Rakas facebook-ystäväni.

Alkuperäinen kirjoittaja sinutkin oli pitänyt viedä;22606372:
No ei ollut kaverinkaan tapauksessa kyse mielisairaudesta, nyttemmin on duunissa ja perheellinen, yleensä ne vie hullujenhuoneelle kun yrittää itsaria.
No ilmeisesti et kykene käsittään miksi yritin itteni tappaa. Onneksi minua hoitanu lääkäri ymmärsi. Ja juuh, sairaalassa olen parhaillaanki, ja pääsen kera uusien lääkkeitten kotia leppäämään. Elämä jatkuu, hymy on huulilla. Hoitohenkilökunta ei ole pätkääkään huolissaan että uusisin yritykseni, enkä tarvi valvontaa.

kummastelija
Sä olet ap itse tuonut tänne aika paljon asioista
-lapsesi kuoli leukemiaan
-sulla on päihderiippuvuus
-kohtusi on poistettu
-olet nyt raskaana
-kasvain päässä

Nää ainakin tuli alkuun mieleen. Löytyy tän palstan keskusteluista. Tulee olo, että haet vain huomioita? Tukea? Välittämistä? Tulee jotenkin mieleen sama tarve mahdollisen itsemurhayrityksen tiimoilta?

Voin olla väärässä, mutta tämänlaisen kuvan minä olen saanut.

"hih"
-kohtusi on poistettu
-olet nyt raskaana
-kasvain päässä

Nää ainakin tuli alkuun mieleen. Löytyy tän palstan keskusteluista. Tulee olo, että haet vain huomioita? Tukea? Välittämistä? Tulee jotenkin mieleen sama tarve mahdollisen itsemurhayrityksen tiimoilta?

Noh noh et ole pitänyt tiimarivihkoasi ajan tasalla :D

@
En kuule kyenny ees puhumaan. Soittele siinä ambulansseja sitte... Se kipu oli jotaki sellasta ettei mikkään järki pelannu. Muistan että ainoa asia minun mielessä oli se että kipu pittää saaha loppuun. Ilmeisesti sulla ei riitä hahmotuskykyä että ymmärtäisit tilanteen, eikähän sitä voi ymmärtää kukkaan joka ei ole sitä kokenu. Eikä tarvi minun miestä haukkua, se ei todellakkaan ole minkäänsortin nössö eikä kuulu tähän keskusteluun.
Mä muistan kun mun eka synnytys (supistukset siis) kesti kolme vuorokautta ja olin loppuvaiheessa niin kipeä ja väsynyt, että supistusten välissä kattelin ympärilleni että jos näkyis jotain, jolla vois tappaa itsensä.. Mulla on ollut myös kolmoishermosärky, jossa aina kipukohtauksen tullessa hakkasin päätä lattiaan ja hoin että auttakaa, auttakaa, tappakaa mut, antakaa kuolla..
Ja oon synnyttänyt sen jälkeenkin ja kärsinyt monet migreenit eikä ne ole vastannu kivuiltaan lainkaan noita kahta ekaa kokemusta. Joskus kipu vaan on sietämätöntä, sen tietää sitten kun sen on kokenut.

"Minä"
Saa täydentää kyllä.
Eipä ole kohdunpoistosta puhunut ikinä, sinä sen sijaan kyllä olet tainnut sitä asiaa totena täällä kertoilla. Ei nimittäin ole ensimmäinen kerta kun joku väittää että aplta olisi kohtu poistettu. Sterilisaatio ei tarkoita kohdunpoistoa ja on purettavissa. Tosin apn tapauksessa taisi olla kyse siitä että sterilointi epäonnistui tms. Sekin on hyvin, hyvin tavallista.

"vierailija"
[QUOTE="juu";22606666]Miten joku sun ns. facebook "pelikaveri" tietäis sun itsarihommista jos et oo mitään sellasta sinne faceen kirjotellu??[/QUOTE]

Onko sinulla ongelmia luetunymmärtämisessä? Hyytis sanoi, että joku hänen ystävänsä oli siihen viittaavaa hänen sivullensa kirjoittanut. Ja joku sieltä sen ystävän kirjoittaman tekstin perusteella on tullut tänne asiaa levittämään.

"juu"
-kohtusi on poistettu
-olet nyt raskaana
-kasvain päässä

Puuttuu enää sen lentävälautanen tyyliin kolmannenasteenyhteys :LOL:

"juu"
[QUOTE="vierailija";22606692]Onko sinulla ongelmia luetunymmärtämisessä? Hyytis sanoi, että joku hänen ystävänsä oli siihen viittaavaa hänen sivullensa kirjoittanut. Ja joku sieltä sen ystävän kirjoittaman tekstin perusteella on tullut tänne asiaa levittämään.[/QUOTE]

Ja sulla taitaa olla ongelmia sen erottamisessa mikä on ja mikä ei oo totta ns. trollitunnistin vajaa :LOL:

Jos et pystynyt puhumaankaan miten pystyit yrittämään itsaria?
Ootko koskaan puhumalla yrittänyt itsaria? :p

Täällä on taas kivusta tietämättömät kirjottelemassa paskaa. He eivät tiedä kovasta kivusta tai kroonisesta kivusta ja luulevat olevansa päteviä neuvomaan muita.

FB on täynnä paskantärkeitä ihmisiä, joilla ei ole omaa elämää, vaan pitää kyttäämällä kytätä muita, jotta saisivat elämäänsä sisältöä.

Hyytis :hug:

[QUOTE="juu";22606725]Ja sulla taitaa olla ongelmia sen erottamisessa mikä on ja mikä ei oo totta ns. trollitunnistin vajaa :LOL:[/QUOTE]

Valitettavasti ei taija sullakkaan täysillä pelittää trollitunnistin. Mut sitähän et tiiä, kun oot niin vakaasti päättäny että olen epätodellinen henkilö. Voin naureskella sulle ja sinun luuloille :rolleyes:

[QUOTE="juu";22606873]Joo uskon kyllä, että naureskelet netissä hyväuskoisille ihmisille joita oot vuosia kustettanu noilla sun jutuillas.[/QUOTE]

Harmi että olet tuota mieltä. Ihmetttelen syvästi jos jollaki ihmisellä on tarvetta semmosta harrastaa. No jooh. Samapa tuo, en jaksa vääntää kättä jonku pässin kanssa. Ole mitä mieltä haluat.

Yhteistyössä