V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tee selvityspyyntö isännöitsijälle:
Miksi varaaja on VAIN yksivaiheisesti kytketty?
Onko se alkuparäisen sähkäsuunnitelman mukaisesesti näin? MIksi jos on?
Onko jotain esteitä kytkea varaaja toimimaan koko tehollaan (3kW)?
Tee selväksi, että kapasiteetti ei riitä yksivaihesesti kytkettynä hyödyntämään yösähköä.
Pyydä järjestämään sähkömies paikalle tekemään uusi asianmukainen kytkentä.
OK, valmistajan mukaan sieltä varaajasta pitäisi kertalämmityksellä saada 40 asteista vettä 580L
Käyttövesikapasiteetti - www.nibe.fi
Mä en oikein noista kuvista näe että onko tuo suojamaa (eli keltavihreä) kytketty vaiko ei..
Ei semmosta ole olemassakaan kuin kaksivaihekytkentä.
Kuulkaas nyt pikkutietäjänartut, tuo varaaja ei ole yksivaiheisesti kytketty vaan kytkentä on valmistajan ohjeiden mukainen 2-vaihe kytkentä
Taitaa ollakin - tuollaisa kytkentöjä vain maallikko ei useikaan näe.
Kaksi vaihejohdinta on siis liitetty toisiinsa, jolloin jännite on 400V. (Pääjännite, eli jännite kahden vaihejohtimen välillä) Eli voimavirtakaapelin nollajohdin tuossa onkin vapaana , eli vaih yhden vaihejohtimen ja nollajohtimen välillä kytkettynä se olisi kaksivaihekyteknä ja jännite 230V.
Kaikkea sitä oppii!
Aloittaja, Hold your horses!
Alan termi on, että yksi vastus on kytketty pääjännitteeseen. Todennäköisesti huoltofirmasta ei löydy ketään joka ymmärtää mitä se tarkoittaa.
Toistan taas että tähän ongelmaa apu ei löydy huoltofirrmasta.