Siis erikoisominaisuus muiden blogien joukossa tuo blogin ikä.Niin siis mikä?
Muuten se ei mielestäni oleellisesti eroa muista päiväkirjablogeista muuten kuin tietenkin sillä tavalla, että kaikki perheet ovat erilaisia.
Siis erikoisominaisuus muiden blogien joukossa tuo blogin ikä.Niin siis mikä?
Omistauduin asialle :saint:
Sivulle 16 asti piti selata kunnes ilmeisesti oikea kuva löytyi
En minä ainakaan tuosta pysty sanomaan että kyseessä on vk-asu, ihan hyvin voi olla toppapukukin, tai sellainen fleecevuorinen.
En muista jokaista ulkonakäyntiä lokakuulta, mutta veikkaisin, että tyttärenpojalla on ollut se harmaamusta haalari pesussa.Miksei tää Mummeliisa voi edes vastata miksi lapsella on välikausitakki talvella kun muilla on topat?
Lassiella on samoilla värityksillä & leikkauksilla sekä välikausi- että talvivaatteita...ihan vaan tiedoksi jatkoa ajatellenMeillä ollut samanlainen joten kai nyt tunnistan sen. Eikö saa ihmetellä miksei lapsia pueta kunnolla sään mukaan?
Sitä vartenhan blogit on et niitä luetaan stupido!Kyl jaksaa ihmetyttää, että jollain ihmisellä on mielenkiintoa selailla itselleen ihan vieraan ihmisen kuvia ja tulla sitten vielä jollekin ihan toiselle nettisaitille ihmettelemään jossain yksittäisessä kuvassa olevan lapsen pukeutmista. Eikä edes viitsi kertoa missä ko. kuva tarkemmin on. No, elämänsä kullakin.
Aih, taisi osua maaliin. Vinkki vinkki sinulle joka et ilmeisesti ole stupido:sinne blogiin voi kommentoida ihan suoraankin tällaisia asioita. Etenkin kun ko. henkilö on sinulle niin tuttu.Sitä vartenhan blogit on et niitä luetaan stupido!
Ja toi ei oo ees täysin vieras ihminen vaan palstalta tuttu, stupido!
Minullakin on ollut yksi sellainen mukula, joka ei pienenä pietänyt toppavaatteista ollenkaan.Meidän 7v kuumakaisa vetää edelleen välikausipuvulla. Muuten tulee kuuma.
No mut kerro mulle, mistä sä voit tietää onko ne lapsen päällä olevat vaatteet liian vähäisiä ja että paleleeko lapsi? :O Ethän sinä tunne hänen kylmyyttään/kuumuuttaan, vaan hän itse. Oletkos muka jokaiselta kysynyt ennenkuin ilmoitat kotiin? Ja paremmin ne vanhemmatkin tuntee sen lapsensa kuin sinä! Aargh, mua pistää sapettaan tällaset "tärkeysmammat"Mä huolestun aina jos joku tulee kouluun liian vähissä vaatteissa ja laitan lappua kotiin.
Mä kanssa painiskelen tämän vaateasian kanssa... Isompi lapsista on tosi kuumaverinen ja valittaa aina kuumuutta.. no, itse olen samanlainen, viime talvena oli esim. vissiin vain pari kertaa sukat jalassa kenkien sisässä. Pipoa en tartte koskaan, hanskoja hyvin harvoin. En edes muista koska olisi ulkona ollut sukkahousut/pitkät housut päällihosujen alla. Toisaalta sitä haluaisi pukea lapsen hyvin, toisaalta taas tiedän että kaikki eivät vaan sitä vaatetta niin paljon tarvitse.Minullakin on ollut yksi sellainen mukula, joka ei pienenä pietänyt toppavaatteista ollenkaan.
Muistan yhden kevään kun isosiskonsa tuli sisään kysymään sormikkaita kun vapputuulessa palelsi ja tämä pikkuneito pelmasi perässä sisään ja kysyi saako vaihtaa shortseihin.
Vielä nyt aikuisenakin hän on se, joka ei talvinuotioillakaan palele.
Löysin kuvat. Lokakuulta näemmä. Ja Rikulla takin&housujen alla haalari.
Ap voi huokaista helpotuksesta.
Se ei ollut ensilumi
Eikun kaksi lapsenlasta ja yksi oma lapsi syntyneet -05.Olenko ymmärtänyt oikein että sä oot mummeliisa saanu samaan aikaan omia lapsia sekä lapsenlapsia? Kolme lastenlasta samana vuonna ja vielä omakin syntyny -05? siinä on kunnolla sit ollu vauva-arkea )
Saa lukea. Siksihän se linkki on esilläkin niin monta kertaa ja monessa paikassa.Alkuperäinen kirjoittaja mitä varten on blogi sitten;22640358:Ai täytyy oikeinnauraa vai niin. ihan normaalia on ihmetllä jos lapset eivät näytä asiallisesti puetuilta.
Miksi sulla on blogi jos sitä ei saa lukea, jos on niin outoa että sitä luetaan?
no minähän riisun ne lapset ja puen ulos. oletko jotenkin yksinkertainen? olen siis ala-asteella töissä.No mut kerro mulle, mistä sä voit tietää onko ne lapsen päällä olevat vaatteet liian vähäisiä ja että paleleeko lapsi? :O Ethän sinä tunne hänen kylmyyttään/kuumuuttaan, vaan hän itse. Oletkos muka jokaiselta kysynyt ennenkuin ilmoitat kotiin? Ja paremmin ne vanhemmatkin tuntee sen lapsensa kuin sinä! Aargh, mua pistää sapettaan tällaset "tärkeysmammat"
Olen vähän kade tuosta palelemattomuudesta.Mä kanssa painiskelen tämän vaateasian kanssa... Isompi lapsista on tosi kuumaverinen ja valittaa aina kuumuutta.. no, itse olen samanlainen, viime talvena oli esim. vissiin vain pari kertaa sukat jalassa kenkien sisässä. Pipoa en tartte koskaan, hanskoja hyvin harvoin. En edes muista koska olisi ulkona ollut sukkahousut/pitkät housut päällihosujen alla. Toisaalta sitä haluaisi pukea lapsen hyvin, toisaalta taas tiedän että kaikki eivät vaan sitä vaatetta niin paljon tarvitse.
Miksi ala-asteikäisiä puetaan ja riisutaan?Alkuperäinen kirjoittaja hyvänen aika palstaa;22640387:no minähän riisun ne lapset ja puen ulos. oletko jotenkin yksinkertainen? olen siis ala-asteella töissä.