Leukistinen aksolotli
:flower:sinoot ihan hiljaa, hottikset ei saa valittaa ulkonäöstään
:flower:sinoot ihan hiljaa, hottikset ei saa valittaa ulkonäöstään
Nyt sä lainailet väärän ihmisen tekstejä :ashamed:sinoot ihan hiljaa, hottikset ei saa valittaa ulkonäöstään
Näin. On mullakin ollut ihastuksen kohteina hyvinkin erilaasia miehiä. Ja mä tiedän miehiä joilla on seurustelukumppanit olleet hyvinkin erilaasia. Esim. eräällä miehellä oli aiemmin pitkä hoikka nainen ja sitten myöhemmin seurusteli paljon lyhyemmän ylipainoosen naisen kanssa.Kuitenkin ei ihastuminen mene minkään kaavan mukaan, että sen toisen pitää olla just jotain tiettyä. Aika moni pitää silmät avoimena ja ihastuu millon mihinkin.
Ei kun kyllä se oli sulle. Kyllä sun täytyy tietää olevasi kaunis, oikeasti.Nyt sä lainailet väärän ihmisen tekstejä :ashamed:
Eihän lainaile! =)Nyt sä lainailet väärän ihmisen tekstejä :ashamed:
Hän näyttää erittäin hyvältä myös livenä, hyvässä valaistuksessakin.Jos hän näyttää kuvissa hyvältä kun kuvaa epäselviä kuvia kasvoistaan?
Kyllä on luonnossa todella kaunis.Jos hän näyttää kuvissa hyvältä kun kuvaa epäselviä kuvia kasvoistaan?
Mä voisin olla kaunis jollei olis 20kg ylimääräistä.Ei kun kyllä se oli sulle. Kyllä sun täytyy tietää olevasi kaunis, oikeasti.
Mut ku nähtiin perjantaina, olit tosi kaunis... Lienet sitten sen jälkeen lihonut piloille tai jotain, onhan siitä jo pari päivää.:xmas:Mä voisin olla kaunis jollei olis 20kg ylimääräistä.
Mut ku nähtiin perjantaina, olit tosi kaunis... Lienet sitten sen jälkeen lihonut piloille tai jotain, onhan siitä jo pari päivää.:xmas:
Nii just...Mut ku nähtiin perjantaina, olit tosi kaunis... Lienet sitten sen jälkeen lihonut piloille tai jotain, onhan siitä jo pari päivää.:xmas:
No älä nyt... Olet ihana just sellasena kuin olet. Sen lisäksi olet vielä muutenkin mukava ja hauska.Nii just...