Rakas facebook-ystäväni.

No niinpä. Kannattaisi hjyytiksen nyt katsella niitä ''kavereitaan'' vähän tarkemmin :D

Btw, ai sulla on kasvain päässä? Selittääkin paljon...
Kuten jo sanoin, jouvun vissin poistamaan kaikki pelikaverit, siis semmoset jotka pelien takia on mulla kaverilistalla. Useimmilta niiltäki oon seinän piilottanu, tai piru vie ainaki yrittäny. Toki ymmärrän ettei se ole niin luotettavaa kuiteskaan.

Mitäs se kasvain selittää?
 
vbvnc
Ei tainnut olla ensimmäinen kerta kun joku puhuu enemmän kuin pitäisi? :( Muistelisin näin, saattoi liittyä myös johonkuhun toiseen palstalaiseen.

Sopii toki sunkin miettiä, mitä kirjoittelet nettiin, Facebookkiin tai tänne. En todellakaan puolustele juoruilijan toimintaa, se on todella alhaista ja inhottavaa, mutta kun tuollaisia ihmisiä tulee aina olemaan, niin täytyisi harrastaa hieman enemmän kritiikkiä sen suhteen, mitä postaa näkyville.
 
Ei tainnut olla ensimmäinen kerta kun joku puhuu enemmän kuin pitäisi? :( Muistelisin näin, saattoi liittyä myös johonkuhun toiseen palstalaiseen.

Sopii toki sunkin miettiä, mitä kirjoittelet nettiin, Facebookkiin tai tänne. En todellakaan puolustele juoruilijan toimintaa, se on todella alhaista ja inhottavaa, mutta kun tuollaisia ihmisiä tulee aina olemaan, niin täytyisi harrastaa hieman enemmän kritiikkiä sen suhteen, mitä postaa näkyville.
Aikalailla olen nykyään pitäny asiat omana tietonani vain.
 
kkkkiiii
Mulla ei jsut sen takia ole fbssä ketään vaan pelikaveria tai sellaista joka ei olisi kaverini myös siviilissä eli tosi elämässä. Toisaalta, enpä siellä mitään tärkeää / salaista kirjoittelekaan.
 
"vieras"
Ei tainnut olla ensimmäinen kerta kun joku puhuu enemmän kuin pitäisi? :( Muistelisin näin, saattoi liittyä myös johonkuhun toiseen palstalaiseen.

Sopii toki sunkin miettiä, mitä kirjoittelet nettiin, Facebookkiin tai tänne. En todellakaan puolustele juoruilijan toimintaa, se on todella alhaista ja inhottavaa, mutta kun tuollaisia ihmisiä tulee aina olemaan, niin täytyisi harrastaa hieman enemmän kritiikkiä sen suhteen, mitä postaa näkyville.
mitä säkin valitat toiselle, että pitäs miettii mitä kirjottaa kun tässäkin oli, jälleen kerran, kyse jostain mitä kaveri oli kirjoittanut seinälle.
 
----
Kuten jo sanoin, jouvun vissin poistamaan kaikki pelikaverit, siis semmoset jotka pelien takia on mulla kaverilistalla. Useimmilta niiltäki oon seinän piilottanu, tai piru vie ainaki yrittäny. Toki ymmärrän ettei se ole niin luotettavaa kuiteskaan.

Mitäs se kasvain selittää?
Mä tarkoitin niillä kavereilla niitä muita, jotka ei ole pelkästään pelien takia sun kaverilistalla, vaan siksi koska ovat oikeasti sun kavereita. Duh.
 
IhanaValo
Ihmiset sais pitää huolen omista asioistaan. Typerää toisten asioita, tai mitään luulojakaan levitellä minnekään. Kiva kuulla että sait paremmat lääkkeet :hug:
 
Ihmiset sais pitää huolen omista asioistaan. Typerää toisten asioita, tai mitään luulojakaan levitellä minnekään. Kiva kuulla että sait paremmat lääkkeet :hug:
Tiettyyn rajaan asti toisten asioihin puuttuminen on ihan tervettä. Mutta jos oikeesti sen typerän ketjun aloittaja oli huolissaan hyytiksestä, niin asian käsitteleminen jossain muualla kuin täällä olis ollut paikallaan. Olis sitten vaikka kysynyt tältä heidän yhteiseltä ystävältään.
 
IhanaValo
Tiettyyn rajaan asti toisten asioihin puuttuminen on ihan tervettä. Mutta jos oikeesti sen typerän ketjun aloittaja oli huolissaan hyytiksestä, niin asian käsitteleminen jossain muualla kuin täällä olis ollut paikallaan. Olis sitten vaikka kysynyt tältä heidän yhteiseltä ystävältään.
No juu, mut miulla oli tässä mielessä vaan tää yks, vai parikinko ketjua täällä pyöri noista spekulaatioista..
 
vbvnc
[QUOTE="vieras";22605882]mitä säkin valitat toiselle, että pitäs miettii mitä kirjottaa kun tässäkin oli, jälleen kerran, kyse jostain mitä kaveri oli kirjoittanut seinälle.[/QUOTE]

Niin mistähän se kaveri on saanut ainekset kirjoitteluunsa? Mieti sinä hetki ja lue vaikka ketju uudestaan. Ja tuo ei ollut valittamista, ikävää jos et osaa ymmärtää lukemaasi.
 
"vieras"
Siis oikeastiko se välitätte vaan siitä että joku on juorunnut ap;n asioita tänne? Ei kiinnosta ap:n lapsen elämä, kunhan vain kukaan ei saisi tietää..Toivottavasti ottavat jo huostaan lapsesi, sen verran epävakaata elämää elät.
 
"Höh"
Harmittaa kyllä sun puolesta että joku viihtii täällä koko palstalle kuuluttaa sun asioista :(
Oot yksi niistä palstalaisista jota mun tulee ajateltua muutenkin "irl", vaikka itse todella harvoin kirjoitan tänne mitään vaan käyn vain lueskelemassa juttuja.
 
[QUOTE="vieras";22606099]Siis oikeastiko se välitätte vaan siitä että joku on juorunnut ap;n asioita tänne? Ei kiinnosta ap:n lapsen elämä, kunhan vain kukaan ei saisi tietää..Toivottavasti ottavat jo huostaan lapsesi, sen verran epävakaata elämää elät.[/QUOTE]

Mitäs sie minun elämästä tiiät? Täysin normaalia elämää elän nykyään, aivokasvainta lukuunottamatta. Minun lapsella on myös isä. Normaali, terve ihminen. Huostaanota ite ittes ämmä.
 
"vieras"
Mitäs sie minun elämästä tiiät? Täysin normaalia elämää elän nykyään, aivokasvainta lukuunottamatta. Minun lapsella on myös isä. Normaali, terve ihminen. Huostaanota ite ittes ämmä.
Normaalia elämää jossa mamma on päästään niin pipi että yrittää itsaria? On sulla normaalin elämän käsitteet hukassa. Ei kukaan tervejärkinen mies kattelis sun touhua.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22605674]eli se oli totta, että sä yritit eilen itsemurhaa? toivottavasti sulle tulee pian parempia päiviä ja jaksat. varmasti on ollut viime aikoina todella rankkaa. jaksamisia :hug:[/QUOTE]

Miten joku ilmoittaa Facebookissa yrittäneensä itsemurhaa??
 
"Minä"
[QUOTE="vieras";22606121]Normaalia elämää jossa mamma on päästään niin pipi että yrittää itsaria? On sulla normaalin elämän käsitteet hukassa. Ei kukaan tervejärkinen mies kattelis sun touhua.[/QUOTE]

Oletko lukenut ketjua? Syy yritykseen on kerrottu. Jos et sitä ymmärrä, vika on omassa päässäsi. En uskalla edes kuvitella kuinka kovasta kivusta on ollut kyse. :( Ja sanonpa vain, kun tunnen ap irl, että on todella hyvä ja rakastava äiti, moni saisi ottaa mallia.
 

Yhteistyössä