Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

Muutosta, Mariel85 kaunis kiitos:)

Muutosta
tiedäkkös, miulla kävi nyt juuri niin: kierto ollut sitä 25-26vrk tuon helmikuisen keskeytyneen km:n(lääk.tyhjennyksen)jälkeen..nyt tämä kierto sitten yllätti..
Ovis+ vasta Kp15=) ja tuo haalea haamuinen.
..vielä ei tätiä kuulu ja testailen ti-ke jos tarvetta uudemman kerran..

Onnekasta oviksen mettästystä siulle!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
mamakone: Onko sulla vatsa toiminut ihan normaalisti? Mulla on itsellä nimittäin ollut vatsaoireita vuosia ja syytä on metsästetty allergioista ja keliakiaakin epäiltiin. Keliakia se ei ole, mutta viimeksi lääkäri epäili hiivasyndroomaa. Mulle etenkin pasta, vaalea leipä ym. vehnätuotteet tekee just tuollaisen mahan ja se voi paisua ihan hetkessä sellaiseksi. Olo on tukala ja tuskainen vuorokauden verran ja helpottaa sitten, kun vatsa tyhjenee enkä syö enää viljatuotteita. Olen saanut apua mm. Atkins dietistä tai lievemmällä versiolla eli jättämällä viljatuotteet pois ja syömällä muuten normisti. Tuskin sulla on kysymys tästä, mutta tuo masun paisuminen, pahoinvointi ja kivut tuntuivat kovin tutuilta oireilta. Onneksi pääset pian lääkäriin.
 
Aika kuluu hitaasti. Menkat (ekat km:n jälkeen) jo yhdeksättä päivää, ei vielä tietoakaan ovulaatiota ennustavista oireista. En jaksaisi odottaa että pääsisi jälleen edes jännäilemään. Kuinka kauan nää menkat aikoo jatkua, hitsi vieköön?! Tilittää Ginger.
 
Barbamama35=) Ihanasti ajateltu, kiitos. Olet kuitenkin oikeassa etta ei tama siita johdu. Vatsa on toiminut kylla joka paiva ja pariinkin kertaan:whistle: Eli jos olisi viljoista niin ymmartaisin myos enka tanne laittaisi. Olen kaikki miettinyt ja alkanut tutkimaan jo kun tama alkoi tahan tulemaan ja nyt oli ihan pakko kuvata ja nayttaa muillekin kun sen taalla on jo melkein kaikki nahnyt. Kaupassa tulee ihmiset hymyillen taputtamaan olalle kun olet lasten kanssa liikkeella ja jotku kysyy etta onko pitkallakin...pakko sanoa etta ei kun on jo niin monta aiemmin etta siksi nayttaa talta:|
Mies on vielakin nukkumassa kun oli yolla toissa ja ens yoksi taas menee etten ole apteekkiin paassyt. Pelottaa silti mennakin kun kaikki on niin "outoa"... en osaa ajatella viela etta olisi voinut kayda niin etta olisi valemenkat ollut. Kaveri kylla tuossa skypessa sanoi etta joko on todella raju valeraskaus tai siella oikeasti on joku<3 Ihanasti sanottu kun kuitenkin siina on sekin puoli etta ei ole ketaan siella, onneksi viikko ja paasen laakariin!!!
 
Täälä kp1. Toisaalta vähän pettynyt fiilis, kun olin tuntevinani jo kaikenmaailman oireita: parantunut hajuaisti, nippailut mahassa, arat tissit. Mutta sieltähän se täti kuitenkin tuli : / Toisaalta voi olla hyvillä mielin, ettei km:n jälkeinen kierto venyny samanlaiseksi kuin viimeksi. Nyt meni vaan 32 päivää ekoihin menkkoihin =) Eli mulle voi päivittää kiertopäivät listalle: kp1/28-33.

Halauksia kaikille niitä tarvitseville, niin tädin yllättäneille, kun "vuosipäivän" kohdanneillekin :hug:

mur-mur hirmusti onnea plussasta :heart: Oikein paljon lähetän täältä tarrasukkia ja vaaviliimaa matkaan! Toivottavasti pieni pysyy kyydissä, olet sen ansainnut :heart:
 
Kysyn teiltä, että kuinka kauan rv 6 (todettu rv 8 keskeytynyt km) tapahtunut keskenmeno näkyy kaupan testeissä plussana?
Mulla ei ole ikinä yli 2 vkoa näkynyt aikaisemmissa, jälkivuoto ollut kaikissa n viikon, ja uudet menkat alkaneet 23-26 pvää keskenmenosta...

koska.... sain tänään testiajalla ihan normi kaupan testiin haamuviivan, ihan selkeän sellaisen, kp 21/23-24,Kyseessä ei ole mikään herkkätesti, enkä tehnyt edes aamun ekasta pissasta sitä :O ensimmäisiä km:n jälkeisiä menkkoja siis odottelen, raskauden mahdollisuus on huomattava koska ehkäisyä ei olla käytetty ollenkaan ja harrastettukin melkoisen useasti peittojen heilutusta. Voiko olla että ekasta km:n jälkeisestä kierrosta tärppäisi???????
 
Täällä hymynaama antaa odottaa. Aamulla oli tyhjä pallukka testissä ja kp 13. Vatsaa nippailee hieman, joten eiköhän se ovulaatio sieltä ole tuloillaan? Huomen aamulla uusi testi. Talletukset aloitettiin sunnuntaina ja eilen, joten jospa simoja olis sitten holleilla?

mur-mur: Pidän sulle peukkuja viivojen vahvistumisen kanssa ja jospa mulla kävis nyt myös yhtä hyvä tuuri?
 
).( anteeksi nyt pikainen paivitykseni ilman onnitteluja tai muuta, mutta alkaa oleen tukalat oltavat taalla jo...eli kp25/28 ja aamulla oli todella paha olo ja meinasi ihan ylosasti tulla ja heikotti oikein kunnolla. Valkkaria tulee oikein urakalla ja tuntuu kuin olis alkanut vuotaan, mutta ei. Yolla oli outoa kipua alamahalla ja ensin ajattelin etta tati tulee etuajassa, mutta sitten ei mitaan tapahtunut ja olo rauhottui hetken paasta. tanaan sitten kahvin jalkeen tulikin huono olo ja kahvi ei oikein maistunut:| Paansarkykin alkoi muistuttamaan itsestaan ja toivon ettei ihan migreenia nyt loisi paalle. ja narastysta ei sitten saa pois millaan...
Odotan etta aika menisi nopeasti ja paasisin sinne yksityiselle pian ultraan ja nakisin onko tuolla mahassa jotain muuta kuin pikkuinen:confused:
 
mamakone: Koska olet viimeksi testannut raskautta? Mitä jos ostaisit apteekin oman tai cb:n, jotka on kaiketi aika luotettavia testejä ja kokeilisit vielä?

Entäs mur-mur: Oletko testannut uudestaan? Vahvistuuko viivat? Peukut pystyssä täällä odotellaan tuloksia =)

Sanmar82: :hug: Onnea tähän kiertoon!

Neiti-81: Oi toivotaan, että on tärpännyt =) Koska testaat uudestaan?
 
Mä soittelin terveyskeskukseen ja sain reilun viikon päähän(!) puhelinajan mun labratuloksille |O Sen verran suostui täti sanomaan, että kaikki otetut kokeet ovat normaalien viitearvojen sisällä. Eli ei siis löytynyt mitään, mutta saa lääkäri vielä tarkemmin selittää, että miltä tulokset näytti. Tuo kilpirauhaseen liittyvä arvo oli s-TSH oli kuulema 1.70 et jos joku tietää niistä kertoa..? Muistan et ketjussa oli niistä puhetta?! Kirjoittelin jotain puhelimessa ylös, mutta mulla ei oo arvoja paperilla, kun niitä oli niin paljon... Hb 134 sen tajusin sentään :xmas:

*Nyt ällövaroitus*:
Näin viime yönä unta et mulla tuli housuihin kunnon ovislimat ja mun piti mennä vessaan ja kiskoa tuolta alap* ne limat kun ne oli jotenkin kiinni. Sieltä tuli sit monta kourallista venyvää ovislimaa :$ Kääk, miten sairasta! Tänään tuli sit tasavahvat viivat ovistestiin :LOL: Hitto, mä alan olla sekaisin tästä vauvakuumeesta!
 
Barbamama35 Viimeisen testin tein viikko vuodon alkamisesta ja oli puhdas nega ja ajattelin sitten odottaa seuraavaa vuotoa vaikka kaikenlaisia oireita onkin ollut kokoajan. Nyt vain tuo kuvotus muuttunut pahemmaksi ja kaikkea ei edes pysty syomaan enaan ja hajutkin kuvottaa, esim. teen aina lihapullat itse ja nyt noiden kylmien lihapullien haju alkoi aklottaan kun laitoin lapsille ruokaa:x
Poika(7.v) sanoi juuri ennen ruokailua etta "aiti, miksi sun mahasi on noin kasvanut?" ja sitten kysyi yhtakkia etta miten vauvat kasvaa siella mahassa ja syo:O Kuumeinen potilas kyselee hassuja ja aiti ei oikein tieda miten vastata kun ei itsekaan tieda miksi maha on kasvanut tassa viimeisen kuukauden(?) aikana:confused:
mur.mur Joko olet tehnyt uuden testin ja onko viivat vahvistunut?
Neit-81 Toivon todella etta olisi uusi tarppi tullut heti, tai sitten se oli kaksosraskaus ja toinen tuli pihalle?
Muille onnea uusiin kiertoihin ja isot:hug: niille joille tati on tullut kaymaan
 
mamakone: tilanne oli se, että tosiaan, yksisikiöinen keskeytynyt km todettiin rv 8 (oli menehtynyt 6+ vkoilla) ja lääkkeellisesti tyhjennetty, eli mitään nei kohdussa pitäisi olla. Jälkivuoto kesti viikon, kuten kaikissa 3 keskenmenossa on kestänyt, ja kierto jatkunut normaalina heti (menkat alkaneet poikkeuksetta 23-24 pvää keskenmenosta. Nyt siis kp 21/23-24 menossa. Hmm.. pitänee testata uudelleen muutaman päivän päästä. On kyllä todella ihan selkeä, värillinen haamu.
 
Kyllähän minä dippailin iltapäivällä..jäi kyllä sellainen olo, että onkohan kaikki kuitenkaan hyvin: /..viiva niin haalea vieläkin - vaikkakin vahvistunut!

Nyt dpo14(kierron viim. pvä luteaalivaiheen mukaan, joka miulla yleensä 15vrk)
Ylempi testi dipattu tänään päiväpisuun ja alempi sunnuntaina aamupisuun.

Miun kamera on ihan rämä, siksi kuva epäselvä!!:headwall:
 
Viimeksi muokattu:
MUR-MUR: Toisilla hormonit nousee nopeammin, mulla aina noussu nopeasti, nyt viimeisen 3 keskenmenon kohdalla, joten ei se merkkaa mitään, ainakaan minun mielestä. Ja sen hormonin määrä vaihtelee kuitenkin muutenkin? Toivottavasti kuitenkin vahvistuu ja pysyy kyydissä <3



Tossa kuva mun aamun testistä. Kuvassa paljon haaleampi kuin luonnossa
Laitoin sen tonne toiseenkin pinoon, mutta tässä tämä, enhän näe harhoja.
(tosin, se plussahan ei lupaa vielä mitään mun kohdalla :( ketuttaa jo valmiiksi kun tietää et jos tämä plussa on uudesta raskaudesta, niin sitten on taas iso riski että menee kesken :'( )
 
Viimeksi muokattu:
Neiti81 oletko testaillut tämän lääk. tyhj. jälkeen R-testillä, millloin ei näytänyt enää positiivista?

Kyllä tuo on jo selkeä positiivinen - Voi kun olisikin pikkinen vahvasti tarttumassa!!:wave::heart:

Jep, tiedän kyllä, että hcg:n nousu on hyvin yksilöllistä, miulla se lähtöarvo onkin 1..toisilla jopa 4-5..
Sitä vaan vertailee aiempiin tärppeihin, milloin on plussa ollut vahva(mikä dpo päivä) vaikka ei kait pitäisi..

Elättelen tietysti toiveita, että kohtuun kiinnittyminen, olisi käynyt vasta aika myöhään..jne..jne..saahan sitä "haaveilla"..
..aika realisti vain nyt tässä asiassa olen - en uskalla vielä iloita.

..mikä dpo pvä siulla neiti81 tänään on?..millloin sait ovis+:ssan.
 
Viimeksi muokattu:
..aika realisti vain nyt tässä asiassa olen - en uskalla vielä iloita.
I know the feeeeeeeeeeeeeeeling..... : /

en ole aiemmin testannut tämän km:n jälkeen, mutta esim. viime km:n jälkeen samassa vaiheessa herkälläkin oli ihan nega. hmm, elämä on niin ihmeellistä. Ei auta ku odotella. kyllä sieltä ne menkat sit alkaa jos on jotain jämähormooneja.

En ole tikutellut ovista ollenkaan, kun automaattisesti oletin ettei ekasta voi tärpätä..... seksielämäkin on sen verran aktiivista (ts. joka päivä) etten senkään takia jaksa tikutella :D
Mulla ovis yleensä kp 10 tienoilla.
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa kun on tullut plussia :heart::flower:

Mulla on ihme "kipuiluja"ollut viime vko.sta asti,mun käsittääkseni mulla on kohtu vasemmalla puolella,sinne on nyt sit vihlonut ihan kunnolla,tosi terävää kipuilua,kestää hetken ja loppuu.
kun painelen ihoa se ei satu eikä tunnu aralta,viime vko.lla ajattelin että se olis ovis kipua (ei aikasemmin ole ollut niin teräviä) mut kun se jatkuu viel tälläkin vko.lla tädin pitäis tulla joko loppu viikost tai alku viikosta..tein eilen r.testin nega tuli: /
On ollut aaltomaisia kuvotuksia,..
voihan se olla että johtuu liikunnasta jos vaikka masu pienenee,en tiedä..tai taas uus pms oire:headwall:
 
Eilinen ovistesti haaleni hieman kuivuttuaan, mutta tänään tehdyssä oli nyt ne tasavahvat viivat mun mielestä! Kuvassa ne on järjestyksessä ja alin on tänään eli kp 13/26 (eka aloitettu kp9 ) Huomenna saattaa kyllä tulla kontrolliviivaa vahvempi vielä. Mutta kyllä tuo ovisplussakin tuntuu hyvältä! :) Eli ei muutakun simpat menemään koko viikon!

 
:hug: teille haamuilijoille! kyllä se haamukin on + ja koittakaa edes vähäsen iloita. Kyllä kaikki voi mennä tällä kertaa hyvin! =)

Cappuccinolla upea ovis+! Onnittelut siitä!

Minä se edelleen odottelen km jälkeisiä ekoja menkkoja... 8vko oonki jo odottanu.. :eek:
 
KESKIVIIKKO 27.10


HAAVEISSA ESIKOINEN



Sanmar82................KM 05/10, 09/10................KP 2/28-33
An-nie......................KM 08/10..........................KP 10/30-35
ginger-lemon-honey...KM 09/10.........................KP 11/
tömpsis...................KM 07/10...........................KP 13/30-75
Anna-79...................KM 08/10..........................KP 13/n.30
NoBlood...................KM 06/10...........................KP 16/25-30
Minttu81..................KM 09/09, 03/10.................KP 17/26-28
Orkidea88................KM 09/10...........................KP 19/?
Hjannah..................KM 05/10............................KP 19/
Dark91.....................KM 02/07, 07/10, 10/10......KP 20/
durasel.....................KM 03/10..........................KP 21/24-28
Ninnatar...................KM 05/09, 07/10
Emilii85.....................KM 02/10
SuSa91....................TM, KM 06/10
toiveissa11...............KM 08/10



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09, 01/10...................KP 6/26-32
Cappuccino.........KM 02/10, 08/10, 09/10..........KP 13/26
Dino80................KK 07/10..............................KP 21/
Linnea82.............KM 12/08
tilda69.................KM 03/10
Pippuri-83............KM 12/09, 4/10
sunshine25..........KM 03/10
shenda81............KM 03/10
miimii10...............KM 04/10
Mamulis...............KM 07/10
Mariel85..............KM 12/09, 08/10



HAAVEISSA KOLMAS



Muutosta..........KM 03/10.................................KP 14/26-28
Ruttuinen Rusina KM 07/10...............................KP 18/30-32
Unicco..............KM 07/07, 03/09.......................KP 24/35-50
äiti88................KM -05, TM -07, KM 10/10........KP 27/28
Koralli73............KM 04/10, 05/10, 09/10...........KP 28/25-28
Blanco...............KM 05/00, TM 08/10................KP 28/29-32
Helinäkeiju10....KM 07/10.................................KP 39/?
viivi ja vagner....KM 12/09
Riinu.................KM 02/07, KK 11/09, KM 07/10



HAAVEISSA NELJÄS



Vaavimasu..........KM 08/10..................................KP 13/25-29
Barbamama35.....KM 08/10..................................KP 16/28-32
Minnäi................KM 10/06, 04/10, 10/10..............KP 27/31
kitikat3................TM 07/02, KM 12/08, 06/09........KP 32/31


HAAVEISSA VIIDES



mamakone...............KM 06/10.........................KP 25/28



HAAVEISSA KUUDES


Taaperotx5 ...........KM 04/10, 09/10......................KP 10/35





TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, HopeaQ, puupi, Jeju81, Marie1981, Tash, Siiri80, vauvakuume89, Tsuba, MayBeibi, Leisku, Nipsu86, Minna89, Piijuska-78, Haicu, Kiia79, Double-trouble, äiti0408, Sone, Unikeiju-79, Danjuska, jenkkivaimo, syyslaulu, Tipetsu, jiinas, Oltermanni, Liinus, Champion, viirukissa


:heart: PLUSSANNEET :heart:


2009

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Blöö, jääräpää, Tesmis

Huhtikuu: SpanishDancer, melina84, Keffeli, Orchid x2, Minky, Tuittu-, manna-, Memmu86, Mutzilla, erika76

Toukokuu: BlondeMonsoon, Icefairy, Kipinäkenkä, Taffo82, toive81, Happihyppy, Onnellinen x5, Miukkari

Kesäkuu: Henkari, Nassi84, Repa, Ruputti, Riinu, Kätsy, Tillukas, Wendy79, TalvenTaika, Peppioliina, sasuma

Heinäkuu: miiak, Dakota Paws

Elokuu: liinukka83, ElliLei, Orion-, valdemaria

Syyskuu: Catalia, nepula, rikupi, kiia81, Minsku82

Lokakuu: Harhaanjohtaja, Sanmoc



 
mur-mur ja Neiti-81, toivottavasti plussat vahvistuvat! :hug:

Päivitys vähän jäi muutamalta päivältä, kun en ole ollut koneella. En tiedä, onko se tää syksy tai jotain, mutta fiilikset on koko ajan aika matalana ja koko vauva-ajatuksen suhteen alan olla luovuttanut. Toki sitä voi "yrittää", mutta en mä usko enää että voisi onnistua.
 
Capuccino, siulla siellä nätti rivi testejä ja se Ovis plussahin - Tärppionnea!!:wave::heart:

Kyllähän mie tuota haamuisestahin yritän iloita..ei vain meinaa onnistua niin millään..
Kuulostelen ittiäni KO-KO ajan - masua supistaa ja vasemalle myöskin oudosti kaivertaa..:x
Huomenna odottelen postin tuovan lisää testejä, kattellaan sitten mikä tilanne.

Kuulkaapas ladyt, laittelin tuonne "vauvakuume" pinoon aloituksen David 25mIU/m lPuikko R-testeistä - onkos kellään kokemusta???

Kaikki tiedot otan kiitollisuudella vastaan!!!!!:wave:

Plussasätehiä kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
En tiedä, onko se tää syksy tai jotain, mutta fiilikset on koko ajan aika matalana ja koko vauva-ajatuksen suhteen alan olla luovuttanut. Toki sitä voi "yrittää", mutta en mä usko enää että voisi onnistua.
Tiedän niin tuon tunteen. Vähän samaa vikaa itselläkin nyt taas, ja alankin kallistua sen puoleen että km tuossa testissä kummittelee, ei viimeksikään tärpännyt heti km:n jälkeen.
Juup, ja pistin tupakiksi tänään.
En siis polta, mutta viimeiset 2 vkoa olen satunnaisesti kärytellyt kun valaistuin siihenkin asiaan että lähtö täältä joskus tulee kuitenkin, ja jos poltan 1 viikossa, se tuskin multa henkeä vie.

Jos mä en ennen ensivuotta nyt raskaudu niin mullahan aloitetaan tutkimukset: takana on siis 1 terve lapsi (03/04), 1 halkiolapsi (09/05), yksi keskeytys geneettisin syin rv 18+ (12/08), Tuulimuna (06/09) Sitten tuli aviero yms... nyt uuden miehen kanssa KM 06/10 (rv 7) ja KM 10/10 (rv 7) joten mun liosta on aika surkeaa luettavaa.
Onneksi on nuo 2 ihanaa lasta :heart:
Mutta kummittelee pelko, etten enää koskaan tässä hommassa onnistu. Iän ei pitäisi riskien takana olla, 28 on mittarissa nyt.

Kyllä vetää mielen NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN maahan:':)'(
Ympärillä kaverit saa lapsia, vaikkei edes halua, ja minä..... minä saan ne kaikki tilastontäyttö raskaudet :'(
Aina plussan jälkeen joka paikassa tolkutetaan että kyllä NYT kaikki menee hyvin, enää ei vaan jaksa uskoa siihe:'(
Yksi mun "ystävä" sanoi mulle päin naamaa kaupungilla, että mun ei pitäisi enää yrittää lapsia, koska olen selkeästi viallinen, koska olen yhden halkiolapsen maailmaan tehnyt (tyttö siis muuten täysin terve) Olin todella järkyttynyt siitä puolentunnin saarnasta jonka hän minulle piti miten minun kaltaiset "huonogeeniset" ei saisi tehdä lapsia (lääkärihän sanoi mulle että tämä mun historia on täysin sattumaa, koska jokainen tapaus erilainen...)
Arvatkaa onko tämä kyseinen kaveri enää kaveri???|O

No, kuitenkin, nyt vaan odotellaan taas sitä plussaa, ja sitten stressataan taas jos sellainen tulee...

kp nyt 22/23-24
 

Yhteistyössä