Rakas facebook-ystäväni.

"vieras"
[QUOTE="Minä";22606163]Oletko lukenut ketjua? Syy yritykseen on kerrottu. Jos et sitä ymmärrä, vika on omassa päässäsi. En uskalla edes kuvitella kuinka kovasta kivusta on ollut kyse. :( Ja sanonpa vain, kun tunnen ap irl, että on todella hyvä ja rakastava äiti, moni saisi ottaa mallia.[/QUOTE]

Tervejärkinen olisi soittanut ambulanssin, ei yrittänyt itsaria joka on muuten lastensuojeluasia. Mutta tuskin ap:n nössö mies tajuaa sossuun soittaa
 
[QUOTE="vieras";22606180]Tervejärkinen olisi soittanut ambulanssin, ei yrittänyt itsaria joka on muuten lastensuojeluasia. Mutta tuskin ap:n nössö mies tajuaa sossuun soittaa[/QUOTE]

Nämä asiat eivät kuulu tänne palstalle, koska ap ei ole niitä tänne tuonut eikä halua niistä ilmeisesti keskustella. Jos aihe kiinnostaa, avatkaa siitä oma ketju yleisellä tasolla.
 
[QUOTE="vieras";22606180]Tervejärkinen olisi soittanut ambulanssin, ei yrittänyt itsaria joka on muuten lastensuojeluasia. Mutta tuskin ap:n nössö mies tajuaa sossuun soittaa[/QUOTE]

En kuule kyenny ees puhumaan. Soittele siinä ambulansseja sitte... Se kipu oli jotaki sellasta ettei mikkään järki pelannu. Muistan että ainoa asia minun mielessä oli se että kipu pittää saaha loppuun. Ilmeisesti sulla ei riitä hahmotuskykyä että ymmärtäisit tilanteen, eikähän sitä voi ymmärtää kukkaan joka ei ole sitä kokenu. Eikä tarvi minun miestä haukkua, se ei todellakkaan ole minkäänsortin nössö eikä kuulu tähän keskusteluun.
 
"vieras"
En kuule kyenny ees puhumaan. Soittele siinä ambulansseja sitte... Se kipu oli jotaki sellasta ettei mikkään järki pelannu. Muistan että ainoa asia minun mielessä oli se että kipu pittää saaha loppuun. Ilmeisesti sulla ei riitä hahmotuskykyä että ymmärtäisit tilanteen, eikähän sitä voi ymmärtää kukkaan joka ei ole sitä kokenu. Eikä tarvi minun miestä haukkua, se ei todellakkaan ole minkäänsortin nössö eikä kuulu tähän keskusteluun.
No missä se lapsen isä sitten oli, eikö olis voinut soittaa? Ja JOS lapsi oli sun kans kahdestaan ja suunnittelit itsaria, niin huh huh...
 
[QUOTE="vieras";22606254]No missä se lapsen isä sitten oli, eikö olis voinut soittaa? Ja JOS lapsi oli sun kans kahdestaan ja suunnittelit itsaria, niin huh huh...[/QUOTE]

Lapsi ei ollu kotona. Syy ettei kipulääkkeet toiminu onki sitte mysteeri. Painottaisin sitä että TODELLAKKAAN en suunnitellu mittään. Se oli ratkasu johon pakosta päädyin, vaikken itsetuhonen ole ollenkaan. Yksinkertasesti ainoa asia jonka koin auttavan siinä kivussa. En tiiä miten sen selittäisin parhainpäin, että ymmärtäisitte.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mitäpä jos..;22605834:
Mitä jos se ei olekaan vain sun facebook-ystävä, vaan joku jota koet ystäväksi ja läheiseksi myös oikeassa elämässä?
Joku sellainen, joka jää sun kaverilistalle aina vaan vaikka kuinka karsit, koska et koskaan ikinä uskoisi että juuri hän on se selkäänpuukottaja? :(
Just näin. Mua puukotettiin tänään selkään fb:ssä. Henkilö jonka kanssa oon paljon tekemisissä ja oon pitäny ystävänä. Jaksamisia Hyytikselle.
 
"Vilukissa"
:hug: voimia sinulle... En osaa edes kuvitellakaan tilannettasi tai olotilaasi mutta hyvä, kun olet täällä vielä. Olen täällä satunnaisesti seuraillut kirjoituksiasi, ja vaikutat hurjan mukavalta, lämpimältä ja huumorintajuiselta, ihanalta ihmiseltä, jolle on sattunut liiankin kanssa asioita...onneksi niitä ihaniakin :heart:.

Mitä tuohon ystävä- juttuusi tulee, niin...onpa paskamainen tilanne :(. Tommonen selkään puukottaja ja asioiden retostelija on vihonviimeinen "ystävä", ja toivon että saat hänet kiinni ja tilanteen nollattua ko.henkilön kanssa. Et tarvitse tuollaista, ei kukaan tarvitse tuollaista lähipiiriinsä.
 
"Mammax2"
Saisitte hävetä. Kaikki myötätunto Ap:lle. Kyllä jokainen joka on synnyttänyt, kärsinyt migreenistä tai yleensä ymmärtää kivusta mitään voi kuvitella millaista on aivokasvaimen aiheuttama kipu. Musta ei ainakaan ole arvostelemaan ollenkaan. Kaikkea hyvää jatkossa ja toivottavasti paranet.
 
joku nyt mättää
Kauan aikaa sitten ystäväni yritti kännissä itsaria, se joutui sairaalahoitoon suljetulle osastolle mielisairaalaan ja joutui olemaan siellä 4Kk. miksi sinua ei viedä hullujenhuoneelle?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja joku nyt mättää;22606305:
Kauan aikaa sitten ystäväni yritti kännissä itsaria, se joutui sairaalahoitoon suljetulle osastolle mielisairaalaan ja joutui olemaan siellä 4Kk. miksi sinua ei viedä hullujenhuoneelle?
varmaan siksi, että tämä "itsariyritys" on ollut niin surkea että on ollut kotona eikä nössö mies uskalla ilmoittaa mitään.
 
Lapsi ei ollu kotona. Syy ettei kipulääkkeet toiminu onki sitte mysteeri. Painottaisin sitä että TODELLAKKAAN en suunnitellu mittään. Se oli ratkasu johon pakosta päädyin, vaikken itsetuhonen ole ollenkaan. Yksinkertasesti ainoa asia jonka koin auttavan siinä kivussa. En tiiä miten sen selittäisin parhainpäin, että ymmärtäisitte.
Ehkäpä sellanen ihminen, jonka suurin kipu on ollu buranalla hoideltavissa ei sitä kykene ymmärtämäänkään...monikaan ei ole joutunu sitä kokemaan, miltä esim. suuressa kipukohtauksessa tuntuu se, kun "tajuaa" sen oman hallinnan ja vaikuttamismahdollisuudet kadonneen kokonaan, kun kaikki mitä itsessä tapahtuu on täysin pois omasta hallinnasta.
Jo itessään se tunne on se mitä monikaan ei ole kokenu, koska vaivaan ja kipuun yleensä joku lääke helpotusta aina tuo...
Sulle :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja joku nyt mättää;22606305:
Kauan aikaa sitten ystäväni yritti kännissä itsaria, se joutui sairaalahoitoon suljetulle osastolle mielisairaalaan ja joutui olemaan siellä 4Kk. miksi sinua ei viedä hullujenhuoneelle?
Siksi ehkä ettei minun tapauksessa ole kyse mielisairaudesta? Vaan fyysisestä sairauvesta joka pääsi niskan päälle. Mie käyn terapiassa kyllä.
 

Yhteistyössä