isänpäivälahjat..mitä mä ostan tuolle miehelle kenen lapsi on vielä mulla mahassa?

....
[QUOTE="vieras";22364962]Saa antaa lahjoja vaikka joka päivä, nyt ei ole kyse siitä. Vaan siitä, että miksi pitää tekemällä tehdä toisesta isää, että voisi antaa nimenomaan isänpäivälahjan, jos toinen ei vielä ole isä!![/QUOTE]

Meillä ainakin siksi, että mieheni ja minä emme ole mitään pilkun nu**ijoita, jotka jäävät saivartelemaan sitä, onko hän nyt oikeasti ja virallisesti vielä isä vai ei, vaan mielummin hyödynnämme tilaisuuden juhlia ja pidämme hauskaa koko päivän niin lahjojen kuin kakunkin kera :)

Voi hyvää päivää :D Lähinnä omituista miten porukkaa kaivelee se ,että ap haluaa antaa vauvan isälle lahjan jo ennen vauvan syntymää. Mistä ihmeestä moinen tunteenpurkaus?
Kullakin tapansa, itsekin annoin nuorimmaiseni isälle isänpäivänä lahjan vuosi sitten kun odotin ensimmäistä yhteistä lastamme. Kasasin silloin isyyspakkauksen ja siihen sain pitkälti ideoita toisilta odottavilta äideiltä, jotka kasasivat samaa lahjaa puolisoilleen. Kukaan ei kylläkään käynyt rähjäämässä siinä ketjussa että EI SAA :kieh:

Isyyspakkaus oli kasattu sisustusliikkeestä ostettuun ensiapu-tyyliseen, vanhannäköiseen peltirasiaan.

Sisältö:
Vauva - Omistajan opas (huoltokirja)
Vauvan body (opettele käyttämään) <---bodyssä teksti I <3 daddy
Kylpyankka (yhteisiin kylpyhetkiin)
Hierontaöljy (.....vauvalle)
Tutti (äänenvaimennin) <---- tutissa teksti Little monster
Tuttipullo (kun tissit eivät ole kotona)
Sikareita (varpajaisiin)
Suklaata (seksin korvike)
Kondomeja (kun suklaata ei enää tarvita)
Huulivoide (pusutteluun)
Sisuja (kun äänenvaimennin ei toimi)
Elvyttävä hoitovoide (valvottujen öiden jälkeen)

Viimeksi muokattu:
"tyty"
[QUOTE="vieras";22364082]Mä ainaki ajattelin viedä mun miehen ja tulevan lapsemme ISÄN syömään isänpäivänä. Kummallakaan ei ole mahdollisuutta edes omaa isää juhlistaa.[/QUOTE]

Ihanaa! Saanko kopioida sun idean? :)

Ilman tätä ketjua ei ois tullut edes mieleen vielä tänä vuonna muistaa mitenkään, mutta ehkä sitä vois...

"ihmetys"
...kyse ollut nyt siitä mitä mieltä te ihmiset olette siitä antaako joku isänpäivälahjan ja antaako syntyneelle vai syntymättömälle lapselle.kyse oli nyt lahjavinkistä ja jotkut nyt vaan haluavat antaa niitä lahjoja ja mielestäni sen enempää se asia ei perusteluja kaipaa.minä ainakin annan miehelleni lahjan nyt isänpäivänä,koska haluan antaa =) haluan muistaa,koska hän on minulle tärkeä ja loukkaantuisi ihan varmasti jos en muistaisi.

mutta siis asiaan.tee vaikka "isäpakkaus" jotain pientä vauvajuttuja ja sitten vaikka kantoreppu missä saa kantaa ihan jo vauvasta alkaen.mä tein isäpakkauksen kun odotin,mutta hommasin kantorepun jossa saa vasta kantaa kun vauva on 5kk..olis ollut käyttöä jo nyt ja just isälle.lapsi pääsee lähelle myös isäänsä.
tai vaikka joku isäkoru.

"vieras"
[QUOTE="vieras";22366222]Sinua lainatakseni todellakin TULEVA isä.[/QUOTE]

Isä kuitenkin.
Ihan kuten se sikiö on lapsi,ja odottaja äiti,vaikkakin jollain tasolla tuleva äiti.
Ja nuita myös perheeksi kutsutaan,ihan raskausaikanakin.

[QUOTE="niin";22364096]Minä olen aina ihmetellyt miksi vaimojen pitäis ostaa isänpäivä lahja miehelle ja miehen äitienpäivä lahja vaimolleen... Siis häh, ei mun miehestä tullu mun isä kun naimisiin mentiin. Lapset voivat sitten muistaa isänpäivänä ja äitienpäivänä...[/QUOTE]

minä olen ihmetellyt ihan samaa...monesti ystävät ja tuttavat kyselevät, että "mitä ostin lasteni isälle isänpäivälahjaksi?" sanon vaan että en mitään, koska ei se oo mun isä...:D
mutta siis jokainen tavallaan...eihän sitä lahjaa oo kielletty ostamasta...:whistle:

mutta toi isyyspakkaus ois varmaan semmonen kiva!:)

huvittavaa provoilua
[QUOTE="vieras";22364946]Mitään lasta ei ole, ennen kuin lapsi on syntynyt!

Siis juhliiko joku raskaana oleva, esikoistaan odottava jo oikeasti äitienpäivää, vaikka ei ole vielä edes äiti?

Jos isä olisi isä jo raskausaikana, niin miksi isyys tunnustetaan vasta lapsen syntymän jälkeen?

Ja miettikään lausetta "lapsi syntyy", niin se lapsi syntyy silloin, eikä jo raskausaikana.

Hitsi mitä hölmöjä täällä riittää....varmasti on monen monta vuotta aikaa viettää sitä oikeaa äitienpäivää ja isänpäivää, miks ihmeessä pitää ottaa förskottia vuodella??[/QUOTE]

Missäs odottavat ÄIDIT käyvät terveystarkastuksissa? ÄITIYSneuvolassa.
Mihin ohjataan tarkempiin tutkimuksiin, jos raskaudessa ilmenee jotain poikkeavaa? ÄITIYSpoliklinikalle.
Mitä odottava perhe saa Kelalta ennen lapsen syntymää? ÄITIYSpakkauksen.
Mikä loma alkaa noin kuukautta ennen laskettua aikaa? ÄITIYSloma.

Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Siinä teille kaipaamaanne logiikkaa.

Yhteistyössä