M
mutta...
Vieras
Sellaset kun Scarlett on. Lihavat, tyhmät ja rääväsuiset.
Eikö scarlettilla ole lapsia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sellaset kun Scarlett on. Lihavat, tyhmät ja rääväsuiset.
on sillä joku äpärä.
No on lapsi ja ihan suhteessa yhdessä päätettiin tehdä lapsi. Että silleen. Ja ennen kuin kukaan soittaa suutaan niin mä olin se joka jätti. Ei ole ollut mun painosta kiinni parisuhteen saaminen. Tyhmä en ole, en vain nuole toisten perseitä tällä palstalla ja sekös ärsyttää.
kirjoittaisit sitten vaikka ketjun aiheesta etkä meuhkaisi.
Ei kukaan nainen jää yksin jos ei halua olla yksin.
Koittakaa nyt muistaa ettei kaikki ihmiset halua elää parisuhteessa.
sellaiset jää yksin jotka odottaa Sitä Oikeaa eikä kukaan mies tunnu olevan tarpeeksi hyvä
Entäs seksi? Harrastatko paljon yhdenillan suhteita, vai etkö kaipaa toisen ihmisen seksuaalista läheisyyttä?
Mikäs 22v einstein tämän kirjotti.
Kuule kyllä on sitoutumiskammoa, jos sillä tarkotetaan sitä ettei halua elää parisuhteessa saman katon alla yhtään kenenkään kanssa. NI PERKELE.
Tunnen hyvin naisen, joka on juuri ap:n kuvaileman kaltainen ja vastentahtoaan miehetön ja lapseton.
Oon kyllä miettinyt että lapsettomuus on hänelle se pahempi murhe.
Tää tyyppi on hyvin jääräpäinen, ei tee kompromisseja, näkee ongelmia kaikkialla, on pinttynyt omiin tapoihinsa, tahtoo vatvoa lopttomasti kaikkea...
Mutta jos noi edellämainitut jättää pois niin hän on reipas, hauska, sosiaalinen, menestynyt, auttavainen, rehellinen, viehättävä, luotettava...
Niin ja jäi mainitsematta että hän on paras ystävättäreni, tai siis yksi heistä