Mitä ajattelet naisesta, jolla on kaksi lasta, eri isille (toinen isä ei kuvioissa mukana) ja avioero meneillään 25v:nä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mietin millaisessa perheessä tuo ihminen on itse elänyt ja eikö ole saanut kunnon perhemallia sieltä ja vastuunkantoa yms. Yleensä tuollaiset asiat periytyvät sukupolvelta toiselle...

Eli olen sitä mieltä,että elämä ei mene aina niin kuin "suunnitellaan", vaan eteen tulee joillekin ihmisille enemmän pettymyksiä kuin toisille. Kaikki eivät löydä sitä oikeaa heti, vaan käyvät läpi tällaista...Minäkin olin ehtinyt 24v tekemään kahdelle eri miehelle lapsen, erosin ollessani 26v , ja nyt olen naimisissa 3. mieheni kanssa, ja olen "vasta" 27v. Vihdoin löydin sen oikean, ja saan olla ONNELLINEN isolla O:lla!! Eikä aviomieheni kanssa lapsia olla suunnittelemassa, vaan elän tätä hetkeä!

Eli olen sitä mieltä,että elämä ei mene aina niin kuin "suunnitellaan", vaan eteen tulee joillekin ihmisille enemmän pettymyksiä kuin toisille. Kaikki eivät löydä sitä oikeaa heti, vaan käyvät läpi tällaista...

Joo-o, mutta kyllä ihan jokaisella on esim. mahdollisuus käyttää ehkäisyä... Sen verran pystyy kyllä yleensä elämäänsä suunnittelemaan, ettei tieten tahtoen tee lapsia miehille, jotka eivät ole valmiita isiksi ja joitten kanssa parisuhteesta ei tule mitään. Ehkä tämä kyseinen 25-vuotiaskin olisi voinut aika paljon enemmän käyttää harkintaa elämässään.

en noilla tiedoilla ajattele mitään muuta kuin että äiti, jolla on kaksi lasta.

omasta kokemuksesta tiedän, että kenenkään ihmisen elämästä ei voi tehdä johtopäätöksiä ilman, että kuulee enemmän elämäntarinaa.

Eli olen sitä mieltä,että elämä ei mene aina niin kuin "suunnitellaan", vaan eteen tulee joillekin ihmisille enemmän pettymyksiä kuin toisille. Kaikki eivät löydä sitä oikeaa heti, vaan käyvät läpi tällaista...Minäkin olin ehtinyt 24v tekemään kahdelle eri miehelle lapsen, erosin ollessani 26v , ja nyt olen naimisissa 3. mieheni kanssa, ja olen "vasta" 27v. Vihdoin löydin sen oikean, ja saan olla ONNELLINEN isolla O:lla!! Eikä aviomieheni kanssa lapsia olla suunnittelemassa, vaan elän tätä hetkeä!

2 avioeron jälkeen et sitten vuotta pidempään odottanut ja miettinyt asioita, kun jo uus "se oikea" ilmestyi? Onhan elämä yllätyksiä täynnä tietenkin. Miten on koulutuksen laita? kun täällä moni jo sanoikin, että "tälläset tyypit" ei ole kouluttautuneita...

Mitäs jos lisätään tähän väliin pari faktaa?

- lapset (kumpikaan) eivät ole vahinkoja
- isät eivät ole olleet kakaroita (eli ovat olleet valmiita isiksi)
- naisella on oma yritys
- nainen on aina ajatellut lastensa parasta

[QUOTE="eee";22686324]Joo-o, mutta kyllä ihan jokaisella on esim. mahdollisuus käyttää ehkäisyä... Sen verran pystyy kyllä yleensä elämäänsä suunnittelemaan, ettei tieten tahtoen tee lapsia miehille, jotka eivät ole valmiita isiksi ja joitten kanssa parisuhteesta ei tule mitään. Ehkä tämä kyseinen 25-vuotiaskin olisi voinut aika paljon enemmän käyttää harkintaa elämässään.[/QUOTE]

sä et ton alotuksen perusteella tiedä onko miehet olleet valmiita isiksi, voivat olla tekemisissä lapsien kanssa paljonkin, parisuhde ei vain onnistunut. älä tee tollasia päätelmiä.

[QUOTE="vieras";22686348]2 avioeron jälkeen et sitten vuotta pidempään odottanut ja miettinyt asioita, kun jo uus "se oikea" ilmestyi? Onhan elämä yllätyksiä täynnä tietenkin. Miten on koulutuksen laita? kun täällä moni jo sanoikin, että "tälläset tyypit" ei ole kouluttautuneita...[/QUOTE]

Do dii! :D Lähtihän tää juttu sivuraiteille, kun vähän potki... Mitä hittoa tolla on tässä tapauksessa merkitystä? Itsekin olisin mielummin onnellinen kouluttamattomana, kun onneton korkeasti koulutettu. :snotty:

Yhteistyössä