Se nyt vaan on täysi valhe, että lihava nainen voisi olla hyvännäköinen.

• Viestiketjun aloittaja älkää pettäkö itseänne
  • Ensimmäinen viesti
Kuitenkin ei ihastuminen mene minkään kaavan mukaan, että sen toisen pitää olla just jotain tiettyä. Aika moni pitää silmät avoimena ja ihastuu millon mihinkin.
Näin. On mullakin ollut ihastuksen kohteina hyvinkin erilaasia miehiä. Ja mä tiedän miehiä joilla on seurustelukumppanit olleet hyvinkin erilaasia. Esim. eräällä miehellä oli aiemmin pitkä hoikka nainen ja sitten myöhemmin seurusteli paljon lyhyemmän ylipainoosen naisen kanssa.

"vieras"
[QUOTE="äiti 44v";22508481]Juurihan sanoin että hiilarit on turhia. Eivät vie nälkää mutta lihottavat. Ja kun eivät vie nälkää niin niitä pitää mättää kaksin käsin naamariin.

Kun syö voita, kermaa, kananmunia ja muuta rasvapitoista valkuaista, niin ei tarvitse eikä jaksakaa syödä niin paljon kuin mitä hiilareita pitäisi mättää että nälkä joten kuten pysyisi poissa. Eli hiilareista saa väkisinkin liikaa kaloreita, munakkaasta ja lohimedaljongista ei saa. Käsitätkö mitään?

Väärä syöminen tuo liikaa kaloreita, ihminen kun ei halua elää nälässä kuin ihan poikkeustapauksissa.[/QUOTE]
Eli kalorit on ne jotka merkkaa. En ymmärrä mistä jaksat vielä jauhaa.

On itsestäänselvää, että kuitu joka ei imeydy ei myöskään anna kaloreita. Myös proteiinin kylläisyys on kaikkien tiedossa.

Kuitenkin ainoa fakta on, että se kuinka paljon kehoon imeytyy kaloreita on se paljonko lihoo.

Kylläisyyttä voi sitten lisästä tekemällä kuten olet listannut mutta se ei poista sitä faktaa, että kalorit on ne jotka ratkaisee.

Ehdotus
[QUOTE="Hei";22508351]Jos läski ei voi olla kaunis, niin miksi Turkilmas on usein valittu palstan kauneimmaksi? Hän on omien sanojensa mukaan kuitenkin reilusti ylipainoinen.[/QUOTE]

Jos hän näyttää kuvissa hyvältä kun kuvaa epäselviä kuvia kasvoistaan?

Kepsis
ei sillä, ei freiya ole ainut hottis, akso ja haravakin kuuluu siihen luokkaan. vissiin pitää lopetella tähän, kohta tulee hirveet provoviestit kuinka yritän vongata täällä, vaikka ulkonäkö-ketju onkin jne...

K..harmaa
Siis miksi pitää tollasia idioottimaisuuksia laukoa sormistaan ulos. Onko sulla pokkaa sanoa jollennkin ystävällesi päin naamaa tollasta, ap?

Kauneus kyylä tulee jostain muualta kuin siitä kuoren laihuudesta. Totta hitossa mä tykkään enemmän 55 kilosesta musta kun tästä nykysestä 70 kilosesta, mut mun mies ei oo nähny mua 55 kilosena ja arveli ettei tykkäis sillon musta kun oisin luinen???? (en kyllä ois)

Toi pituus-paino-vertailu on ihan yhtä tyhjän kanssa. Minä olen nyt 170 cm ja 74-75kg, eli ylipainoinen... Silti ihmiset nauravat mulle kun sanon että olen ylipainoinen, koska näytän ihan normaalilta. (Itse kyllä näen ylipainoni, mitäpä muutakaan voi vanhalta syömishäiriöiseltä odottaa, minä näen ylipainoa aina jos annan vanhalle ongelmalle vallan.)
Kun painoin 63kg, ihmiset huolestuivat että syönkö mitään kun olen niin laiha. Silloin se oli kyllä minä joka nauroi...

Mun rakenteellani ihannepano on suunnilleen 67-68kg. Toisella se voi olla vähemmän, toisella enemmän..

Onneksi silti olen tyytyväinen jo tähän missä olen ja millainen olen :) Olen juuri oikeanverran kaunis.

Ja ihan itse aiheeseen sanon että se on ihan täysi valhe etteikö lihava voisi olla hyvännäköinen, tiedän ihmisiä jotka ovat aivan ällistyttävän kauniita pullukkoina. Enkä usko että laihduttaminen kaunistaisi heitä, esim. eräs piirre joka muuttuu oudoksi ja pelottavaksikin lihavan laihtuessa on jättimäiset silmät, pyöreissä kasvoissa pyöreät isot silmät on täydelliset.

"äiti 44v"
[QUOTE="vieras";22508514]Eli kalorit on ne jotka merkkaa. En ymmärrä mistä jaksat vielä jauhaa.

On itsestäänselvää, että kuitu joka ei imeydy ei myöskään anna kaloreita. Myös proteiinin kylläisyys on kaikkien tiedossa.

Kuitenkin ainoa fakta on, että se kuinka paljon kehoon imeytyy kaloreita on se paljonko lihoo.

Kylläisyyttä voi sitten lisästä tekemällä kuten olet listannut mutta se ei poista sitä faktaa, että kalorit on ne jotka ratkaisee.[/QUOTE]

Voisi luulla että keskustelen jonkun läskipään kanssa mutta ei kai nyt sentään...

Siis kaloreita tulee hiilaridieetillä enemmän koska hiilareita pitää vetää enemmän kalorimäärällisesti kuin rasvaa, että saa nälän pysymään pois.

Väärä syöminen siis johtaa automaattisesti siihen että hiilarisyöppö saa enemmän kaloreitakin lopulta kuin rasvansyöjä.

Eli aloita aamusi tirisevällä munakkaalla ja pekonilla, älä kevyttuotteilla ja puurolla/muroilla. Jos haluat välttää kaloreita ja pysyä hoikkana. VHH is the answer.

mä olen ollut lähes koko aikuis-ikäni enemmän tai vähemmän ylipainoinen, mutta oli paino ollut mikä vaan, niin rumaksi ei kyllä kukaan ole tullut sanomaan.
Tuosta miten läski kasaantuu naamaan, joo piti paikkansa nuorena, mutta nyt vanhana jostain syystä kasvot ei pyöristy vaikka paino nousisikin...mä luulen että aika moni palstalainen joka on nähnyt kasvokuvia musta hämmästyisi aika paljon kun näkisi mut irl, kasvoista tod.näk saa mielikuvan että olen hoikempi kuin todellisuudessa olen.
Mutta kyllä ne mielipiteet on jakautuneet rankan laihdutuskuurin jälkeen, jotkut sanoo "oi kun oot laihtunut paljon, näytät upealta" toiset taas " voi miten surkealta näytät, oot ihan liian laiha, ootko varma ettet ole sairas!"
Mutta mitä sitten miehiin tulee, uskokaa tai älkää, olen huomannut että noin 10 kilon ylipainolla on paras flaksi, parempi kuin normaalipainoisena ollessa :)

Lski pienent aivoja - Ilta-Sanomat
Alipainoisille liikuntakielto? | Uutiset | Iltalehti.fi

On tietty terveysriski olla ylipainoinen, mutta niin on alipainoinenkin. Aina ois parasta olla just sopiva. Mut mikä on kaunista, se on pitkälti katsojan silmässä ja omassa itsetunnossa. Henkisesti vahva ihminen joka rakastaa itseään sopivasti, on kauniimpi kuin ihminen joka inhoaa itseään ja tekee jo olemuksellaan itsestään epämiellyttävän.

Yhteistyössä