Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olikos teillä kylppärissä lattialämmitys päällä?
Sähkökäyttönen?
On, mutta pienimmällä asetuksella se on. Ja vuokranantaja käski näin sen pitämään. Päällä ja minimillä.
Siitä tulee. Mieheni vanehmmille tuli 800e
Laita pois päältä. Se on järkyttävän kallista vaikka pitäisi minimillä.
Vesikäyttönen ei maksa juuri mitään, mutta tuo sähkö on HUONO ratkasu koska on tosi kallis.
Siitä tulee. Mieheni vanehmmille tuli 800e
Laita pois päältä. Se on järkyttävän kallista vaikka pitäisi minimillä.
Vesikäyttönen ei maksa juuri mitään, mutta tuo sähkö on HUONO ratkasu koska on tosi kallis.
Hmmmm..olisko teillä ollut sitten joku sähköä säästävä ihme sähkölämmitys, kun kyllä mieheni vanhemmat asuvat ihan uudessa talossa ja siis uudet toimivat lattialämmitykset on, kysyi vielä ja sai vastaukseksi että kyllä se maksaa ja ihan normaali lasku oli.
Voi sit olla eri. Maksoitteko te lapsen tilille vai omalle tilille vuokrat? Me maksetaan lapsen tilille. Vä....nen on nimi vielä tarkemmin, ei välttämättä tosin auta.
Ahaa, itse en onnistunut googletuksessa. Mutta ei mua voida mistään kunnianloukkauksesta syyttää, kun ihan tosiasioita olen täällä kertonut.
Näin se itse asiassa menee. Vuokranantajan firma maksaa sähköyhtiölle sähköt mutta me maksetaan ne rahat sitten hänen lapsilleen (joiden tilille myös vuokra maksetaan).