Millaiset naiset jäävät yksin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksi sellainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Semmoiset kuin esmes Scarlett. Silmätkin ovat hänellä kuin taivaan tähdet: ei yhtä kirkkaat, mutta yhtä kaukana toisistaan. Muutenkin hän on vittumainen ihminen.

Miten nämä tuntemasi nirsoilijat ovat sitten ihan tyhjästä tavanneet "Sen Oikean"?

No kuka miten missäkin, ihan sattumalta on vaan kohdalle tullut mies, josta ei ole enää löytynytkään niitä vikoja. Tai ainakaan just semmoisia vikoja, mitkä aiemmissa miehissä olivat haitanneet just näitä naisia, jotain muita ehkä kuitenkin, koska eihän kukaan ole täydellinen.

Enpä nyt sanoisi, että ne keskiverrot lapselliset pariskunnat, ketä vaikka jossain automarketissa näkee ostoskärryjään työnnellen, edustaisivat ainakaan sitä keskivertoa kauniimpaa osaa ihmiskunnasta. Itseasiassa kaikista tuntemistani naisista juuri ne ulkoisesti rumimmat ovat menneet naimisiin ja saaneet lapsia jo nuorena. Eivät heidän miehensäkään välttämättä mitään adoniksia ole, mut mitäpä siitä.

Omasta kokemuksesta; sellainen joka ei uskalla päästää lähelle; ei uskalla ottaa riskiä, pelkää suhteen epäonnistumista ja sitä, että mies ei olekkaan tosissaan. Silloin päätyy tiedostamattomastikin suhteisiin, joilla ei oo tulevaisuutta. Muut pitivät minua kranttuna ja jotkut päivittelivät miksi kukaan mies ei oo vielä napannut minua. Ois pitänyt olla semmonen mies joka vie eikä vikise. Sit otin projektin ja päätin hankkia miehen, ettei tarttis vanheta yksin. Ajattelin, että eiköhän sitä jonkun sorttinen löydy jos netistä ettii ja vähintään kakskymmentä käy treffaamassa. Järjestelmä toimi.

[QUOTE="vieras";22708642]Ei se ole mitään sitoutumiskammoa. Sitoutumiskammo on paska tekosyy, jota käytetään kun joku ei kiinnosta tarpeeksi muttei kehdata sanoa (tai edes tiedosteta sitä) suoraan.[/QUOTE]

Taidat olla sellanen toope joka luulee että kaikki muut ajattelee juuri niin kuin sinäkin ajattelet, ei tota kommenttia voi muulla selittää.

[QUOTE="vieras";22709380]No kärsitkö sinä sitten muka oikeasti mielestäsi sitoutumiskammosta? Ei se, että elelee ihan tyytyväisenä itsekseen, ole mitään KAMMOA.[/QUOTE]

Minä en kyllä elele ihan tyytyväisenä itsekseni, voin sen myöntää vaikkei sellaisen myöntäminen olekaan trendikästä sinkuille. Kysymykseni oli vähän erilaisista naisista kuin sellaisista, joita ei oma mies ja perhe oikeastaan edes kiinnosta.

[QUOTE="vieras";22707999]En tiiä, ite oon just semmonen jol ei rakkaussuhteet kestä juuri alkua pidemmälle. Miehet ovat "kehuneet" hiljaiseksi, ujoksi ja OMITUISEKSI :D Lisäksi mulla on valtava sitoutumiskammo, rupee ahistaan. Ahistaa jo nytkin kun mietin, et jos sitä oikeesti löytäs jonku jolle kelepaa. Täytyy vain yrittää löytää joku yhtä omituinen ja semmonen joka kestää hiljaistakin seuraa ja joka kaipaa kans omaa tilaa. Tylsää olla niin ujo. Tylsää olla tämmönen. Ehkä mun ei edes kannata yrittää parisuhdetta, vaan etsiä jotain muuta. Mut en kyl haluis joutua yksinäiseksi vanhukseksi :([/QUOTE]

Sähän olet kuin mä. "Kehuttukin" ihan samoista asioista :D

T: Toinen omituinen

[QUOTE="vieras";22709013]Semmoiset kuin esmes Scarlett. Silmätkin ovat hänellä kuin taivaan tähdet: ei yhtä kirkkaat, mutta yhtä kaukana toisistaan. Muutenkin hän on vittumainen ihminen.[/QUOTE]

Mun silmät ei ole kaukana toisistaan. Mutta pakko ihmetellä miten kenenkään silmät liittyy vittumaisuuteen tai luonteeseen yleensä. :D :whistle: Ja etkä sä sitä paitti tunne mua irl joten :kiss:

minun ystäväpiirissä nämä tapaukset ovat kaikki hauskoja, omillaan toimeentulevia, koulutettuja, hyvännäköisiä ja sosiaalisia naisia. Tuntuu että miehet vähän pelkäävät heitä, vaikkakin ihan turhaan! Nämä naiset eivät vain herätä ensimmäisinä tunteita suojelunhalua tai tms. alkukantaista viettiä miehissä, ennemminkin miehet tuntuvat kilpailevan ei näistä naisista vaan näiden naisten KANSSA.

[QUOTE="tuttu";22714114]minun ystäväpiirissä nämä tapaukset ovat kaikki hauskoja, omillaan toimeentulevia, koulutettuja, hyvännäköisiä ja sosiaalisia naisia. Tuntuu että miehet vähän pelkäävät heitä, vaikkakin ihan turhaan! Nämä naiset eivät vain herätä ensimmäisinä tunteita suojelunhalua tai tms. alkukantaista viettiä miehissä, ennemminkin miehet tuntuvat kilpailevan ei näistä naisista vaan näiden naisten KANSSA.[/QUOTE]

Varmaan aivan totta tämä. Onhan siitä ollut paljonkin keskustelua, että ittenäiset naiset pelottaa miehiä. Ehkä miehet joskus vuosisatojen saatossa oppii näihin naisiin. :D

Mä luulen että hirveen moni "supernainen" esimerkiksi... Jos on tavallaan liian pystyvä ja itsenäinen, niin se karkottaa miehiä. Uskoisin että moni mies haluaisi että saisi kokea itsensä tarvituksi.

Pätee myös toisinpäin. Luulisin.

Yhteistyössä