Se nyt vaan on täysi valhe, että lihava nainen voisi olla hyvännäköinen.

• Viestiketjun aloittaja älkää pettäkö itseänne
  • Ensimmäinen viesti
Makuasiahan tuo on.
Itse olen laihtunut sairaallisen lihavasta normaalipainoiseksi ja olin mukavamman näköinen ennen laihtumistani. Ottaisin mielelläni 20 kiloa takaisin jos terveyttä vaarantamatta saisi.

:D

Viimeksi muokattu:
Mutta näytän paremmalta nyt, ja niin näyttäisi moni muukin hoikempana ja se on vain fakta. Biologinenkin fakta, hoikka varsi edustaa nuoruutta, terveyttä, hedelmällisyyttä ja nykykulttuurissa myös sitä, että henkilö arvostaa itseään ja pitää itsestään huolta.

Juu, meni vain hieman indeksin ylärajan yli, mutta sekin oli liikaa. Olen kauniimpi nyt. Esteettinen fakta.
Niin sun kohdalla fakta, mutta et voi väittää tuota faktaksi jokaasen maailman naisen kohdalla. Se riippuu kropan mallistakin mikä sopii ja pääasia on se, että missä tuntee olonsa parhaimmaksi.

hox
Nyt esimerkkinä Jennifer Hudson. Oli ihan nätti nainen ennenkin, mutta aika pulska. Nyt laihdutti kokoon 36 ja ai että, kun kaunistui! Googlettakaa vaikka uudet kuvat. Paljon paremman näköinen hoikkana tyttönä. Kasvoistaan toki ennenkin kaunis, mutta kauniimpi, kun ei ole enää mitään muutettavaa epäesteettistä.

"äiti 44v"
Alkuperäinen kirjoittaja yööö;22507246:
läskistä tulee lähinnä mieleen se, kun ko. henkilö mättää shittiä napaansa ja turpoaa entisestään. lihavuuden syyt eivät ole moninaiset, vaan siihen on vain yksi syy: jatkuva ylensyönti.
Ja ylensyöntiäkin isompi ongelma on liika hiilihydraatti!

Syödään puuroa, pastaa, pottua, leipää, pullaa, sokeria kaikissa muodoissaan. Hiilihydraatit ovat sokeria, oli kyseessä limukka tai voileipä! Sokeriksi muuttuu heti kun verenkiertoon sujahtaa!!!

Ja sitten ihmetellään kun kansa lihoo ja sairastuu diabetekseen, joopa joo...

[QUOTE="vieras";22507262]Ei ole diipadaapaa vaan fakta. Läskeistä 99.9 % on läskejä koska syövät liikaa.[/QUOTE]

Totta. Tai en mä prosenttiluvuista tiedä, mutta liikalihavuuden ehdottomasti yleisin syy ON se, että ihminen saa ravinnostaan enemmän energiaa mitä toiminnallaan kuluttaa.

Mutta omalla kohdallani sanoisin että entä sitten? :D Ruoka on hyvää ja suklaa taivaallista :saint:

[QUOTE="vieras";22507262]Ei ole diipadaapaa vaan fakta. Läskeistä 99.9 % on läskejä koska syövät liikaa.[/QUOTE]

Juuh. Näinhän se on. Ja siihen vaiheeseen liittyi myös monen muunkinlainen elämästä nauttiminen , mikä nyt laihana ja happamena on kaikki kadotettua?
;)

"vieras"
[QUOTE="äiti 44v";22507266]Ja ylensyöntiäkin isompi ongelma on liika hiilihydraatti!

Syödään puuroa, pastaa, pottua, leipää, pullaa, sokeria kaikissa muodoissaan. Hiilihydraatit ovat sokeria, oli kyseessä limukka tai voileipä! Sokeriksi muuttuu heti kun verenkiertoon sujahtaa!!!

Ja sitten ihmetellään kun kansa lihoo ja sairastuu diabetekseen, joopa joo...[/QUOTE]
Liikasyönti/ylensyönti = liikaa kaloreita.

Kalorit on ne jotka ratkaisee.

"mies"
Täyttä höpöä tämän topicin aloitus. Totta kai pyöreät ja pulleat naiset voivat olla myös kauniita. Itse pidän huomattavasti enemmän rehevistä naisista kuin kuivakkaista lankuista... ei ole kiva hypätä naisen kanssa punkkaan jos luut vain kolisevat alla :)

alkuper.
Niin sun kohdalla fakta, mutta et voi väittää tuota faktaksi jokaasen maailman naisen kohdalla. Se riippuu kropan mallistakin mikä sopii ja pääasia on se, että missä tuntee olonsa parhaimmaksi.
En jokaisen, mutta suurimman osan kohdalla on näin. Hoikkuus=kauneus, terveys. Ja tuskinpa millään kropan mallilla ylipaino kaunistaa, se on jo lähtökohtaisesti outo teoria. Ylimääräinen ihra ei ainakaan kaunista ketään.

"äiti 44v"
Makuasiahan tuo on.
Itse olen laihtunut sairaallisen lihavasta normaalipainoiseksi ja olin mukavamman näköinen ennen laihtumistani. Ottaisin mielelläni 20 kiloa takaisin jos terveyttä vaarantamatta saisi.

:D
Minä taas olin muinoin melkolailla alipainoinen ja naama silloin oli ok mutta kroppa - huh! Kylkiluut töröttivät siinä missä olisi pitänyt olla muutakin kuin pelkät nännit! No, ihan anorektikko en koskaan ollut mutta läheltä liippasi. Ruokavaliota kontrolloin ja liikuin kuin hullu!!!

Nykyisin kolme-neljä kiloa liikaa, hiilareita vähentämällä saan nopsaan nekin pois jos haluan.

Lihava voi olla kaunis. piste. Tapauskohtaista. Jos taas lähdetään sille tielle että joku olisi kauniimpi jos.. Suo on ihan loputon. Mäkin voisin olla kauniimpi, jos mulla olis tuuheammat hiukset tai jos mulla olisi korkeammat poskipäät. Oon kumminkin ihan nätti tällaisenakin.

alkuper.
[QUOTE="mies";22507283]Täyttä höpöä tämän topicin aloitus. Totta kai pyöreät ja pulleat naiset voivat olla myös kauniita. Itse pidän huomattavasti enemmän rehevistä naisista kuin kuivakkaista lankuista... ei ole kiva hypätä naisen kanssa punkkaan jos luut vain kolisevat alla :)[/QUOTE]

Nyt ei ollut kyse "kuivakkaista lankuista", vaan terveen hoikista, joka on ihan eri asia.

Todella ylipainisilla kasvoihin tulee jo sen verran ylimääräistä, että harvemmin ne kerrokset ketään kaunistaa, mutta toisiin kasvoihin sopii pieni pyöreys paremmin, kuin mitä ne olisi ilman sitä pyöreyttä, toiset kasvot taasen ovat kauniin luisevampina. Itsellänikin on kapeat kasvot ja niihin pieni pyöreys sopii mielestäni ihan hyvin ja kovin laihana ne näyttävät kovin kapoisilta, mutta liika on liikaa kuitenkin.

"äiti 44v"
[QUOTE="vieras";22507280]Liikasyönti/ylensyönti = liikaa kaloreita.

Kalorit on ne jotka ratkaisee.[/QUOTE]

Ja hiilarit ovat pelkkää sokeria eli oliskohan kaloreitakin siis?

Pelkkä liikasyönti EI ratkaise, VÄÄRÄ syöminen ratkaisee myös. Rasvaa ja valkuaista ei tarvitse mättää samalla lailla kuin hiilareita jotka vievät nälän vain hetkeksi.

Kokeile, syö munakas. Katso milloin on seuraavan kerran nälkä. Syö seuraavana aamuna leipää, ja vertaa tuleeko tuon sokeripaukun jälkeen nälkä nopeammin.

Minä olen tehnyt ihmiskoetta ruuilla ja itselläni jo kun te vielä kakitte vaippoihin että ei tarvitse tulla soittelemaan ... :D

"vieras"
[QUOTE="äiti 44v";22507324]Ja hiilarit ovat pelkkää sokeria eli oliskohan kaloreitakin siis?

Pelkkä liikasyönti EI ratkaise, VÄÄRÄ syöminen ratkaisee myös. Rasvaa ja valkuaista ei tarvitse mättää samalla lailla kuin hiilareita jotka vievät nälän vain hetkeksi.

Kokeile, syö munakas. Katso milloin on seuraavan kerran nälkä. Syö seuraavana aamuna leipää, ja vertaa tuleeko tuon sokeripaukun jälkeen nälkä nopeammin.

Minä olen tehnyt ihmiskoetta ruuilla ja itselläni jo kun te vielä kakitte vaippoihin että ei tarvitse tulla soittelemaan ... :D[/QUOTE]
Selittelet ihan turhaa.

Juurihan sanoin, että kalorit ratkaisee.

"pöh"
ja höpö höpö!! ajatelkaapa nyt vaikkapa 7päivää lehden xl-missejä, kauniita ja kurvikkaita. tai edesmennyttä Anna Nicole Smithiä.. isot tissit & kauniit kasvot, mitä muuta mies voi haluta?! tuskin ainakaan rinnatonta ja pyllytöntä, salaattia jäystävää hapannaamaa..

"mies"
[QUOTE="pöh";22507344]ja höpö höpö!! ajatelkaapa nyt vaikkapa 7päivää lehden xl-missejä, kauniita ja kurvikkaita. tai edesmennyttä Anna Nicole Smithiä.. isot tissit & kauniit kasvot, mitä muuta mies voi haluta?! tuskin ainakaan rinnatonta ja pyllytöntä, salaattia jäystävää hapannaamaa..[/QUOTE]

Niinpä....minä ainakin keksisin kaikenlaista kivaa tekemistä muodokkaan peban ja runsaiden rintojen parissa :p

nyt lihava
tällä hetkellä olen liian lihava,mutta parhaimmillani olen painossa 70,joka on hieman ylipainoa indeksien mukaan. Minulla iso povi ja leveät kylkiluut,jotka alkavat törröttää,jos paino alle 30

Yhteistyössä