Xbox 360 vai Playstation 3?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Arde123
olen tässä pitkään miettinyt ostanko ps3 ja olen tullut siihen tulokseen että ostan.Yhdessä vaiheessa harkitsin xbox360 mutta koska mulla on pleikkari 1 ja 2 ja jotka pelittää vieläkin, olen ostamassa ps3. Tuo uusi 320 GB slim-malli + Gran turismo 5 on selvä juttu mulle ja ne mä aionki ostaa sen paketin.Ja näille ohjain kriitikoille tiedoksi kuka oikea pelaaja välittää onko ohjaimen keskellä joku hyvin muotoiltu kuoppa ja muuta paskaa.Jos on oikea pelaaja ja keskittyy pelaamiseen niin vittuako siinä mitään ohjaimen muotoja.

pallivaha
kyllä kannattaa xbox ostaa. tulee enemmän yksinoikeus pelejä esim gears of war, forza, left 4 dead, halo, dead rising joka nyt tuli myös ps3 mutta ps3:n versio oli ollut paljon huonomat grafiikat. ohjain on aivan nappi käteen kuten ps3 on pieni ja heikko. xbox:illa on party jossa saa puhua paskaa ps3 :D. ps3 ei olle minkään laista chattia jossa saa puhua. vain kesken peleitten voi puhua. vaikka ps3:mosessa on blu-ray soitin ei se meina sitä miten pelit näkyy. xbox:issa on dvd soitin mutta näkyy paremmin pelit kuin ps3(kuvia voi vertailla netissä) valittavat että xbox live maksaa tämähän on totta mutta live peluussa ei ole yhtään lageja eikä bugeja kuten ps3. ps3 tulee kans maksava live. yrittävät sillä korjata netti peluusa olevia BUGEJA! luin kommenteja ja sanottiin että xbox hajoaa käsiin lol. tottakai jotku arcadet hajoaa ja sama ps3. minulla on xbox 360 elite ja toiminut 3vuotta moitteetta.

VALINTA: XBOX 360 !

pallivaha
kyllä kannattaa xbox ostaa. tulee enemmän yksinoikeus pelejä esim gears of war, forza, left 4 dead, halo, dead rising joka nyt tuli myös ps3 mutta ps3:n versio oli ollut paljon huonomat grafiikat. ohjain on aivan nappi käteen kuten ps3 on pieni ja heikko. xbox:illa on party jossa saa puhua paskaa ps3 . ps3 ei olle minkään laista chattia jossa saa puhua. vain kesken peleitten voi puhua. vaikka ps3:mosessa on blu-ray soitin ei se meina sitä miten pelit näkyy. xbox:issa on dvd soitin mutta näkyy paremmin pelit kuin ps3(kuvia voi vertailla netissä) valittavat että xbox live maksaa tämähän on totta mutta live peluussa ei ole yhtään lageja eikä bugeja kuten ps3. ps3 tulee kans maksava live. yrittävät sillä korjata netti peluusa olevia BUGEJA! luin kommenteja ja sanottiin että xbox hajoaa käsiin lol. tottakai jotku arcadet hajoaa ja sama ps3. minulla on xbox 360 elite ja toiminut 3vuotta moitteetta.

VALINTA: XBOX 360 !

"Pälli"
No mul on ollut Xbox jo vuoden,eikä oo hajonnut kertaakaan/viety korjaamolle,hyvin pelittää ja ohjaimetkin ovat paremmat,itselleni XBox 360 parempi,koska käytän sitä vain pelikäyttöön.PS3 on minulle ihan turha,koska en tarvi jotain blu-rayta yms..ja muutenki PS3 on pelikäyttöön jtn 400€..

Arijavi
Meillä tosiaan on molemmat konsoleista ja pakko sanoa että ps3 vie. Xbox:issa kerran jo RROD (Red ring of dead) ollut, tosin takuuhan sen viellä korjasi. Ja nyt on sitten ollut tuo uusi Xbox360 (jonka takuu korjasi) aluksi taas hyvin toiminut, mutta nykyää se kuulostaa iha imurilta! Riittää et elokuvan katsomisen lopettaa ni kone alkaa huutaa niin pirusti vaikka se on tossa ilmavassa paikassa pöydän päällä.

Eikä noissa vanhemmissa Xbox:eissa ollut edes HDMI liittimelle paikkaa vaan HDTV asetusta jos HDTV löytyy. Ps3:sen peleille saa laitettua jopa 1080p laadun jos löytyy tv: Sony Bravia.

Ja siitä nettipelaamisesta viellä, että jos sitä meinaat xboxilla harrastaa, niin kyllä se ajan myötä tulee maksamaan sen ps3:n verran. Ja jos tulee omaan nettiin/modeemiin vika niin siinähän hyvin rahat menee hukkaan.

Levyasema on ps3:ssa paljon parempi mm. Blu-Ray, laser ei polta levyihin jälkiä jos konsolia liikauttaa ja muutenkin itse Blu-Ray levyt on aikalailla lapsiystävällisiä niiden naarmuumuttomuuden takia. Xboxin asema taa saattaa aloittaa pitämään korvia huumaavaa surinaa tai muuten "erikoisia" ääniä.

Ohjaimista en jaksa ruveta inisemään, sillä se on enemmänkin itse pelaajasta kiinni, kummasta tykkää. Enkä tässä väitä että Xbox360 huono olisi. sanoin vain oman kantani kysymykseen...

"Joulu"
Meillä on kaksi boxia ja yksi pleikka, boxit on hajoillu koko ajan ja olleet takuun puitteessa huollossakin. Toisesta loppui jo takuukin, joten jouduin itse korjaileen.

Boxilla oli alkuu enemmän pelejä, varsinkin FPS:sää, mutta pleikallekkin on ilmestynyt huomattavasti hyviä pelejä. Suurin osa uusista julkaisuista tulee kummallekin konsolille, esim. CoD ja MoH. Sit on tietysti yksinoikeuspelit; mass effectkin tuli pleikalla ja halot on hakattu puhki, Gt 5 korvaa Forzan, killzonet Gears of warin ja sit on tietty God of War.

Boxin ohjain on kyllä parempi pakko myöntää. Toisaalta tykkään pleikan hiljaisuudesta, ilmaisesta nettipelistä, netti selaimesta, jolla voi nopeasti tsekata s-postin kun ei jaksa käynnistää tietokonetta. Pleikka tukee myös Bluetooth 2.0:llaa. Hyvä lisä vielä 3D tuki ja blueray leffat.

Viimeinen syy vaihtoon oli boxin hajoaminen pari kuukautta sitten, tuli yksi punainen valo, joka tarkoittaa laittesto rikkoa. Päätin että oli aika kokeilla Sonyn vehkeitä uudestaan pitkän tauon jälkeen ja oon ollu tyytyväinen.

PS3 <3

"Asd"
Meillä on ikävä kyllä ps3. Se on paska. Älä osta. Mul on guitar heros menny 2 kitaraa rikki sit cod 5 rikki sit 1 ohjain rikki. Et kyl se hajoaa käsii. Eikä sillä blue raylla oo merkitystä jos haluaa pelikonsolin.
Oliskohan tää käyttäjästä kii, ku en luule että Guitar Heron kitarat hajoo PS3sen takia..? Ja Varmaan oot hakannu ohjaimet ja kitarat seinään ku et oo saanu 100% Biisistä-.-

Mietippä sitä
X-box 360 vie pleikkarin ihan 6-0. Ensinnäki pleikkareis on aina ruvennu muutaman vuoden käytön jälkeen kun ei oo enää takuuta laserit hajoilee ja sitte peli rupee pysähtelee eikä se lue enää levyi kyunnol ja jos ei aluu kattoo mutään blu-ray levyjä tai ei välitä ilmasesta netistä jota itse on ees käytä ni kannattaa ostaa X-box. Se on muutenkin noin puolet halvempi ja siihen saa ostettuu lisäosaksi jonkin blu-ray aseman.

Just one kisha
[QUOTE="Pälli";22714755]No mul on ollut Xbox jo vuoden,eikä oo hajonnut kertaakaan/viety korjaamolle,hyvin pelittää ja ohjaimetkin ovat paremmat,itselleni XBox 360 parempi,koska käytän sitä vain pelikäyttöön.PS3 on minulle ihan turha,koska en tarvi jotain blu-rayta yms..ja muutenki PS3 on pelikäyttöön jtn 400€..[/QUOTE]

Se on ku säilyttää hyvin ni kestääki paremmin.

"Ps3"
Naurettavaa tää väittely kumpi on parempi. Mut jos fakta pohjalta mennään,niin ps3 on käytännöllisempi. siin on enemmän ominaisuuksia. ainut hyvä puoli xboksilla on se,että ohjain sopii koneeseen. ilman xbox ohjainta saat paril kympil ohjaimen. blueray asemaa et saa paril kylmpil,joten.. ja ps3 ääntä en kuule vaikka menisin viereen kuuntelee. uskomattoman hiljanen. ja ilmanen nettiki viel. xboxin ohjain on ehkä mieluinen,johtuu varmaanki siitä,kun olen pelannu xboxilla 2 vuotta kaverin luona ennen kun ostin ps3. pelit ei hajoile,toisin kuin kaverilla. ei kerkee yhtä peliä pelaa puoltavuotta kun on nii naarmuine ettei konsoli suostu lukee,tosin se vähä riippuu miten pelejä kohtelee. itse ostin mieluummin ps3,nii saan enemmän iloa arkeeni

"öö"
[QUOTE="Asd";22764079]Oliskohan tää käyttäjästä kii, ku en luule että Guitar Heron kitarat hajoo PS3sen takia..? Ja Varmaan oot hakannu ohjaimet ja kitarat seinään ku et oo saanu 100% Biisistä-.-[/QUOTE]

sä hajotat ne ite ja aika evo oot

xbox rules
ps3 iha perseest mihi tarttee blu ray soitint ku on tietokone ja blu rayt maksaa paljo enemmä ku dvdt ja niis ei oo yhtää must parempi kuva ja xboxist ei kuulu metelii jos ei laita volumee ykkösee sit xboxille on enemmä pelei ja ps3selle on vaa jotai ratchettei yksin oikeudel ja jak and daxterei mut boxille on halot ja sota pelit yksin oikeudel ja kaikki pelit tulee boxille aikasemmi esim cod black ops map pack tuli maanantain boxille ja ps3selle vast kuukauden pääst ja xboxille voi tilaa 7 egee kuukauden liven tai jos on ale se on kai euron ni laskekaa monta kuukautta saa sil satasel jonka pleikka maksaa enemmä!!!!

Yhteistyössä