Olen syvästi pahoillani, jos olen jotenkin loukannut sinua henkilökohtaisesti. Uskonnon älyttömyyteen kohdistuva kritiikkini ei ole tarkoitettu miksikään henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi. En nyt keksi muuta syytä miksi tuntisit tarvetta parantaa oloasi nimittelemällä,kuin jos olet jostakin sanomastani loukkaantunut.
Niin ja se vielä että ei oloni ole ollut huono ja parantelun tarpeessa edes niiden kommenttejen ja sanojien suhteen, jotka ovat minua mielenterveyspotilaaksi nimitelleet. Vähät minä niiden jäpinöistä välitän, pöljänä pidän itse nimittäin useimpia heistä
Ja sinä et vissiin pahemmin ole edes minua nimitellyt joten en missään vaiheessa ole oloani huonoksi tuntenut myöskään sinun sanomistesi vuoksi. Olo on täällä aina kestohyvä! En kai täällä roikkuisikaan ellen viihtyisi?
Kumma juttu muuten mutta en minä täällä netissä muista ikinä loukkaantuneeni mistään, se on tämä virtuaalisuus ja epätodellisuus tässä hommassa, ei tätä ota vakavasti. Livenä nokakkain voisin joistain sanomisista ehkä mieleni pahoittaakin (ja joihin varmasti sitten vastaisin hyvinkin kärkevästi takaisin kun olen samanlainen rääväsuu livenäkin) mutta en täällä.
Ja se vessakin on pesemättä, pesen aamulla. Huomenna en paljoa ehdi täällä istuakaan kuin vasta illalla
Joo, käärinliinakirja kantsii sinunkin lukea. Jos ei muuten niin saatpas taas äimistellä miten voikin yliopistotason tutkijat olla typeriä uskovaisia ja pitää joitain käärinliinoja tutkimustensa perusteella aitoina.
Minulla on vahva tunne että Raamattu on totta. Siihen ei vaikuta oikeastaan mikään mitä luen. Ei suuntaan ei toiseen. Minä uskon ja tiedän (niin varmasti kuin tietää voi) että Raamatun jutuissa on ideaa. Mutta en minä edelleenkään ole uskovainen (new born).