<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

pöppinen
Huomenta :) Kp 29

Gabrielle, pahoitteluni ja suuren suuri voima:hug:
Chiba, tuo on totta että vaikka ei tärppäiskään niin ainakin saa pirun hyvää seksiä siinä yrittäessä ;)
Hyppy, joko oot testannu??? mä jännitän sunki puolesta täällä ku yritän omaa testausta odottaa huomiseen (ellei ne prkleen menkat ala )

Jouluhommia en edelleenkään oo saanu laitettua, pitäs kaupasta käydä kattelemassa jotain kivaa ja jouluista. Tai kirppikseltä ( varmaan kanta-asiakas kaikissa )

Omanapailua.... :ashamed: Nyt on menkkatuntemuksia alavatsassa :'( ei kuitenkaan näy eikä kuulu, ja mulla on aina ja poikkeuksetta kivun tullessa alkanut vuoto eli toivon kovasti ettei kipua tule. Mutta muuta kummalista sitten kropassa tapahtuukin. ÄLLÖVAROITUS Vatsantoiminta ihan kummallista, välillä ummella, välillä sekasin ja mulla oli eilen ensimmäistä kertaa aikuisiän aikana kunnon ilmavaivat!!! ja valkovuoto on muuttunut kirkkaaksi.... nuhainen olo, ja tuntuu että kurkku olis turvoksissa ( ruoka-aineallergikkona säikähin eka että oon syöny jotain allergisoivaa )
Pidetään peukkuja että täti pysyy pois !!! d:)b

Paljon plussatuulia ja oviksen kiinnisaamista kaikille :heart: +++++++++++++++++++++++++:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Joo testattu on, sama tulos. Hailu haamu/viivanpaikka.. vielä ois yks testi jälellä! millon mie nyt sen teen, hitto ku tekis mieli mennä ostaa Clerabluen se raskaana / ei raskaana.. saakohan niitä apteekista?

Ja Tiuhti Minä oon aika hyvä menettämään yöuneni ku jännitän nii kamalasti testaamista.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sirppuliini
NiQ
Pöppinen kuulostaa ihan mun alkuraskauden oireilta <3 toivotaan parasta :hug:

Hyppy mein apteekissa CB:n viikkonäytöllinen maksaa 13e, on kyllä hintansa väärti :) toivottavasti tulee plussaaaaaa :hug:
 
karoliina87 Kuinkas kävi? :p Sulla hyvät kp:t meneillään, peukkuja pitelen!

pöppinen Predictoriin en itse luottais kyllä yhtään. Täällä on ollut mielestäni useampikin keskustelu siitä, kannattaa kokeilla etsiä niitä haku-toiminnolla, jos kiinnostaa lukaista. Toivon hurjan kovasti, että sun haamulainen oli ihan oikea sellainen ja vahvistuu vain :hug:

Chiba No, pääasia että peitto heiluu eikä se tunnu ihan tappavan tylsältä ;)

Hyppy!!! Mä näen punaista ihan selvästi ylimmässä ja alimmassa kuvassa! :heart: Varovaiset onnittelut! Ja oireet kuulostaa niiiiin hyvältä :) Kyllä se digitesti olis varmasti hyvä ostos, ei tarvitsis enää arpoa sitten. Oon lukenut, että nuo liuskatestit antaa tosi pitkään hyvinkin hailuja viivoja, joten kannattaa kokeilla jotain muuta testiä. Tsemppiä!

AnniMu Eihän sen alkoholin ainakaan pitäis vaikuttaa tuossa vaiheessa.

Gabrielle Voi muru :( :hug:

anu84 Onnea hienoista ultrakuulumisista! :heart:

Memelisa Edelleen noista prosenteista: Mä oon ihan samanlainen, äärimmäisen kärsimätön ihminen. Totta kai mä haluaisin saada sen plussan tikkuun ja HETI, mutta aina välillä yritän kovasti ajatella, että tässä asiassa odottaminen on ehkä kuitenkin vain eduksi... Mä oon myös kuumeillut itsekseni pitkään ennen kuin mies alkoi olla valmis ja sittenkin se arpoi vielä jonkun aikaa ennen kuin lopullisen vastauksensa antoi. :)

ON Ääääh, asentohuimaus, hyi yäk. Kahtena aamuna on sängystä noustessa iskenyt aivan tajuton huimaus ja sitä myöten sitten paha olo. Illalla nukkumaan mennessä myös oli vähän samaa, mutta onneksi lievempänä. Nyt sitten jäi tuo paha olo vielä jylläämään ja kumartuessa alkaa huimata... EI kivaa, etenkin kun tää ei vielä mitenkään voi olla raskausoire vaan ihan pelkkää asentohuimausta :D Kp 20 siis tänään. Taas tuntuu aika hidastuneen kummasti. Mutta onneksi tänään tuli veronpalautukset, pääsee jouluostoksille! :)

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!
 
Vitsit ku täällä taas on jänniä paikkoja ja ihmiset plussailee tai haamuilee. Epistä, minäkin haluan! :D (tätä siis ei ole tarkoitettu pahalla)

ON: Tulipas tehtyä tänään aamusta ovistesti ja näytti nyt hailakampaa viivaa mitä eilen. Eli saa nähdä olenko nyt vasta ovuloinut.

Jaaha, tänään pitäis mennä esittämään edustavaa vaimoa miehekkeen työpaikan pikkujouluihin. Saa nähdä miten käy. :D

Hyvää viikonloppua kaikille! :)
 
tiuhti_, Jomi , AnniMu ja pöppinen, ISO kiitos lohdutuksista, ootte ihania! Korkeelta putosin kun olin niin päättäny että tää on SE kierto ja oviksenkin bongasin ja pupuilut ajoittu täydellisesti... Niin niin... Ei se vaan niin helppoa ole, mua kiukuttaa miten ihmeessä joku muka voi tulla vahingossa raskaaks!? Tää taitaa käydä vaan aina raskaammaks mitä enemmän aikaa yrittämiseen menee... Huomaan sen jo nyt vaikkei oikeesti olla edes kauaa yritetty, mutta sekin aika tuntuu ikuisuudelta. Ehkä sikskin kun tää asia on ollu mielessä paljon noita yk:ita kauemmin kun pilleritkin on lopetettu jo helmikuussa, jotenkin vaan en uskaltanu tähän ryhtyä aiemmin kun jotenkin vaistosin ettei tää oo niin helppoa... Siinä on vaan se huono puoli et se vauvan kaipuu on sit jo kasvanu aika isoks kun uskaltautuu alottaan yrityksen...

Tulipahan tilitys, sori...

Jomi
Kiitos tuesta... Inhottavaa pahoinvointia!! Sais anteeks jos johtuis edes oikeista syistä! Onko sulla usein tommosta? Toivotaan että parin viikon päästä kaikki oireet johtuu ihan siitä itsestään! =)

Hyppy
Onko tän päiväsistä testeistä kuvia? Näen ylimmässä ja alimmassa punasta haamua! Huomenna ne voi olla jo pikkiriikkisen vahvempia. Tietty digi olis siitä hyvä että ei tarvis arvuutella. Tsemppiä!!

pöppinen Oon lukenu, että monilla on niitä menkkatuntemuksia eikä menkat koskaan tule! Muutenkin sun oireet kuulostaa oikein lupaavilta, Hypyllähän oli kans tota tukkosuutta ja flunssan oireita!! Tuuthan heti huomenna raportoimaan kun se plussa on tullut sieltä testistä???

tiuhti_ Mullakin oli tässä kierrossa erilaiset kivut kun aikasemmin, varsinkin oviksen jälkeen tosi vahvat nipistelyt ja ne jatkuu edelleen vaikka tätikin jo tuli. Tulkitsin ne keltarauhasjomotuksiks kun tosiaan alkoivat päivän päästä ovisplussasta ja varmaan terot vielä vahvisti kipuja. MULLA ON IHAN SAMA JUTTU TON TESTAUKSEN KANSSA!!! Sait mut ekan kerran hymyileen tädin tulon jälkeen, ihan niinkun mä olisin kirjottanu ton... Nukun tosi levottomasti edellisenä yönä, pyörin ja herään ennen kelloa... Aika hölmöä... Onneks mulla on sut niin en oo ittekseni höhlä... :kiss:

anu84 Olipas sulla ihania uutisia, lämpimät onnitteluhalaukset! Varmaan elämän tähtihetkiä kun kuulee ne sydänäänet ensimmäistä kertaa... :heart:

Chiba Hyviä edustuksia! Mulla on sama edessä parin viikon päästä. Musta on kiva, että miehen työpaikalla on semmoset pikkujoulut, mihin vaimotkin kutsutaan mukaan. Tykkään kaikkein eniten just miehen työpaikan pikkujouluista, kun oon niin paljon tekemisissä muiden vaimojen kanssa muutenkin.

Puna-Musta
Eikös sulla ala oleen ovisajat käsillä?

Paljon plussaa kaikille niin ovis- kuin raskaustesteihinkin!!!
 
Heippa! Elikkä kp33 tänään. Testasin tosiaan eilen aamulla ja nega tuli, oireita tosin on vaikka muille jakaa. Ei ole varsinaisia menkkajomotuksia ollut, mutta nipistelyjä, "elohiiri" tuntemuksia ja runsasta valkovuotoa kylläkin...
Gabrielle olen pahoillani tädin saapumisesta, voimarutistus sinne teille!
Hyppy kylläpäs sielä on jännittävät paikat, toivotaan parasta! :)
 
Gabrielle :hug: Tiedän niin tuo tunteen... Sitä saa jotenkin itsensä uskomaan että kyllä nyt on tärpännyt ja kun totuus valkenee niin se pudotus on todella rankka. Monesti olen itsekkin miettinyt ja kironnut tuota että miten on mahdollista, että joku tulee raskaaksi melkeinpä vaan katsomalla mieheen. Ja me jotka lasta niin kovin toivoisimme emme meinaa lasta saada ei sitten niin mitenkään. Miehelleni kun innoissani selitin ostaneeni vitamiineja, niin mies sitten kysyi että "niitäkö ne kaikki narkkarit ja alkkikset vetelee kun sikiävät yhtenään". Eipä siihen oikein osannut mitään vastata kun tajusi taas tämän maailman nurinkurisuuden :( Mies kun tuntuu olevan aivan yhtä rikki tästä tilanteesta.

Täällä alkaa tosiaan ovisajat lähestymään. Luulisin että tässä viikonloppuna alkaisi olla h-hetki.

Mies yllätti minut toden teolla viime yönä :O Herättyään sohvalta keskellä yötä ja möngittyään viereeni mies herätti minut petipuuhiin! Ja mikä tässä on omituista? Koko meidän yhdessäolon aikana emme ole kertaakaan harrastaneet seksiä illalla/yöllä, vaan AINA aamulla tai päivällä. Siksipä tämä tulikin aivan puun takaa enkä osannut ollenkaan odottaa moista :D

Vaikka ei olla vielä kierron puolivälissäkään niin en kyllä osaa odottaa mahdottomia tältäkään kierrolta. Niin monta kertaa olen sen karvaasti kokenut kun odotukset on suuret ja lopputulos jotain aivan muuta kuin odotettiin... Ei jaksaisi eikä haluaisi enää pettyä ja siksi yrittää aina pitää ajatukset kurissa, ettei pääsisi liikaa innostumaan. Toisinaan tekisi jopa mieli lopettaa yrittäminen kokonaan niin pysyisi pääkin kasassa.

Plussailkaahan ihmiset! Toisten plussaamisia on aina ihana lukea täältä :) Niistä kun tulee jotenkin sellainen olo että kai sitä itselläänkin vielä jotain toivoa on.
 
Kiitos kaikille tsempeistä!

Gabrielle ei oo tän päivän testistä kuvaa. Mutta teen varmaan huomenna sen viimosen testin pois ja jos siitä laittasin kuvan sit nii saahaan arvuutella.

ja varmaan maanantaina käyn uuden testin apteekista, katotaan mitä se näyttää..

Mutta nyt nukkuu raskaan iltavukin jälkeen, paljon tsemppiä kaikille ja plusssaa!!
 
Ihan uskomaton tunne. Itkettää, naurattaa, kädet vapisee.. Raskaustestissä kaksi viivaa! :) Tai siis toinen on haamu viiva mut näkee selkeästi, mieskin sanoi heti että kyllä se näkyy. Pitää hakea apteekista pari testiä ja tehdä vielä uudestaan parin päivän päästä. Jännää =)
 
pöppinen
Elikkäs. kp 30. tein aamupissasta 2 liuskaa, prisman Pregent ja PregCheck, kummastaki yhen. Ja täällä haamuillaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan !!!!!:kieh: haluan kunnon viivan enkä haamuja......

alakaa jo tympäseen nuo haalian haaliat viivat. Oonkohan semmonen jolla hormooni nousee hitaasti ? ja pelko edelleen persiissä että täti kurvaa paikalle ....... :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
pöppinen
Vähänkö ihanaa kuulla Nannie tuommoisia uutisia !! huomenna / ylihuomenna uutta putkeen vaan ;) :heart:

Hyppy maanantai on itsenäisyyspäivä, kannattaa tänää varmaa käyä apteekissa... onnea matkaan ! =)
 
:attn: Tässäpä hyvä linkki pikkujoulukauteen raskausajan juomisesta. Tekstissä mainitaan mm. epämuodostumat "jotka liittyvät alkuraskauden humalahakuiseen juomiseen eli ajankohtaan, jolloin äiti ei useinkaan vielä tiedä olevansa raskaana"! Tulevaisuudessa taidan siis jättää ainakin humalahakuisen juomisen pois oviksen ja menkkojen välisenä aikana.

Gabrielle Mulla oli tuota asentohuimausta nyt ensimmäistä kertaa. Ei ollut kivaa, ei :x Tänäänkin tuntuu vielä vähän päässä heittävän, mutta ei oo huono olo onneksi! Luin eilen, että fysioterapeutit antaa tuohon semmoista asentohoitoa, joten tiedän minne hakeutua, jos tuo pannahinen vielä iskee. Mä olisin ottanut vastaan oikein ilomielin tuon olon, jos olisi ollut edes jotain mahkuja, että aiheuttajana on pikkuinen salamatkustaja :D Lähetän sulle vielä yhden ylimääräisen voimahalauksen :hug: ja toivon sulle piristyvää mieltä ja positiivista otetta uuteen kiertoon!

Skooby Jospa se nega vielä plussaksi muuttuisi, tsemppiä kovasti!

Puna-Musta Toivottavasti saatte oviksen hyvin hyödynnettyä ja vihdoinkin sen kaivatun kyytiläisen mukaan :heart:

Hyppy Tuuhan kertoileen, mitä se testi tänään näyttää :)

Nannie Onnea ihan hurjan paljon! :heart:

pöppinen Sehän voi olla, että sulla hCG nousee hitaasti. Peukkuja pidän edelleen, että viiva vahvistuisi :) Kannattaisko sun investoida siihen CB:n digitestiin, niin sais varmuuden asialle? Tiedän kyllä, että niitä viivoja on jotenkin paljon kivempi katella :)

Kyselenpä tässäkin pinossa samaa: millaisia itsenäisyyspäivän suunnitelmia teillä on? Mulla ohjelmaan kuuluu ehdottomasti Linnan juhlat. Muita traditioita on ollut jo muutamana vuonna piparkakkutaikinan tekeminen ja monesti oon myös paistanut pellillisen torttuja. Vielä pohdiskelen, tekisinkö vhh-pipareita ekaa kertaa. Löysin parikin eri reseptiä, joten olis mukava kokeilla ennen joulua, mikä niistä on paras :)
 
Nannie Onnea onnea :flower:
Hyppy Miltäs nyt näyttää?, Entäs miltä Pöppisellä näyttää?

Pikavastaus jomin kysymykseen. Itsenäisyyspäivänä voi olla heikohko happi, huomenna tarkoitus juhlia miehen synttäreitä pitkästä aikaa lähtemällä oikein ulos. Innolla odotan :) Linnan juhlat ja herkut kuulunevat kyllä maanantain iltaan :LOL:

Mitään oireita ei ole, ei mitään siis mihinkään viittaavaa. Rinnat olivat hetken kipeät, mutteivat enää ja tätiä odottelenkin alkuviikosta kylään, koska on aivan varma tunne siitä, että kyytiläistä ei ole mukaan tarttunut. Ensi kierron tiedän melko varmasti menevän ohi, koska mies niihin aikoihin muualla liki viikon, jotens euraava yritys lienee tammikuussa vasta. Tylsä homma, mutta no can do :)
 
Tänään kp34 ja negan testasin äsken... Harmittaa, miksei täti ilmaannu ja alavatsaa vihloo, jomottaa ja tekee vaikka mitä. Tätä on nyt jatkunut useampi päivä, ei ole ihan normaalia minun kohdallani. :(
Nyt on kyllä melkoinen plussa-aalto päällä näköjään kun kaikki saa haamulaisia! Toivottavasti viivat teillä vahvistuvat!
 
Pakko purkaa ajatuksia...
Kuulinpa äsken sitten PARHAAN KAVERIN olevan raskaana... Huh huh, ei meinaa pää kestää.. Tottakai olen onnellinen hänen puolestaan, mutta voitte vaan kuvitella miltä musta tuntuu. Ja se raskaus oli sitäpaitsi VAHINKO! Tosin ystävä on sellanen, joka varmasti hyvillä mielin vauvan ottaa vastaan :) Nyt ei auta ku toivoa et itellä nopeasti tärppäis. Ois jo kaks kaveria (tää paras kaveri sekä ukon sisko), joilla ois samaan aikaan vauva :) Mutta pahalta silti tuntuu et ikinä ei oo läheiset raskaana olleet ja nyt ku ite yrittää lasta nii kaks läheisintä ihmistä pamahtaa paksuks. auts!

Anteeks tämä purkautuminen, pakko jonnekin avautua.. Onneks olette olemassa, kiitos teille neitokaiset! <3
 
AnniMu Tänne saa ja PITÄÄ avautua silloin kun siltä tuntuu! Me ollaan täällä just sitä varten, tukemassa toisiamme hyvässä ja ikävä kyllä pahassakin vaikke sitä kenellekään toivois. Ymmärrän hyvin sun ahdistuksen, mun hyvä kaveri aloitti yrittämisen samaan aikaan ja onnistuivat heti ekasta yrityksestä. Oon tosi onnellinen heidän puolesta, mutta kyllähän se vähän kirpasee kuunnella kertomuksia ultrista ja sydänäänistä kun niin kovasti itsekin haluais saman kokea. Puhuttiin aina että odotetaan sitten yhtäaikaa ja ollaan toisillemme vertaistukena. Nyt harmittaa kuunnella valitusta siitä kun tulee lisää painoa ja et tuli paniikki kun sai plussan testiin jne... Mut ei auta kun olla iloinen toisten puolesta ja toivoa että pääsee itsekin pian sinne ultriin ja muihin! Koita jaksaa... :hug:

Zophie
Peukutetaan nyt kuitenkin josko sittenkin täti jättäis tulematta!

Skooby :hug: Voi sua, tiedän tunteen... Toivotaan kuitenkin vielä sitä plussaa!

Jomi Kiitos taas... Jotenkin on mieli maassa, tällä kertaa vaan kolahti entistä kovempaa. Kaippa se tästä kierron edetessä... Varsinkin kun täällä on ihania ihmisiä tsemppaamassa! :kiss: Kohta me päästään jännittään sun kierron loppua!

Puna-Musta Mua helpottaa hirveesti kun täällä on ihmisiä, jotka ymmärtää ja tietää tosiaan miltä tuntuu. Jotenkin sun kirjotukses kolahti... Aloititteko yrittämisen tjottailuna vai kuinka? Me tosiaan lykättiin niin kauan että haluttiin heti alusta alkaen selvillä oviksesta yms. Toisaalta se taas lisää tuskaa, jää miettimään miksei onnistunut vaikka ajoitus oli kohdallaan ja sitä rataa.

Spontaani yöseksi kuulostaa kyllä hyvältä! Toivotaan että bongaat oviksen pian ja saatte sen hyvin hyödynnettyä. Jospa tää olis kuitenkin Se kierto ja joulukuun taika tekis tehtävänsä. Ollaan silleen varovaisesti toiveikkaita... (Onnistu varmaan, katotaan vaan niin oon taas loppukierrosta ihan täpinöissäni ja vakuuttunut onnistumisesta). Joka tapauksessa kiitos kun jaoit ajatuksias, helpotti...

Nannie
ja pöppinen ONNEA!! Mahtavaa! Ilmoitelkaa kun laitetaan plussanneisiin/haamuilijoihin. Kivaa saada heti alkukuusta plussia!

Itsenäisyyspäivää ei vietetä mitenkään erikoisesti, miehellä on työpäiväkin, tosin lyhkänen. Mennään varmaan käymään kavereille kylässä, joita ei olla nähty pitkään aikaan. Linnanjuhlia katselen ilman muuta ja nautin päivää pidemmästä viikonlopusta!
 
Gabrielle Kiitos lohdutuksesta <3 Tukea tarvitaan :)

Nannielle ja Pöppiselle ihan hirveeeeesti onnea plussista! Toivottavasti matkalainen pysyy kyydissä! Lohduttaa kuulla että jotkut plussaa, itestäki tuntuu et on vielä mahdollisuus :)
 
Huomenta tyttöset!

Täällä on niin paljon tapahtunut kun eilen ei tullut kirjoiteltua. Kävin kyllä lukaisemassa mutta en alkanut jostain syystä kommentoimaan. :D
Pikkujoulut oli ja meni, olivat kyllä aikamoiset pippalot. Itse en ihan niin hirveästi juonut, semmosessa sopivassa humalassa, mutta ei mitään örveltämistä.

AnniMu, mie niin ymmärrän myös sinua! Mun tuttavapiireissä on tullut raskaaksi semmosia henkilöitä joille ei toivois lasta, ainakaan pariin vuoteen kun joutaisivat ensin itsekin kasvaa ja aikuistua, ja kaikki olleet vielä niitä vahinkoja. Tai jos puhuu jonkun kanssa jolla on lapsia, niin aina on tärpännyt joko 1-3 kierrolla, mikä taas omaa mieltä masentaa koska ei ole vieläkään tärpännyt.

ON: Mulla taitais olla nyt kp20 ja tissit on kipeät. Alavatsa on jotenkin painavan oloinen, tai sitten vaan kuvittelen. Eilen seksin jälkeen kyllä oli munasarjat ja kohdunkaula jotenkin kipeinä..
Kai nyt on jotain vatsatautiakin liikkeellä, kun torstaina piti käydä istahtamassa vatsa kipeänä posliinipytyllä, perjantaina ei ollut muutakuin alavatsa ja alaselkä kipeä, lauantaiaamuna heti istumaan vessaan pari kertaa, ja nyt sitten on ollut närästävää tunnetta. Niveliä meinaa vähän särkeä ja on pientä nuhanpoikasta ilmassa. Että jos nyt tulee kipeäksi niin toivottavasti tulis nyt, eikä sitte ku pitäis lähteä Lappiin kotio ajelemaan parin viikon päästä.

Meillä nyt varmaan itsenäisyyspäivää ei vietetä sen kummemmin. Ehkä saatan seurata linnanjuhlia mutta varmaan rentoudutaan ja möllötetään sohvalla, plus käydään jossain metsässä samoilemassa jos vaan ilmat sallii koirien kannalta.

Mut hirveästi onnea teille plussanneille! :heart: Me yritetään tulla perässä kovaa vauhtia. Pahoittelut kaikille tädin kiusaamille ja ja ja... mitähän vielä. Harrastakaa tytöt seksiä! :D

Edit: Mullahan onkin vasta kp20! joku mennyt laskuissa sekaisin. :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä