isänpäivälahjat..mitä mä ostan tuolle miehelle kenen lapsi on vielä mulla mahassa?

"niin"
Minä olen aina ihmetellyt miksi vaimojen pitäis ostaa isänpäivä lahja miehelle ja miehen äitienpäivä lahja vaimolleen... Siis häh, ei mun miehestä tullu mun isä kun naimisiin mentiin. Lapset voivat sitten muistaa isänpäivänä ja äitienpäivänä...

aleksiaa
joo kyllä se isänpäivä on oman isän juhlimista, ei puolison... Meillä on kaksi lasta, he tekevät kortit ja minä teen hyvää ruokaa ja perheen kanssa vain nautitaan.

"shihtzu"
[QUOTE="niin";22364096]Minä olen aina ihmetellyt miksi vaimojen pitäis ostaa isänpäivä lahja miehelle ja miehen äitienpäivä lahja vaimolleen... Siis häh, ei mun miehestä tullu mun isä kun naimisiin mentiin. Lapset voivat sitten muistaa isänpäivänä ja äitienpäivänä...[/QUOTE]

Eihän päivän tarkoitus ole juhlia juuri sitä omaa isää tai äitiä, vaan yleisesti isejä ja äitejä. Tosin meillä ei tänä vuonna juhlita isänpäivää mitenkään, koska exälle en mitään hanki ja oma isä on etelänlämmössä, että onnitteluviestin sille laitan. Ja isovanhempia mulla ei enää ole.

"vieras"
Kyllä mä ainakin miellän jo nyt itseni äidiksi ja mun mieheni tulevan lapsemme isäksi vaikkei se muksu vatsan valoisammalla puolella vielä olekaan.

Mitä me sitten ollaan sille lapselle jollei äiti ja isä?

VierasS
ei ymmärrä :O MIKSI vaimojen pitäisi HANKKIA isänpäivälahja omalle MIEHELLEEN? Isänpäivänähän juhlitaan omaa isää! Ja jos se ei mahdollista niin voihan sitä puolisoa hemmotella vaikka ravintolaillalla tai jotain jos ei lapsia vielä ole...

"huoh"
Mammat on kateellisia sille isälle kun ei se ole vielä tehnyt mitään ansaitakseen hemmottelua isänä. :D Jotkut ei vaan tajua että rakastaan voi helliä vaikka ei olisikaan "virallista" syytä.

ei ymmärrä :O MIKSI vaimojen pitäisi HANKKIA isänpäivälahja omalle MIEHELLEEN? Isänpäivänähän juhlitaan omaa isää! Ja jos se ei mahdollista niin voihan sitä puolisoa hemmotella vaikka ravintolaillalla tai jotain jos ei lapsia vielä ole...
no mä haluan hankkia ihan siksi kun tämä mieheni on nyt ensimmäistä kertaa isä (vaikka lapsi ei ole syntynyt vielä) ja mun mielestä mun kuuluu tehdä niin. ymmärrän kyllä sunkin pointin.sama myös se että kahden ensimmäisen lapsen isälle mun mielestä mun kuuluu vahtia et ne kortit tehdään oikeana päivänä ja maksaa tietenkin jos lapset haluaa lahjan ostaa...

"vieras"
[QUOTE="huoh";22364144]Mammat on kateellisia sille isälle kun ei se ole vielä tehnyt mitään ansaitakseen hemmottelua isänä. :D Jotkut ei vaan tajua että rakastaan voi helliä vaikka ei olisikaan "virallista" syytä.[/QUOTE]

Ai ei ole tehnyt? Mitenköhän kummassa se lapsi olis sinne mahaan saatu, jollei sitten juuri se ISÄ? Mun ollessa raskaana, mies on tehnyt oman osuutensa juurikin niin että päästää mut monesta monesta asiasta paljon helpommalla, ettei mun tarvitsis liikaa rasittaa itseäni, jolloin vauvakin voi paljon paremmin.

Huom harmaana
ei mun tarvitse kun tiedät sen itsekkin.mut sun logiikka kiinnostas ehkä muakin..
Jos et muuten logiikkaa ymmärrä, niin mieti asiaa vaikkapa viralliselta kannalta. Mies ja nainen ovat lapsettomia, kunnes lapsi syntyy. Ja miehellä ei ole lapsia ennen kuin ne on virallisesti tunnustettu joko avioliiton kautta tai viranomaisen luona.
taitaa sinulla tuo tunnepuoli mennä tässä asiassa nyt järjen edelle.

Minusta isä on isä kun lapsi on maailmassa ja äiti on äiti samoin vasta kun se lapsi on syntynyt. Vai vietetäänkö teillä äitienpäivääkin heti plussatestin jälkeen? Ei meillä ainakaan.

hanna....
sinuna sitten oikeesti tekisin vaan jotai hemmotteluruokaa, ei sen materian antaminen ole sun tehtäväsi vaan tulevan lapsenne tehtävä sitten kun sen aika on : / Musta ainakin olisi outoa jos ensi äitienpäivänä mieheni antaisi lahjan minulle, laskettuaika on kesäkuussa, hienompi ylläri olisi vaikka valmis ateria ja ruusuja pöydässä.

Jos et muuten logiikkaa ymmärrä, niin mieti asiaa vaikkapa viralliselta kannalta. Mies ja nainen ovat lapsettomia, kunnes lapsi syntyy. Ja miehellä ei ole lapsia ennen kuin ne on virallisesti tunnustettu joko avioliiton kautta tai viranomaisen luona.
taitaa sinulla tuo tunnepuoli mennä tässä asiassa nyt järjen edelle.

Minusta isä on isä kun lapsi on maailmassa ja äiti on äiti samoin vasta kun se lapsi on syntynyt. Vai vietetäänkö teillä äitienpäivääkin heti plussatestin jälkeen? Ei meillä ainakaan.
:LOL: sulla on hauska ajatustapa.. no mut mun mielestä tuo mies joka tämän lapsen on mahaani siittänyt on lapsemme isä.

mut kuitenkin nyt kaikki ketkä ajattelee vähäkään samalla tavoin kun minä tai ymmärsi pointin niin olisko vinkkejä?

Miksi ei
[QUOTE="niin";22364096]Minä olen aina ihmetellyt miksi vaimojen pitäis ostaa isänpäivä lahja miehelle ja miehen äitienpäivä lahja vaimolleen... Siis häh, ei mun miehestä tullu mun isä kun naimisiin mentiin. Lapset voivat sitten muistaa isänpäivänä ja äitienpäivänä...[/QUOTE]

No jos lapset on kovin pieniä, niin ihan jo käytännön syistä tarvitaan toisen vanhemman organisointia. Siksi toisekseen, onhan se hyvä edes kerran vuodessa kiittää ja huomioida toista siitä, että hän on lastesi toinen vanhempi.

laugh.....
arghh... tää ketju menee nyt ihan huti suuntaan mutta ap:n vika :D aloitti niin mojovan aamukiistan että oksat pois...

SIIS eihän isänpäivää juhlita ennenkuin lapsi syntyy, eikä äitienpäivänä vaimo oleta saavansa ruusuja ja lahjoja jos vauva on mahassa veilä eikä ole syntynytkään :LOL: Anteeksi, siis jotenki uskomatonta että joku ajattelee toisin :LOL:

Ei ymmmärrä
[QUOTE="vieras";22364207]Kyllä se mies on vasta tuleva isä, kun vauva on mahassa. Ja ensimmäinen isänpäivä on sitten kun vauva on jo olemassa.[/QUOTE]

En ymmärrä tätä logiikkaa. Onko äidin mahassa oleva lapsi sitten orpo niin kauan, kunnes maailmaan putkahtaa. Siis jos vauva on jo olemassa (vaikkakin siellä mahassa) niin pakkohan sillä on vanhemmat, eli isä ja äiti olla.

Yhteistyössä