Meni maltti ukkoon eieln ihan täysin. Nyt mietin eroa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivostuin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisikohan sun mies ollut tauon tarpeessa susta ja sun hormoneista?
EI kukaan noin käyttäydy ilman syytä ja nähtävästi jokin sun käytöksessä ahdistaa miestä niin että tuntee että hänen pitää karata jonnekkin saadakseen hetkeksi olla ihan rauhassa, mihin jokaisella on oikeus.
Jospa ihan rauhoittuisit ja kertoisit että sun ei ole ollut tarkoitus ahdistaa häntä niin että tuntee olevansa noin loukussa. Lapsen saaminen voi olla miehelle aika pelottava juttu muutenkin saatika että nainen on vielä tuollainen itsepäinen eikä suostu katsomaan olisiko jokin itseaiheutettua.

Mun mies oli aika rikki meidän esikoisen odotuksen aikaan. Häntä jotenkin vaan ahdisti ja pelotti ja koki olonsa kovin turvattomaksi etenkin mun hormonimyrskyissä. Onneksi jossaan välissä tajusin sen miten iso asia tämä oli hänellekkin ja että vaikka hän tahtoo lapsen hän silti pelkäsi myös mitä se tuo tullessaan.

Löysää nyt vähän nutturaa ja koita miettiä tilanteita myös miehen kannalta. Ei raskaus tee susta mitenkään etuoikeutettua mihinkään. Tietenkin apua tarviit, mutta pitää sitä ymmärtää vähän toistakin.
Miehen vanhemmat tekivät ihan oikein. Jos mies ei koe oloaan turvalliseksi kotona niin tietenkin seuraava paikka mistä sitä hakee on omat vanhemmat. Hänellä on varmaan hyvät vanhemmat. Ole iloinen ettei mennyt toisen naisen luokse turvaan sun hermoiluja.

Ihme godzilla.

Mun on pakko tunnustaa olevani tyhmä mut mistä ihmeestä sä noin kovin suutuit?? Eihän tuossa nyt kovin vakavasta asiasta ole kyse :D Sää varmaan saat kauhiat hepulit jos mies tuo vääränmerkkistä leipää kaupasta tullessaan...tai jos sanoo menevänsä k kauppaan mutta pussi paljastaa isännän käyneenkin s marketissa joka on 200 metrin päässä tästä K kaupasta

Olisikohan sun mies ollut tauon tarpeessa susta ja sun hormoneista?
EI kukaan noin käyttäydy ilman syytä ja nähtävästi jokin sun käytöksessä ahdistaa miestä niin että tuntee että hänen pitää karata jonnekkin saadakseen hetkeksi olla ihan rauhassa, mihin jokaisella on oikeus.
Jospa ihan rauhoittuisit ja kertoisit että sun ei ole ollut tarkoitus ahdistaa häntä niin että tuntee olevansa noin loukussa. Lapsen saaminen voi olla miehelle aika pelottava juttu muutenkin saatika että nainen on vielä tuollainen itsepäinen eikä suostu katsomaan olisiko jokin itseaiheutettua.

Mun mies oli aika rikki meidän esikoisen odotuksen aikaan. Häntä jotenkin vaan ahdisti ja pelotti ja koki olonsa kovin turvattomaksi etenkin mun hormonimyrskyissä. Onneksi jossaan välissä tajusin sen miten iso asia tämä oli hänellekkin ja että vaikka hän tahtoo lapsen hän silti pelkäsi myös mitä se tuo tullessaan.

Löysää nyt vähän nutturaa ja koita miettiä tilanteita myös miehen kannalta. Ei raskaus tee susta mitenkään etuoikeutettua mihinkään. Tietenkin apua tarviit, mutta pitää sitä ymmärtää vähän toistakin.
Miehen vanhemmat tekivät ihan oikein. Jos mies ei koe oloaan turvalliseksi kotona niin tietenkin seuraava paikka mistä sitä hakee on omat vanhemmat. Hänellä on varmaan hyvät vanhemmat. Ole iloinen ettei mennyt toisen naisen luokse turvaan sun hermoiluja.

Ihme godzilla.

Hän oli minun vanhempieni luona ja on ollut useampana päivänä tekemässä siellä pihaa aamusta iltaan. Jtenhän on kyllä saanut ihan vapaasti olla ja mennä. Jos hän mokaa niin miksi minua syytät? En ole häntä ahdistanut mihinkään. Itse käyn töissä ja hän vapaallakotona tai siis tuossa vanhempien pihalla talkoissa. ja jos tuo ukko ei ole jo tottunut raskuksiin niinon se helvetti. Tää on sen viids lapsi. Toinen minun kanssani ja ei ole edellisessäkään käyttäytynyt noin. Mutta aia ok jos olet tuota mieltä. Jokasella on oikeus mielipiteeseensä

Mun on pakko tunnustaa olevani tyhmä mut mistä ihmeestä sä noin kovin suutuit?? Eihän tuossa nyt kovin vakavasta asiasta ole kyse :D Sää varmaan saat kauhiat hepulit jos mies tuo vääränmerkkistä leipää kaupasta tullessaan...tai jos sanoo menevänsä k kauppaan mutta pussi paljastaa isännän käyneenkin s marketissa joka on 200 metrin päässä tästä K kaupasta

Sanoin jo aijemmin että tämä on piste iin päälle. taustalla on paljon valehtelea mistä on jäänyt kiinni ja paljon on vielä varmaan sellaista mitä ei ole tullut ilmi.
En ole turhan nipo asioita esim jostain leivän tuonnist ym. Mutta jos tunnen että minua ohtaan tehsään vääryyttä ja kaiken lisäksi äiti ja mies niin miksi en saisi hermostua ja loukkaantua?

Juu, orpo piru parka siitä yksinään tulee. Saa vain syyttää itseään tässä tilanteessa. Itsensä on ajanut tähän. Varmasti sitten tahallaan koska jatuvasti jotain ihme säätöä. Siksi ajattelinkin,että se on parempi ja mun olla omissa oloissa ja elää omaa elämäämme.
Niin siis tarkoitin "miesparalla" nimenomaan miestä tässä nykyisessä tilanteessa. Varmasti on tyytyväisempi kun pääsee sinunlaisesta ihmisestä eroon.

siis mitä se on sitten aiemmin valehdellut jos tämä oli jotenkin viimeinen niitti?
jotain vakavaako vai onko sellainen tapa sumuttaa ihen käsittämättömissäkin asioissa, siis jotka ovat sinänsä pieniä ja joista ei "tarttis" valehdella?
jos on koko ajan tuollaista, niin kyllä mä sitten ymmärrän, että ap:tä hermostuttaa..

Vaikka oikeasti yritän ymmärtää niin en nyt oikein hokase mistä tässä on kysymys? On munkin ukko tullut kesken kaiken puhelimeen, jos olen puhunut vaikka äitini kanssa ja hän ollut siellä, mutta musta se on ollut lähinnä huvittavaa:)

Mäpä kysyn teiltä nyt, arvon kanssakeskustelijat: Jos sinulla olisi samanlainen tilanne. Soitat omalle äidille ja pyydät miestä puhelimeen. Äitisi sanoo ettei se ole täällä mutta sitten kuitenkin onkin siellä. Etkö yhtään ihmettelisi moista toimintaa? :O

siis mitä se on sitten aiemmin valehdellut jos tämä oli jotenkin viimeinen niitti?
jotain vakavaako vai onko sellainen tapa sumuttaa ihen käsittämättömissäkin asioissa, siis jotka ovat sinänsä pieniä ja joista ei "tarttis" valehdella?
jos on koko ajan tuollaista, niin kyllä mä sitten ymmärrän, että ap:tä hermostuttaa..

Suurin osa on sellaista mitä kuvailit eli mistä ei tarvitsisi valehdella. Sitten kun saan asian selville niin sanoo,että unohtui tai että piti puhua mutta sit en jostain kumman syystä saanutkaan enään puhutuksi kun aikaa oli jo kulunut siitä. On valehdellut myös että ikinä ei ole ollut esim kehenkään naiseen yhteyksissä kunnes se paljastui että spostitse on ollut juttusissa enstisen "hoitonsa" kanssa. Kysellyt vain kuulumisia. Valehdellut laskujen maksusta ja auton katsastamisesta ja vaikka ties mitä.On kertonut omille vanhemmilleen ja siskolleen minun tai yhteisiä asioita mistä on ollut puhe että niistä ei puhuta kenellekkään. Paljon olen kuullut sitten siskolta mitä on taasen kertonut. En edes muista kaikkia mitä paskaa on puhunut. Olen monta kertaa sanaonut sille että on parempi puhua asioista heti, mut ei ei mene jakeluun. Joo tässä kulemma pelkää mun reagtiota, et esim suutun. Jos on heti sanonut jonkun asian tai omaaloitteisesti aloittanut sen niin en ikinä ole suuttunut vaan keskuteltu on asiasta. Mutta olen suuttunut silloin kun asia on jäänyt sanomatta tai kiinni jäänyt valehtelusta.

En tiesä tämä tuli vaan niin vasten kasvoja ja en olisi uskonut että näin tekee mutta ihan mitä vaan voi odottaa näköjään.

Siis en edelleenkään ymmärrä, mistä ap suuttui.
Onko sana huumori täysin vieras?

Lähinnä se että minä hyvää hyvyyttäni soitan sille perään,että työpaikasta soitetaan ja sit saan vastaa tollasta muka hauskaa kepposta. Mun huumorintaju ei oikein tosiaankaan riittänyt tuohon nyt tällä erää. Valitettavaa kuin se onkin. Mutta kyllä se ukko on tiennyt sen että ei kannata leikkiä jos haluaa täällä asustella. Se on ollut tosi ohuen langan varassa jo pitkään.

Älkää nyt kiusatko aloittajaa liikaa. Taitaa kyseessä olla ihan vakava sairaus, tai ainakin sen esiaste.
Voihan kyseessä olla vain harmitonta hormonien aiheuttamaa tilapäistä vainoharhaisuutta, mutta ei se sk-alkuinen tautikaan ole poissuljettu.

[QUOTE="vieras";22332472]Älkää nyt kiusatko aloittajaa liikaa. Taitaa kyseessä olla ihan vakava sairaus, tai ainakin sen esiaste.
Voihan kyseessä olla vain harmitonta hormonien aiheuttamaa tilapäistä vainoharhaisuutta, mutta ei se sk-alkuinen tautikaan ole poissuljettu.[/QUOTE]

No sä voit olla tuota mieltä. Ja tosiaan itsestä välistä tuntuu,että hieman polla himmenee välillä, mut ihmekkös tuo kun on aina jotain mistä pitää kantaa huolta ja se on tuollainen iso ukon köriläs.

Oikeesti ymmärrän sua ap. Todella ihmeellistä käytöstä mieheltäsi ja äidiltäsi. Ilmeisesti oli jostain huumorikepposesta kyse heillä? Toisaalta tosi hienoa, että miehesi käy auttamassa vanhempiasi pihan laitossa. Kaikki miehet eivät jaksa hyysätä vaimon sukulaisia.
Mutta tässä kulki sun rajasi ja sulla on oikeus suuttua ja tehdä selväksi miehellesi, missä raja kulkee käytöksessä.

tekisit näin, et soitat äitilles ja kysyt suoraan mitä helkkaria tuo tarkoitti, että väitti miehesi olleen jossain muualla ja kuitenkin oli siinä paikan päällä kuuntelemassa puhelua..? Onko yksi riidan aihe tuo työhomma kenties? Ja sanot suoraan, että vastedes ei kannata valehdella, kun sillä tunnetusti on lyhyet jäljet, jopa noinkin lyhyet...

Mikää ei ole sen inhottavampaa ku et ei ole luottamuksen arvoinen. Ja kun alkaa totuus värittyä pikkuisen, se muuttuu jatkossa vain lisää.
Joka valehtelee vähän, voi valehdella enemmänkin. Mies manipuloi tolla, et ei uskalla kertoo, et suutut ja sit et kertoo asioita mitä olette sopineet ettei kerrota on ihan käsittämättömän ajattelematonta!!

[QUOTE="vieras";22332660]Oikeesti ymmärrän sua ap. Todella ihmeellistä käytöstä mieheltäsi ja äidiltäsi. Ilmeisesti oli jostain huumorikepposesta kyse heillä? Toisaalta tosi hienoa, että miehesi käy auttamassa vanhempiasi pihan laitossa. Kaikki miehet eivät jaksa hyysätä vaimon sukulaisia.
Mutta tässä kulki sun rajasi ja sulla on oikeus suuttua ja tehdä selväksi miehellesi, missä raja kulkee käytöksessä.[/QUOTE]

Olen ollut tyyttyväinen että miehellä on jotain tekemistä kun on kuitenkin tuommoinen työteliäs ja ei osaa olla tekemättä mitään. Eilen kekustelin miehen kanssa asiasta ja tänään en sit ole vielä mitään keskustellut ku edelleen pitää vihaksi,mut helpottanut kyllä jo jonkin verran. Suurin kuohu on jo jäänyt taakse. Kiitos sinulle.

Alkuperäinen kirjoittaja entäs jos;22332674:
tekisit näin, et soitat äitilles ja kysyt suoraan mitä helkkaria tuo tarkoitti, että väitti miehesi olleen jossain muualla ja kuitenkin oli siinä paikan päällä kuuntelemassa puhelua..? Onko yksi riidan aihe tuo työhomma kenties? Ja sanot suoraan, että vastedes ei kannata valehdella, kun sillä tunnetusti on lyhyet jäljet, jopa noinkin lyhyet...

En ole vielä soittanut mutta ajattelin kyllä pirauttaa. Vielä en pysty ku tuntuu että kun aloitan keskustelun siitä niin tulee itku. Olen yrittänyt monasti puhua valehtelusta,että se on kaikista pahinta mitä toinen toiselle voi tehdä.

Yhteistyössä