"mä"
Eikös se ole rakennusfirma, joka sen vaurion aiheutti eikä jumala?...ja 2-vuotias poikamme on sairastunut vaurion takia vaikeasti (astman tapaisia oireita).
Eikös se ole rakennusfirma, joka sen vaurion aiheutti eikä jumala?...ja 2-vuotias poikamme on sairastunut vaurion takia vaikeasti (astman tapaisia oireita).
Vain vanhatestamentti oli alunperin kiejoitettu hebreaksi, ei koko raamattu.Sama kokemus mulla ennen. Ei ois voinut vähemmän kiinnostaa, kuin uskova ihminen tai joku tilaisuus. Ja Raamattu oli kirjaimellisesti täyttä hepreaa, joka ei millään tavalla vaikuttanut mun elämääni. Kun tulin uskoon, ja avasin Raamatun, se aukesi saman tien ymmärrykseeni.
Todella yllättävää että kirjassa jolla pyritään rekryämään aatteelle uusia jäseniä kehotetaan olemaan väittelemättä niiden kanssa joille puppu ei ole mennyt läpi..Voi voi. Raamattu sanoo, että älkää heittäkö helmiä sikojen eteen, etteivät he tulisi ja raatelisi teitä. Samoin se sanoo, että välttäkään turhia väittelyitä. Oletko oikeesti kiinnostunut Jumalasta, vai haluatko vain väittelemisen vuoksi väitellä. Mä ainakin lopetan tän lapsellisen jauhamisen, jos ei tule tuon asiallisempaa tekstiä. Ymmärrän kyllä, että sä saatat olla hyvinkin kiinnostunut Jumalasta ja verhoat sen tuohon tyyliin, mutta oikeesti asioista voi jutella ihan aikuismaisesti, ilman että nimittelee toisin ajattelevia.
Vai että "loogista ajattelua" ja "medialukutaitoa" edellytetään palstalla jossa äidit ovat 3 vuotta olleet Savanna/Milannan kusetettavina ja kun se tyyppi eilen tämän ITSE TEILLE paljasti niin moni mutsi täällä ihan suoraan KIELTÄYTYI uskomasta että nimimerkki olis feikki!Meinaat että kommunismin aikana ne uskonnot vaan hävisi mystisesti ja kaikki muuttui ateisteiksi, ei kotioloissa harjoitettu mitään uskontoja? Kristinuskokin ollut Kiinassa sentään 600-luvulta saakka.
Siksi toisekseen sekin että iso kouluttamaton työläisväestö saadaan kääntymään johonkin aatteeseen tai uskontoon pikemminkin puoltaa kuin kieltää tuota teoriaa lapsista. Jos ei ole koulutettu harrastamaan loogista ajattelua ja medialukutaitoa, periaatteessa vastaanottavuus voi olla hyvinkin lähellä lasta.
Jännä, kun mullekin aina tulee vastaan ihmisiä, jotka sanovat, että luepa tämä ja tuo kirja, niin... Ei mun tartte. Mä uskon Raamattuun ja ihmisten mielipiteet saa olla mitä on. Käytän vähäisen vapaa-aikani mieluummin Raamatun tutkimiseen ja lukemiseen, kuin skeptikkojen kirjojen parissa. Ja tämä ei ole pahalla. Jokainen saa lukea, mitä haluaa ja parhaaksi kokee. Uskonko enemmän ihmistä vai Jumalaa. Ja niin, tiedän, seuraava kommentti on että onhan Raamattukin ihmisten kirjoittama .Luepas Carmichael Jeesuksen elämä ja kuolema, tai lukekaa kaikki, sen saa kirjastosta, niin tiedätte, mikä on totuus.
Pelleporukkaa ovat kaikki rakkaudettomat toisten ihmisten parisuhteisiin puuttuvat ihmiset!!!
Jos sinä TOSISSASI käyt tätä keskustelua Jumalan olemassaolosta TUOLLA TASOLLA, niin sinä ehdottomasti olet umpi-idiootti itse. Sun lähestymistapasi on idioottimainen lähes vaikka tutkimuksen ja pohdinnan kohde olisi mikä tahansa muukin ilmiö tai asia kuin Jumala.Edelleenkin, jos 100 miljoonaa kiinalaista olisivat kohdanneet elävän jumalan, olisi hyvin todennäköistä että edes yksi heistä olisi napannut valokuvan. Ellet sitten ehdota että ne 100 miljoonaa kiinalaista ovat umpi-idiootteja? Mikä kyllä tarkemmin ajatellen selittäisi sen uskovaisuuden.
Jännä, kun mullekin aina tulee vastaan ihmisiä, jotka sanovat, että luepa tämä ja tuo kirja, niin... Ei mun tartte. Mä uskon Raamattuun ja ihmisten mielipiteet saa olla mitä on. Käytän vähäisen vapaa-aikani mieluummin Raamatun tutkimiseen ja lukemiseen, kuin skeptikkojen kirjojen parissa. Ja tämä ei ole pahalla. Jokainen saa lukea, mitä haluaa ja parhaaksi kokee. Uskonko enemmän ihmistä vai Jumalaa. Ja niin, tiedän, seuraava kommentti on että onhan Raamattukin ihmisten kirjoittama .
Jos SINÄ alkaisit yhtäkkiä uskomaan Raamattuun ja Jumalaan, tulisit uskoon, niin kiikuttaisitko sinä pääsi johonkin labraan tutkittavaksi ja analysoitavaksi? Eikö sinulle riittäisi se että sinä ITSE analysoit ja toteat omalla järjelläsi tapahtuneen?Mitä kumman järkeä on pyytää täysin abstraktia käsitettä? Kuvitteletko että joku pystyy analysoimaan sen laboratorio-olosuhteissa? Tai no, ensin varmaan pitäisi kysyä: Haluatko että selitän mikä on laboratorio? Tai tieteellinen menetelmä?
Oi anteeksi. En ole. Kaikkea hyvää sinullekin <3.Väitätkö sinä Saatanan oma rakkaudeton pelle olevasi nimimerkki äiti 44v, jolle viestini kirjoitin???
Haista vittu ja painu vittuun jauhamasta paskaa.Oi anteeksi. En ole. Kaikkea hyvää sinullekin <3.
Mä melskaan täällä sun kanssa vaikka aamuun saakka .DTodella yllättävää että kirjassa jolla pyritään rekryämään aatteelle uusia jäseniä kehotetaan olemaan väittelemättä niiden kanssa joille puppu ei ole mennyt läpi..
Patmos - BlogiVoi hyvänen aika. Ei sitten käynyt mielessä että välttämättä kaikki kristityt eivät välttämättä tipahda saman teorian piiriin. Nyt ihan oikeesti, kuule. Jotain tolkkua. Mutta mietipä nyt vaikka huvin ja urheilun vuoksi sitä, kuinka moni suomalainen kuuluisi kirkkoon ellei lapsena olisi jeesuksesta jauhettu? Sitä paitsi kristinuskon pelko on täysin aiheellista, kun muistaa millaisia kärsimyksiä ja silkkaa pahuutta se nimenomainen uskonto on aiheuttanut.
Älykkään ihmisen valinta ei keskimäärin ole uskoa johonkin vain siksi että jossain lukee niin. Kykenetkö käsittelemään tätä ajatusta muuten kuin tunnetasolla? Jos minä antaisin sinulle kirjan jossa lukee että sen sisältö on totta, nielisitkö pureksimatta? Äläkä heti ala pillittää raamatusta ja jumalista, tämä oli nyt yleisen tason kysymys. Jos antaisin sinulle kirjan joka väittää sisältävänsä pelkkää totuutta, uskoisitko mitä siinä sanotaan? Tämä olisi kyllä/ei -kysymys, mutta epäilen että siihen ei päästä..
Ja esim tuo lääkäri on lääketieteen tohtori, ei varmaan ihminen tyhmimmästä päästä.Patmos - Blogi
Tässä mm esimerkki kristittyjen "pahuudesta". Ala säkin tekemään jotain tämän ihmiskunnan hyväksi, ja lopeta täällä jankuttaminen.
Pelkkä "kyllä" olisi riittänytPatmos - Blogi
Tässä mm esimerkki kristittyjen "pahuudesta". Ala säkin tekemään jotain tämän ihmiskunnan hyväksi, ja lopeta täällä jankuttaminen.
Saatanan oman kiihtyy vimmaan LOLTässä mm esimerkki kristittyjen "pahuudesta". Ala säkin tekemään jotain tämän ihmiskunnan hyväksi, ja lopeta täällä jankuttaminen.
Että Jeesus oli siis sun oppejesi mukaan RAKKAUDETON IHMINEN!?Luepas Carmichael Jeesuksen elämä ja kuolema, tai lukekaa kaikki, sen saa kirjastosta, niin tiedätte, mikä on totuus.
Pelleporukkaa ovat kaikki rakkaudettomat toisten ihmisten parisuhteisiin puuttuvat ihmiset!!!