M
"Mandi"
Vieras
Juu, kyllä mä ainakin joka päivä oon heittämässä ukkoani pihalle tollasten asioiden takia. IHAN PARAS ALOTUS PITKÄÄN AIKAAN

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ootko jotain 14 v?
Olisikohan sun mies ollut tauon tarpeessa susta ja sun hormoneista?
EI kukaan noin käyttäydy ilman syytä ja nähtävästi jokin sun käytöksessä ahdistaa miestä niin että tuntee että hänen pitää karata jonnekkin saadakseen hetkeksi olla ihan rauhassa, mihin jokaisella on oikeus.
Jospa ihan rauhoittuisit ja kertoisit että sun ei ole ollut tarkoitus ahdistaa häntä niin että tuntee olevansa noin loukussa. Lapsen saaminen voi olla miehelle aika pelottava juttu muutenkin saatika että nainen on vielä tuollainen itsepäinen eikä suostu katsomaan olisiko jokin itseaiheutettua.
Mun mies oli aika rikki meidän esikoisen odotuksen aikaan. Häntä jotenkin vaan ahdisti ja pelotti ja koki olonsa kovin turvattomaksi etenkin mun hormonimyrskyissä. Onneksi jossaan välissä tajusin sen miten iso asia tämä oli hänellekkin ja että vaikka hän tahtoo lapsen hän silti pelkäsi myös mitä se tuo tullessaan.
Löysää nyt vähän nutturaa ja koita miettiä tilanteita myös miehen kannalta. Ei raskaus tee susta mitenkään etuoikeutettua mihinkään. Tietenkin apua tarviit, mutta pitää sitä ymmärtää vähän toistakin.
Miehen vanhemmat tekivät ihan oikein. Jos mies ei koe oloaan turvalliseksi kotona niin tietenkin seuraava paikka mistä sitä hakee on omat vanhemmat. Hänellä on varmaan hyvät vanhemmat. Ole iloinen ettei mennyt toisen naisen luokse turvaan sun hermoiluja.
Ihme godzilla.
Mun on pakko tunnustaa olevani tyhmä mut mistä ihmeestä sä noin kovin suutuit?? Eihän tuossa nyt kovin vakavasta asiasta ole kyseSää varmaan saat kauhiat hepulit jos mies tuo vääränmerkkistä leipää kaupasta tullessaan...tai jos sanoo menevänsä k kauppaan mutta pussi paljastaa isännän käyneenkin s marketissa joka on 200 metrin päässä tästä K kaupasta
Miesparka.
Niin siis tarkoitin "miesparalla" nimenomaan miestä tässä nykyisessä tilanteessa. Varmasti on tyytyväisempi kun pääsee sinunlaisesta ihmisestä eroon.Juu, orpo piru parka siitä yksinään tulee. Saa vain syyttää itseään tässä tilanteessa. Itsensä on ajanut tähän. Varmasti sitten tahallaan koska jatuvasti jotain ihme säätöä. Siksi ajattelinkin,että se on parempi ja mun olla omissa oloissa ja elää omaa elämäämme.
Alkuperäinen kirjoittaja päivän naurut saa;22332124:![]()
![]()
Voi vittu että voi olla tyhmä nainen tuo aloittaja
![]()
siis mitä se on sitten aiemmin valehdellut jos tämä oli jotenkin viimeinen niitti?
jotain vakavaako vai onko sellainen tapa sumuttaa ihen käsittämättömissäkin asioissa, siis jotka ovat sinänsä pieniä ja joista ei "tarttis" valehdella?
jos on koko ajan tuollaista, niin kyllä mä sitten ymmärrän, että ap:tä hermostuttaa..
Niin siis tarkoitin "miesparalla" nimenomaan miestä tässä nykyisessä tilanteessa. Varmasti on tyytyväisempi kun pääsee sinunlaisesta ihmisestä eroon.
Siis en edelleenkään ymmärrä, mistä ap suuttui.
Onko sana huumori täysin vieras?
Alkuperäinen kirjoittaja entäs jos;22332674:tekisit näin, et soitat äitilles ja kysyt suoraan mitä helkkaria tuo tarkoitti, että väitti miehesi olleen jossain muualla ja kuitenkin oli siinä paikan päällä kuuntelemassa puhelua..? Onko yksi riidan aihe tuo työhomma kenties? Ja sanot suoraan, että vastedes ei kannata valehdella, kun sillä tunnetusti on lyhyet jäljet, jopa noinkin lyhyet...