vaadit jotain psyko macho miestä, koska muunlaiset miehet eivät ole mielestäsi miehiä ollenkaan.
Puhutko tuttavistasi vai jostakin palstalaisestaNo jos näitä omassa tuttavapiirissä olevia mietin, niin he ovat joustamattomia. Täysin joustamattomia. Heillä on hyvä huumorintaju, jos he vääntävät vitsiä muista, mutta hiton huono huumorintaju jos joku vääntää vitsiä heistä. He olettavat ystäviensä/sukulaistensa/miestensä olevan ajatustenlukijoita - kaikkien pitäisi kyllä tietää mitä he milloinkin tarkoittavat tai haluavat, vaikka he sanoisivat vähän sinne päin tai jopa täysin päinvastaista. Heille miehen ja naisen välinen tasa-arvo on sitä, että mies tekee kaiken ja nainen ei mitään, ja vaikka heillä ei ole ollut yhtään ainoaa kunnollista parisuhdetta niin he jakavat auliisti parisuhdeneuvoja läheisilleen, vaikka nämä eivät neuvoa edes pyytäisi tai tarvitsisi.
Heidän kanssaan on joskus tosi hauskaa, mutta vain niin kauan kun ihan kaikki menee täysin heidän mielensä mukaisesti.
Sellaisia![]()
Saa kertoa lisää tutuista yksinäisistä naisista! Erityisesti kiinnostaisi tarinat, joissa joku pitkään yksin ollut nainen on vihdoin tavannut Sen Oikean.
Täällä yksi tollanen!Olin aina ollut tuttavapiirissä se kaikista eniten menetetyin tapaus miesten suhteen...työnarkomaani, jolla kolmekymppiä mittarissa, ja miessuhteita tuskin nimeksikään. Lopulta itsekin uskoin, etten tulisi varmaan koskaan löytämään ketään.. Sitten kuitenkin tapahtui kummia ja eräs päivä löysin kaikin puolin ihanan, komean miehen, jolla on sydän puhdasta kultaa. Rakastuimme <3 Hän on mulle todellakin se OIKEA. Hyvää kannatti odottaa! Koskaan ei voi tietää milloin rakkaus kävelee elämään!!
![]()
Ihanaa kuulla että jollain on käynyt onnellisestiMiten oma miehesi erosi muista miehistä? Mistä tiesit, että hän on Se Oikea?
Katsokaa millaiset naiset tuovat lapsia tarhaan. Miehenä olen pannut merkille, että ihan tavallisia, ei kovin kauniita, pikkasen lihavia, lyhyitä. Mutta veikkaanpa, että he ovat halunneet pysyvää suhdetta, lapsia ja käyttäneet tilaisuutensa hyväkseen, vaikka mies ei ihan prinssi olekaan. Kunhan kelpo. Siinä oppii se valittukin mieskin näkemään naisensa kauneuden, jota muut eivät näe.Sellainen nainen joka todella haluaa suhteen / suhteita, niin varmasti sellaisen saa.