Mummeliisa, sun lapsella on välikausitakki pakkasella ulkona?

• Viestiketjun aloittaja pisti silmään
  • Ensimmäinen viesti
Kyl jaksaa ihmetyttää, että jollain ihmisellä on mielenkiintoa selailla itselleen ihan vieraan ihmisen kuvia ja tulla sitten vielä jollekin ihan toiselle nettisaitille ihmettelemään jossain yksittäisessä kuvassa olevan lapsen pukeutmista. :D Eikä edes viitsi kertoa missä ko. kuva tarkemmin on. No, elämänsä kullakin. :D

edelleen ihmettelen vaatetusta
Omistauduin asialle :saint:

Sivulle 16 asti piti selata kunnes ilmeisesti oikea kuva löytyi :D

En minä ainakaan tuosta pysty sanomaan että kyseessä on vk-asu, ihan hyvin voi olla toppapukukin, tai sellainen fleecevuorinen.

Meillä ollut samanlainen joten kai nyt tunnistan sen. Eikö saa ihmetellä miksei lapsia pueta kunnolla sään mukaan?

Ainahan palstalla ihmetellään lasten pukeutumisasioita, mitä uutta tämä on? ;)

Miksei tää Mummeliisa voi edes vastata miksi lapsella on välikausitakki talvella kun muilla on topat?

vtn stupidolle
Kyl jaksaa ihmetyttää, että jollain ihmisellä on mielenkiintoa selailla itselleen ihan vieraan ihmisen kuvia ja tulla sitten vielä jollekin ihan toiselle nettisaitille ihmettelemään jossain yksittäisessä kuvassa olevan lapsen pukeutmista. :D Eikä edes viitsi kertoa missä ko. kuva tarkemmin on. No, elämänsä kullakin. :D
Sitä vartenhan blogit on et niitä luetaan stupido!

Ja toi ei oo ees täysin vieras ihminen vaan palstalta tuttu, stupido!

Lokakuussa meilläkin oli lapsilla vielä välikausihaalarit päällä, silloin oli meillä ainakin aika lämmintä. :) Toppapuvuissa olis tullut ainakin esikoisella kuuma, on niin lämminverinen. Kuopuksella taisikin jo jossain vaiheessa lokakuuta ollut toppapuku päällä.

"hohhoijaa"
No johan on jollakin ongelmat :D Ap:ta meinaan :D

Mummeliisa: Sun juttuja lukeneena vaikutat tosi huomaavaiselta ihmiseltä :) Ja kiva blogi, nyt vasta tajusin että sulla on blogi, ei ole tullut ennen luettua!

[QUOTE="hohhoijaa";22640294]No johan on jollakin ongelmat :D Ap:ta meinaan :D

Mummeliisa: Sun juttuja lukeneena vaikutat tosi huomaavaiselta ihmiseltä :) Ja kiva blogi, nyt vasta tajusin että sulla on blogi, ei ole tullut ennen luettua![/QUOTE]

Kiitos. :)

Meidän 7v kuumakaisa vetää edelleen välikausipuvulla. Muuten tulee kuuma.
Minullakin on ollut yksi sellainen mukula, joka ei pienenä pietänyt toppavaatteista ollenkaan.
Muistan yhden kevään kun isosiskonsa tuli sisään kysymään sormikkaita kun vapputuulessa palelsi ja tämä pikkuneito pelmasi perässä sisään ja kysyi saako vaihtaa shortseihin.
Vielä nyt aikuisenakin hän on se, joka ei talvinuotioillakaan palele.

...
Olenko ymmärtänyt oikein että sä oot mummeliisa saanu samaan aikaan omia lapsia sekä lapsenlapsia? Kolme lastenlasta samana vuonna ja vielä omakin syntyny -05? siinä on kunnolla sit ollu vauva-arkea :))

justjoo
Mä huolestun aina jos joku tulee kouluun liian vähissä vaatteissa ja laitan lappua kotiin.
No mut kerro mulle, mistä sä voit tietää onko ne lapsen päällä olevat vaatteet liian vähäisiä ja että paleleeko lapsi? :O Ethän sinä tunne hänen kylmyyttään/kuumuuttaan, vaan hän itse. Oletkos muka jokaiselta kysynyt ennenkuin ilmoitat kotiin? Ja paremmin ne vanhemmatkin tuntee sen lapsensa kuin sinä! Aargh, mua pistää sapettaan tällaset "tärkeysmammat"

Minullakin on ollut yksi sellainen mukula, joka ei pienenä pietänyt toppavaatteista ollenkaan.
Muistan yhden kevään kun isosiskonsa tuli sisään kysymään sormikkaita kun vapputuulessa palelsi ja tämä pikkuneito pelmasi perässä sisään ja kysyi saako vaihtaa shortseihin.
Vielä nyt aikuisenakin hän on se, joka ei talvinuotioillakaan palele.
Mä kanssa painiskelen tämän vaateasian kanssa... Isompi lapsista on tosi kuumaverinen ja valittaa aina kuumuutta.. no, itse olen samanlainen, viime talvena oli esim. vissiin vain pari kertaa sukat jalassa kenkien sisässä. Pipoa en tartte koskaan, hanskoja hyvin harvoin. En edes muista koska olisi ulkona ollut sukkahousut/pitkät housut päällihosujen alla. Toisaalta sitä haluaisi pukea lapsen hyvin, toisaalta taas tiedän että kaikki eivät vaan sitä vaatetta niin paljon tarvitse.

Olenko ymmärtänyt oikein että sä oot mummeliisa saanu samaan aikaan omia lapsia sekä lapsenlapsia? Kolme lastenlasta samana vuonna ja vielä omakin syntyny -05? siinä on kunnolla sit ollu vauva-arkea :))
Eikun kaksi lapsenlasta ja yksi oma lapsi syntyneet -05.
Pojanpoika toukokuussa, oma toiseksi nuorin marraskuussa ja tyttärentytär joulukuussa.
Se oli "täysi" vuosi, paljon hyvää ja paljon pahaa.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja mitä varten on blogi sitten;22640358:
Ai täytyy oikeinnauraa vai niin. ihan normaalia on ihmetllä jos lapset eivät näytä asiallisesti puetuilta.

Miksi sulla on blogi jos sitä ei saa lukea, jos on niin outoa että sitä luetaan?
Saa lukea. Siksihän se linkki on esilläkin niin monta kertaa ja monessa paikassa.
Hauskaa, että jaksaa kiinnostaa.

hyvänen aika palstaa
No mut kerro mulle, mistä sä voit tietää onko ne lapsen päällä olevat vaatteet liian vähäisiä ja että paleleeko lapsi? :O Ethän sinä tunne hänen kylmyyttään/kuumuuttaan, vaan hän itse. Oletkos muka jokaiselta kysynyt ennenkuin ilmoitat kotiin? Ja paremmin ne vanhemmatkin tuntee sen lapsensa kuin sinä! Aargh, mua pistää sapettaan tällaset "tärkeysmammat"
no minähän riisun ne lapset ja puen ulos. oletko jotenkin yksinkertainen? olen siis ala-asteella töissä.

Mä kanssa painiskelen tämän vaateasian kanssa... Isompi lapsista on tosi kuumaverinen ja valittaa aina kuumuutta.. no, itse olen samanlainen, viime talvena oli esim. vissiin vain pari kertaa sukat jalassa kenkien sisässä. Pipoa en tartte koskaan, hanskoja hyvin harvoin. En edes muista koska olisi ulkona ollut sukkahousut/pitkät housut päällihosujen alla. Toisaalta sitä haluaisi pukea lapsen hyvin, toisaalta taas tiedän että kaikki eivät vaan sitä vaatetta niin paljon tarvitse.
Olen vähän kade tuosta palelemattomuudesta.
Itse hytisen syksystä kevääseen. Kaikki alle +15 asteen on liian kylmää... :D

Yhteistyössä