Sanotko linkin kuvaan, niin voin ehkä vastata.Alkuperäinen kirjoittaja pisti silmään;22639905:Limenviherä Lassien ohut takki. Onko erityisen lämminverinen poika vai mikäsyynä?
Tottakai osaa kaikki trolli osaaEiköhän Mummeliisa osaa lapsensa pukea ja hoitaa,on taatusti enemmän kokemusta kuin sulla ap.
Nauratti tuo reipas aloitus Viestistä olen samaa mieltä.Eiköhän Mummeliisa osaa lapsensa pukea ja hoitaa,on taatusti enemmän kokemusta kuin sulla ap.
Sanotko linkin kuvaan, niin voin ehkä vastata.
Mitäh? Et ilman linkkiä osaa sanoa, että onko pojallas välikausivaatteet pakkassäässä ja jos on niin miksi?Sanotko linkin kuvaan, niin voin ehkä vastata.
Hmm. Jerellä ei ole pääkallohattua, mutta yhdellä lapsenlapsistani oli (annettu jo eteenpäin, kun jäi pieneksi). Ja Rikulla eli tyttärenpojalla on mustaharmaan talvihaalarin lisäksi käytössä myös vihreä välikausihaalari jota käytetään fleesepuvun kanssa. Eli voisi olla joku hänen kuvistaan.Niissäkuvissa on pääkallo hattu myös jokaisessa kuvassa missä on tämä Lassien vaaleanvihreähkö takki.
Vastasin tähänkin jo.kyllä se on välikausitakki, joka lumisissa pakkaskuvissa on. Muilla lapsilla näyttäisi olevan ihan oikeat talvihaalarit. Siksihän se pistikin silmään se takki kun samanlainen meillä ollut.
enkä kyllä todellakaan hae kuvia uudelleen, tuolla mummeliisan blogissahan ne kaikki kuvat on, etsiköön itse kuvansa jos ei muisti pelaa. kaikki voivat katsoa mummeliisan blogia, osoite on sen profiilissa.
Onko sinulla joku blogi? Kun kuvia joku nähny?
Mä haluan nähdä! Vaikutat mielenkiintoselta!
LSI-nappi täytyy saada palstalle.Mun pojalla on 2 samanlaista Lassien pukua. Toinen ohut vk-puku, toisessa on paksu fleecevuorinen takki jonka kanssa tarkenee pakkassäällä varsinkin kun alla on villatakki.
Piankohan joku naapuri tekee meistä ls-ilmoa kun lapsirukka on ulkona välikausivaatteissa pakkasella?
Heh. Se on osoitteessa Viipaleita , mutta se on päiväkirjablogi eli harva toisten arkea jaksaa pitkän päälle lukea.Mä haluan nähdä! Vaikutat mielenkiintoselta!
Heh noh tuskin tekee.Mun pojalla on 2 samanlaista Lassien pukua. Toinen ohut vk-puku, toisessa on paksu fleecevuorinen takki jonka kanssa tarkenee pakkassäällä varsinkin kun alla on villatakki.
Piankohan joku naapuri tekee meistä ls-ilmoa kun lapsirukka on ulkona välikausivaatteissa pakkasella?
Niin siis mikä?Heh. Se on osoitteessa Viipaleita , mutta se on päiväkirjablogi eli harva toisten arkea jaksaa pitkän päälle lukea.
Tai noh.. sillä on aika paljon lukijoita päiväkirjablogiksi, mutta pääosin sellaisia, jotka ovat kulkeneet rinnalla kovin pitkään ja siten kasvaneet laumaan kiinni.
Viipaleilla on muuten yksi kuriositeettiarvo, minkä sain kuulla blogilistalta.
Se on ilmeisesti yksi vanhimmista, ellei vanhin Suomessa yhä päivittyvä päiväkirjablogi.
mä luulin jonkin aikaa, että tää aloittaja oli tarkoittanut tän vitsiksi, mutta ei ollutkaan kun palasi vielä ilmoittamaan lisää tärkeitä tietoja muiden lasten vaatetuksesta.Siis ei ole totta...mikä aloitus
LSI-nappi täytyy saada palstalle.