Miehet on yksiä v**un paskoja!

juu todellakin ompa itse tullut myös sanottua vastaavaaa...että en halua vielä sitoutua tai ole valmis suhteeseen ..kun ei vaan natsannut kyseisen ihmisen kanssa. Se pitäs toki ymmärtää niin, ettei sussa ole sinällään mitään vikaa, mutta jos ei vaan tule sellasta ihastuksen tunnetta niin ei sitä vaan tule ... Mä olen tavannut monia kivoja ja mukavia ihmisiä, mutta en voisi silti kuvitella suhdetta heidän kanssaan....sitten jonkun kohdalla vaan jostain syystä tuntuu, että sitä ihmistä voi ajatella toisella tavalla....ja ihastuu. Toivotaan että tunteet osuu kohdalleen seuraavan miehen kanssa johon tutustut :)

juu todellakin ompa itse tullut myös sanottua vastaavaaa...että en halua vielä sitoutua tai ole valmis suhteeseen ..kun ei vaan natsannut kyseisen ihmisen kanssa. Se pitäs toki ymmärtää niin, ettei sussa ole sinällään mitään vikaa, mutta jos ei vaan tule sellasta ihastuksen tunnetta niin ei sitä vaan tule ... Mä olen tavannut monia kivoja ja mukavia ihmisiä, mutta en voisi silti kuvitella suhdetta heidän kanssaan....sitten jonkun kohdalla vaan jostain syystä tuntuu, että sitä ihmistä voi ajatella toisella tavalla....ja ihastuu. Toivotaan että tunteet osuu kohdalleen seuraavan miehen kanssa johon tutustut :)

ai niin ja se unohtu vielä sanomatta, että siksikin oli niin vaikeeta puhua rehellisesti tuolla miehelle ettei vaan natsaa...kun se oli tehnyt kaikenlaisia analyysejä, että me oltas kuulemma tosi sopiva pari yhteen ja hänellä odotukset oli jo alkuun lähes avioliiton suunnittelun luokkaa. ja tästä huolimatta,...ei mennyt varmaan kun kk kun ihastuin toiseen korviani myöten ja olen nyt naimisissa tuon ihastuksen kanssa onnellisesti :)

Miksi mun pitääs haluta joku? Miksi ei saa haluta olla yksin jos ei yksinkertaasesti enää jaksa takuta miesten kanssa koska paskaa siitä aina seuraa.

En väitä olevani mikään täydellinen, mutta niin paljon paskaa olen saanut osakseni. Valehtelua. luottamuksen pettämistä, välinpitämättömyyttä, lähes sairasta mustasukkaisuutta, syyttelyä pettämisestä (miten olen voinut pettää kun ei edes seurusteltu vielä silloon! ) . Kuka tuota jaksaa?

kaikella ystävyydellä, puuttumatta nyt tuohon sinun "kaikki miehet.." kommenttiin enempiä. Jos kannat sisälläsi vielä noin paljon pettymyksen tunteita ja vedät 0-100 näinkin nopeasti kiihtyvyydessä, niin suosittelen lämpimästi yksinoloa ja oman itsesi selvittelyä ennenkuin katselet ketään miestä sillä silmällä, ei mikään suhde toimi jos siihen kantaa vanhat "paskat" eli odotukset, pettymykset ja vastaavat sisällään, vaikka niistä ei suoraan puhuisikaan toiselle, mutta mielikuva tästä syntyi että liikaa negatiivisia ajatuksia sinulla pään sisällä että voisit keskittyä suhteeseen niin sanotusti "puhtaalta pohjalta" kun jos toinen joutuu heti ensimmäisenä tilanteeseen missä hänen pitää todistaa kaikin tavoin olevansa a) luottamuksesi arvoinen b) ei niinkuin ne kaikki muut miehet, eli paskoja c) kestää suhteeton räjähtäminen väärinkäsityksestä tai mielenkiinnon vähyydestä johtuen romanttisessa mielessä, on suhde aikalailla huonolla pohjalla jo ennenkuin se on edes saanut lähtölaukauksen. jotkut ihmiset tarvitsee enemmän lämmittelyä ennenkuin alkaa näkymään mahdollisuus suhteeseen , toiset ovat valmiita jo samantien muuttamaan saman katon alle, kaikki ollaan erilaisia siinä suhteessä. Ymmärrän tarpeen purkaa oloaan, se on vain hyvä, mutta elä hyvä ihminen ota täällä kaikkea sanottua suoraan itseesi, täällä on todella paljon niitä jotka ihan nauttii siitä kun saavat toiselle paskan olon ja sanovat mitä tahansa saavuttaakseen sen, kyllähän sinä sen tiedät, älä anna niille sitä nautintoa enää tai ainakaan näytä sitä. Saat vain itsesi näyttämään huonommalta kuin mitä oikeasti olet. (tämä neuvo tosin on helvetin vaikea toteuttaa, mutta on sillä vissi ero että raivoaa kuin hullu, tai on vihainen ja antaa takaisin tai jättää huomiotta kokonaan, jokainen luo erilaisen kuvan sinusta muille.)

tähän voi tietysti sanoa "pas*** nakkaakkaan siitä mitä muut täällä ajattelee" mutta sehän olisi valhe, ei kukaan julkisesti sano mitään jollei halua jonkinlaisia reaktioita omasta kommentistaan. Muuten voisi vain oman päänsä sisällä miettiä pelkästään tai kirjoittaa omaan päiväkirjaansa asiat mitä mielessä liikkuu.

Kuten siis on täällä jo sanottu, kaikki harrastaa valkoisia valheita syystä tai toisesta tai johdattelee toista väärin. Aina voi itse kysyä jos on siinä pisteessä että tarvitsee tietää, onko toinen kiinnostunut enemmästäkin kuin vain ystävyydestä tai kaveruudesta, siitä on turha toista syyttää että ei halua loukata toisen tunteita ja sanoa suoraan juuri sitä miten ajattelee jos se ei vastaa toisen toiveita, koska siihenkin syyllistyy kaikki jossain elämän vaiheessa, jopa tietämättään jos ei ole varsinaisesti pysähtynyt ajattelemaan asiaa esimerkiksi, mutta luonnostaan esimerkiksi on flirtti tai huomaavainen toisia kohtaan.

Jokaisen oma oikeus kyllä menettää kiinnostus toista kohtaan, ei sitä ole kumminkaan helppo ilmaista jos asiat on ollut suhteellisen "lämpimällä tolalla" siihen mennessä.

Ihmissuhteet (niin ystävyys-, kaveruus- kuin parisuhde) ei perustu pakottamiseen tai väkisin yhdessä olemiseen. Ystävyys perustuu tietynlaiseen yhteiseen kemiaan ja hyvän olon tunteeseen, joka on MOLEMMILLA osapuolilla ja siitä lähtee halu vaalia ja hoitaa ystävyyttä. Ei parisuhde eroa tuossa mielessä yhtään sen kummemmin. Täytyy olla se kipinä ja tunne, että tuon toisen ihmisen käsiin vois luottaa tiukan paikan tullen vaikka koko elämänsä. Pakotetut tunteet ei ole rakkautta. Se on kuin hiekkaa, joka valuu käsistä sitä lujempaa pois, mitä enemmän sitä yrität puristaa. Ei tule toimimaan!

Ihastuminen ja rakastuminen on minun mielestä kuin silta; alussa ollaan sillan eri päissä, mutta nähdään, että toisessa päässä siltaa on HÄN! Molemmat ottaa askelia tuolla sillalla lähemmäs toisiaan ja toistaan vastaan tullen. Homma ei toimi niin, että vain toinen ottaa nuo askeleet ja toinen seisoo omassa päässään siltaa. Scartletin tapauksessa taitaa olla niin, että vain toinen oli valmis niihin askeliin?!?!?

Millähän oikeudella sä suollat tuollaasta paskaa? Sä kun et tunne mua joten pidä pääsi kiinni.

Olet aika taukki jos et sen vertaa tajua, että kyllä mä olen seurustellut. En kai mä nyt jumaliste pyhästä hengestä ole raskaaksi tullut vaan ihan parisuhteessa olen suunnitellusti saanut lapseni! Eikä tarvitte taas soittaa suutansa, että niin tulihan ero siitä suhteesta. Niin tuli, mun tahdosta ja olen tämän asian täällä jo kertonut aikoja sitten.

No jonkinmoisen kuvan sinusta kyllä täällä palstalla saa... riidanhaluinen, provosoiva, kärkäs ja melko mustavalkoinen. Toki voithan olla irl ihan erilainen ja vedät vain täällä palstalla jotain roolia, kun "kasvottomana" on niin helppo räyhätä.

[QUOTE="vieras";22571662]Ja joskus kaverit sanoo sen mitä haluat kuulla.[/QUOTE]

Jaa ei ainakaan nämä mun kaverit jotka asiasta tietää. Ja yksi kaveri kysyi, että onko jotakin kun oli itte huomannut jotakin vaikka en ollut hänelle mitään puhunukkaa siitä miehestä. Että silleen.

[QUOTE="vieras";22571562]Ap on kyllä niin vaarallisen kuulooneen pohojalaanen että paree miesten pysyy kauempana :D[/QUOTE]

Joo eihän mun kanssa selviä hengissä. :headwall:

Aivan pokkana sanotaan, että haluaa olla yksin. Silti samalla on kattellut netistä naista ja nyt on sellaasen löytänyt. |O :headwall:

Eikä silti voi myöntää, että valehteli mulle tuosta, että haluaa olla yksin! :headwall:

Oikiasti, miehillä ei tee yhtään mitään.

Sama koskee myös naisia. On vain vaikea sanoa ihmiselle jonka tuntee: "en tykkää sinusta sillä tavalla, mutta joku toinen kyllä kelpaisi".

Jaa ei ainakaan nämä mun kaverit jotka asiasta tietää. Ja yksi kaveri kysyi, että onko jotakin kun oli itte huomannut jotakin vaikka en ollut hänelle mitään puhunukkaa siitä miehestä. Että silleen.

No sitten eri juttu.. Minun yksi kaveri oli kiinnostunut yhdestä miehestä, tuntui että kaikki muut hänen kaverit sanoi hänelle, että kyllä se mies vaikuttaa kiinnostuneelta, minusta taas näkyi selvästi että ei ole kiinnostunut.

Mä en käsitä miten sun ensimmäinen lapsi tähän asiaan liittyy?
Miksi sä koko ajan jauhat sitä että ei sekään pyhällä hengellä ole aikaiseksi saatu, olet seurustellut ja nimenomaan itse olet jättänyt lapsesi isän jne. Mitä ne mihinkään liittyy?
Jos tämä yksi mies ei halunnut olla sun kanssa, minkä sille sitten voi.
Toki voit olla katkera kaikille miehille loppuelämäsi, omapa on asiasi.
Mutta miksi sun kaikki kommentit on kauhean hyökkääviä ja ilkeitä? Etkö osaa sanoa nätisti mitään?
Mä en ymmättä miten sunlainen ihminen voi olla palvelualalla. Itse en tuollaista katsoisi hetkeäkään.

Siis miten sä voit saada tuollaasen kuvan? Mä en ole missään vaiheessa ketään ettinyt. Nyt sattui vain tulemaan tämä mies ja ihastuin, en mä häntä ollut ettinyt. Enkä todellakaan etti ketään varsinkaan tämän jälkeen.

Mua ei jaksa kiinnostaa ja en tajua miksi tätä on niin vaikia käsittää! Mikä ihmeen oletus se on, että kaikilla on pakko olla joku. Aivan kuin ei voisi elää ilman parisuhdetta.

Tämä on sellainen asia jota olen itsekin ihmetellyt, meni tuossa aikanaan muutamakin vuosi ilman minkään maan valtakunnan miestä,( eikä nytkään mulla ole elämässäni miestä läsnä jokapäiväisessä elämässäni)...usein sitä kuuli ettei kelpaa kellekkään, mutta voisiko se olla niinkin ettei vaan itse halua ketään ?
Mielestäni on parempi elää yksin kuin yrittää etsiä joku, miksi pitäisi tuhlata elämäänsä epäonnistuneisiin yrityksiin?
Vaikka mitään ei saakaan koskaan jos ei yritä on se jos joutuu kertakerran jälkeen aloittamaan elämänsä alusta turhan korkea hinta niistä yrityksistä.

Tosin Scarlett on nuori nainen, ja mun kohdalla taas parasta ennen päiväys meni jo ajat sitten ohi, joten mulle yksineläminen on luontevampaa, lapsetkin jo tehtynä, eikä mitään kovin ihmeitä odotettavissa enää.
Scarlettin ikäisellä on vielä koko elämä edessä, joten en siis mitenkään sano että mun asenne parisuhteisiin olisi hänellekin paras, mutta ymmärrän kyllä sen miksi hänestä tuntuu että nyt riitti.

Mä en käsitä miten sun ensimmäinen lapsi tähän asiaan liittyy?
Miksi sä koko ajan jauhat sitä että ei sekään pyhällä hengellä ole aikaiseksi saatu, olet seurustellut ja nimenomaan itse olet jättänyt lapsesi isän jne. Mitä ne mihinkään liittyy?
Jos tämä yksi mies ei halunnut olla sun kanssa, minkä sille sitten voi.
Toki voit olla katkera kaikille miehille loppuelämäsi, omapa on asiasi.
Mutta miksi sun kaikki kommentit on kauhean hyökkääviä ja ilkeitä? Etkö osaa sanoa nätisti mitään?
Mä en ymmättä miten sunlainen ihminen voi olla palvelualalla. Itse en tuollaista katsoisi hetkeäkään.

Voi kritus taas. Täällä soitetaan suuta, että eihän mun kanssa kukaan halua seurustella ja mä en saisi siihen vastata, että olen seurustellut. :headwall:

Olenko mä täällä palstalla töissä vai? En tiennykkään tuota.

Mielestäni on parempi elää yksin kuin yrittää etsiä joku, miksi pitäisi tuhlata elämäänsä epäonnistuneisiin yrityksiin?

usein kun unohtaa se yrittämisen ja etsimisen ,niin silloin yhtäkkiä siihen vaan tsadaa ilmestyy se Joku Joka saa vatsaan perhosia.
Huonoa suhdettahan kukaan ei varmasti haluakaan, mutta ei kai kukaan voi väittää niinkään, että jos siihen ilmestyisi aivan täydellinen ihana ihminen vierelle, että sitä olisi jotakin haittaa ja että mieluummin silloinkin sanoisi vain, että joo ei kiinnosta.
toki jos on taustalla jo paljon koknut epäonnistumisia ja pettymyksiä, se muuri on korkeampi jonkun toisen ylittää,mutta ei se mahdotonta ole.oli ikäkin mikä oli.
Rakkaus se kun on niin käsittämätön asia :)

No joo tää kuulostaa just siltä että ois ekaa suhdetta yrittänyt väkertää. Ainahan ihmiset käyttä tota 'en just nyt halua suhdetta' 'en halua pilata meidän kaveruutta seurustelulla' tms. koska ihmiset on niin omituisia että loukkaantuvat, jos heille sanoo vaikkapa 'sä olet hyvä tyyppi mut mä en vaan saa suta minkäänlaisia seksuaalisia fiiliksiä, mennään siis kaveripohjalla äläkä kuvittele että koskaan tulisi olemaan mitään enempää'. Kestä totuus tai totu valheisiin.

Deittailu nyt vaan on sellaista että kiinnostaa tai ei kiinnosta, tavataan useasti ja fiilistellään että kolahtaako. Joe ei niin ei, ei kukaan ole tilivelvollinen toiselle ennen kun ollaan yhteistä elämää suunnittelemassa.
Ehkäpä tämä mies tapasi sinua, aluksi tuntui hyvältä ja sitten hän ehkä huomasi sinussa piirteitä mitkä eivät häntä miellyttäneet (enkä sano että sussa olis jotakin vikaa vaan et ehkä sitten kuitenkaan vastannut hänen ihannenaistaan).

Oli miten oli, on kurjaa jos sun pitää olla hänelle katkera, eikö se ole hienoa että mies on löytänyt itselleen kiinnostavan naisen?

Ja yleistys, että kaikki miehet on paskoja siitä syystä ettei sun ihastus ollutkaan kiinnostunut, on perseestä ja syvältä. Eteenpäin vaan elämässä.

Voi kritus taas. Täällä soitetaan suuta, että eihän mun kanssa kukaan halua seurustella ja mä en saisi siihen vastata, että olen seurustellut. :headwall:

Olenko mä täällä palstalla töissä vai? En tiennykkään tuota.

Eli vedät roolia täällä vai? Oikeassa elämässä et ole niin ilkeä kuin täällä?
Sun kommentit ja aloitukset on järjestäen todella negatiivisia.
Suosittelen positiivisempaa asennetta elämään ja asennemuutosta kuitenkin.
Sä tietty epäilet jotain salaliittoa mutta ei me kaikki muut vaan voida olla väärässä ja sä yksin oikeassa. Katsopa joskus peiliin ja mieti että käyttäydytkö sä aina asiallisesti ihmisiä kohtaan.

Yhteistyössä