juu tiedän ettei mun tarviis mitään ostaa mutta toinen on ensimmäistä kertaa isä=)
mutta mä en yhtään tajua et mikä olis kiva lahja...
mutta mä en yhtään tajua et mikä olis kiva lahja...
Selitäpä minulle tämä logiikka.kyllä se ihan isä kuule on nyt jo :saint:
ei mun tarvitse kun tiedät sen itsekkin.mut sun logiikka kiinnostas ehkä muakin..Selitäpä minulle tämä logiikka.
Juuri näin.ei ymmärrä :O MIKSI vaimojen pitäisi HANKKIA isänpäivälahja omalle MIEHELLEEN? Isänpäivänähän juhlitaan omaa isää! Ja jos se ei mahdollista niin voihan sitä puolisoa hemmotella vaikka ravintolaillalla tai jotain jos ei lapsia vielä ole...
no mä haluan hankkia ihan siksi kun tämä mieheni on nyt ensimmäistä kertaa isä (vaikka lapsi ei ole syntynyt vielä) ja mun mielestä mun kuuluu tehdä niin. ymmärrän kyllä sunkin pointin.sama myös se että kahden ensimmäisen lapsen isälle mun mielestä mun kuuluu vahtia et ne kortit tehdään oikeana päivänä ja maksaa tietenkin jos lapset haluaa lahjan ostaa...ei ymmärrä :O MIKSI vaimojen pitäisi HANKKIA isänpäivälahja omalle MIEHELLEEN? Isänpäivänähän juhlitaan omaa isää! Ja jos se ei mahdollista niin voihan sitä puolisoa hemmotella vaikka ravintolaillalla tai jotain jos ei lapsia vielä ole...
Jos et muuten logiikkaa ymmärrä, niin mieti asiaa vaikkapa viralliselta kannalta. Mies ja nainen ovat lapsettomia, kunnes lapsi syntyy. Ja miehellä ei ole lapsia ennen kuin ne on virallisesti tunnustettu joko avioliiton kautta tai viranomaisen luona.ei mun tarvitse kun tiedät sen itsekkin.mut sun logiikka kiinnostas ehkä muakin..
sulla on hauska ajatustapa.. no mut mun mielestä tuo mies joka tämän lapsen on mahaani siittänyt on lapsemme isä.Jos et muuten logiikkaa ymmärrä, niin mieti asiaa vaikkapa viralliselta kannalta. Mies ja nainen ovat lapsettomia, kunnes lapsi syntyy. Ja miehellä ei ole lapsia ennen kuin ne on virallisesti tunnustettu joko avioliiton kautta tai viranomaisen luona.
taitaa sinulla tuo tunnepuoli mennä tässä asiassa nyt järjen edelle.
Minusta isä on isä kun lapsi on maailmassa ja äiti on äiti samoin vasta kun se lapsi on syntynyt. Vai vietetäänkö teillä äitienpäivääkin heti plussatestin jälkeen? Ei meillä ainakaan.