Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

Imoen voi ei :hug: Itsekin tassa jo alkanut pelkaamaan etta ensi viikolla olisi sama tilanne edessa kaikista oireista huolimatta.

Tanaan oli tyton laakari ja siella ollessa sain kamalan pahoinvointi kohtauksen ja samaanaikaan viela viilsi oikein kunnolla mahasta. Oli sitten laakarin kanssa pieni keskustelu kaikesta mita minulla on ollut nyt ja oli sita mielta etta kirjoittaa nyt lahetteen gynelle ja saavat kuulemma alkaa yleisellakin tekemaan jotain:O No olisi sitten tiedossa 2 kayntia gynelle, yksi yleisella ja yksi yksityisella...pitaisi olla iloinen etta alkaa aikoja loytyyn kun viela tekisivat oikeat ratkaisut viela...
Niin ja tietysti teille kaikille plussatuulia paljon.
 
ON: Kierto lähenee loppuaan, oireita on taas vaikka mitä mut jotenkin en vaan silti usko et oisin raskautunu. Mulle on tullu sellanen tunne et meijän perhe taitaa olla tässä, eli en enää onnistu tulemaan raskaaksi. Meillä on ollu yritystä jo yli kaks vuotta, kaks keskenmenoa saldona, joista viimesimmästäkin on jo kohta puolitoista vuotta. Epätoivo on iskeny, enkä tiedä kauanko tätä tunnetta oikein jaksaa. Jotenkin on niin väsynyt olo, tuntuu etten jaksa enää kohta edes yrittää koska ei mitään tulosta saada aikaan. Ehkä tää "masennus" menee pian ohi ja oon taas innolla mukana, mut nyt en vaan jaksa. Mielelläni pysyisin ainakin toistaiseks mukana listoilla ja voin ilmoitella kiertopäiviä, ym aina välillä, mut muuten en varmaankaan kirjoittele.

Kaikkea hyvää teille kaikille arvon naiset! Pistäkäähän oikein kunnon plussa ryntäys tähän väliin, kun nyt on ollut sillä saralla kauhean hiljaista!

Kiitos kaikesta vertaistuesta jota olen teiltä saanut. Palailen takaisin kunhan olen saanut ajatukseni kasaan!
 
Tänään iski sit se mitä oon pelännyt. Kolmen päivän päästä olis ollut mun laskettu aika.. Voi sitä riemua kun näin sillon vauvan sykkeen ja sit sitä kauheeta oloa kun selvisi että vauva olikin menehtynyt.. Mää niin toivoin et olisin ollut uudelleen raskaana kun laskettu aika on käsilä ettei olis niin surkee mieli mutta ei..

Maanantaina reumapoliaika viimeinkin ja terkkarista tuli lappu et 3.11. on aika erikoislääkärien gynelle. Mietin hetki et mikä aika se nyt on mut liittynee kait siihen surkeeseen gynen lähetteeseen minkä se teki laparoskopiaa varten. Tuntuu hassulta et joku on ottanut sen tosissaan kun se oli niin huono. Luotan ehkä liikaa siihen et maanantaina jotain selviää koska jos ei selviä niin meen sit oikeasti hoidattaan pääni jos nää kaikki ongelmat lähtee sieltä..

Kauheesti ahdistaa kaikki asiat tällä hetkellä.. Toisaalta myös harmittaa syödä noita pillereitä ja toisaalta taas on helpottunut olo kun saa hetken lepotauon vauvan teosta ettei tartte koko ajan miettiä et onko raskaana ja koska ovis on ja meneekö kesken ja onko mussa jotain vikaa. Tai vikaahan on kun ne menee kesken..

Hain paria työpaikkaakin et sais jotain uutta tähän elämään mut ei niistäkään ole kuulunut mitään :( Vaikka onhan mulla ihan hyvä työpaikka nytkin ja kivat työkaverit joten ei pitäis valitaa..

Onneksi meidän koran masussa on kaikki hyvin ja se on jo niin iso et voi olla et odotettavissa on enemmän kun viisi vauvaa :) Kolmen viikon päästä meillä pitäisi olla sit monta tuhisevaa karvapalloa täällä hoivattavana :D
 
Champion iiiiiiiso :hug: Toivottavasti ne ihanat karvapallot hieman helpottavat "tyhjän sylin" tunnetta. Mulla tuo sama on edessä helmikuussa, kun meidän pojan piti syntyä. Ihan samat fiilikset on tällä hetkellä, että toivottavasti siihen mennessä on uudelleen raskaana. Tää elämä ei vaan aina mene niinkuin toivoo :(

(.) Ovista odotellaan ja peittoja heilutellaan siinä toivossa... Hieman pelottaa välillä, että olenko antanut toiveiden nousta liiankin korkealle. Olen miettinyt jo valmiiksi koska alottaisin äitiysloman ym. jos nyt tärppää ja kaikki menee hyvin loppuun asti. Todennäköisesti tullaan ryminällä alas muutaman viikon päästä, kun täti kurvaa paikalle :headwall:
 
Oikein rentoista taustailua siulle kitkat3:wave:

Silloin juuri kun olet väsynyt ja suruinen, haluat lopullisesti luovuttaa..voipikin i-ha-na ylläri odottaa jo nurkan takana - toivon kovasti näin siullehin käyvän!!!:)

Jaksuhalituksia täältä mur-murilta:heart::hug::heart:
 
Kunnon revahdyskivut oli viime yona ja nyt aamupaivan. Aina kun kaantyy tai nousee niin repii oikein kunnolla... Kohta sen sitten tietaa mita nama on kun alkaa tai sitten ei ala ja paasen sinne yksityiselle gynelle silloin 3.11. Oma laakarikin laittoi eilen paperia meneen gynelle yleisella puolella eli olis sitten 2 gynea jotka alkaa selvittaan tata minun "tarinaani". Luin taas noita yksia papereita ja niissa lukee ihan suoraan etta laparoskopiassa ei loytynyt mitaan syyta minun kipuihin:confused: No ottaisivat noi saakutin klipsit pois niin jo loppuisi kivut, kun niiden jalkeen nama kaikki kivut alkoi ja nyt kun tulee siihen paalle viela repaisykivut ja ovis kivut ja menkka kivut niin voitte uskoa etten taas ainakaan viikkoon kulje linja-autolla tai kavele kun korkeintaan 200 metria autosta hakeen lapset ja takasin autoon.
Olipa taas omanapainen kirjoitus, anteeksi.

Kaikille kylla toivon oikein paljon plussatuulia ja niille joilla tati on tai tulee nyt niin oikein suuri:hug:

kp21/28 yk 4 keskenmenon jalkeen
 
hei
Kävin siellä tunnematka hypnoosissa..Jotenkin on seesteisempi olo..kai siit sit in jotai hyötyy..=)koko lapsen "teko"stressi ja haikeus on vähentynyt:confused:
Nyt on ollu helppo saada ukko peiton heilutuksiin ku sovittiin siitä hänen simppojen tutkituttamisesta.;)
ei oikein mielellään menis..:whistle:

Tänää on ollut tuol kohdun kohdalla vihlasuja..:O ens tiistaina 26.10 olis ollut mulla laskettu aika,marraskuun alussa pitäis tädin tulla,toivottavasti ei tule:heart:
 
Champion ja Durasel, samaan yhtyy Minnäi.. Ikävä lokakuu, samoihin päiviin ois mullakin tullut laskettu aika.
Kaiken lisäksi viimesin km alkoi 1.lokakuuta(-10) ja se kaikkein ensimmäinen km oli lokakuussa(-06). Ei kiva, ei helppoa.
Ja nyt vielä muutenkin ollut tosi raskas lokakuu, kun lähipiirissä isoa huolta ja surua.

Pessimistinä silti etiäpäin porskutetaan ja yritetään.. varmaan kans siinä kk vaihteessa odotellaan uutisia jompaankumpaan suuntaan.
 
Aamulla haalean, himmeä plussa dippaltu(dpo12)..jos luteaalivaihe vakio, tätä kiertoa vielä pari päivää.

En hypi kattoon ja ole onnesta soikiana..en uskalla:ashamed:..pelottaa, että elokuinen kemiallinen toistuu taas..voih ja oih tätä piinaa!!:O

..voi kunpa olisi enkeli siellä jossain varjelemassa tätä pientä, että saisi kasvaa syliin asti:heart:

Kaikille tänne plussätehiä kovasti!!!!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur kovasti enkeleitä masusi aarretta vahtimaan! Onnea haamusesta ja kovasti lisävahvistusta sille! Ihana uutinen, mun kurjaan flunssaiseen päivään =) Toivon kovasti että pieni tarraa 9kk kiinni, olet sen onnen ansainnut :flower:

Täällä on ollut puhetta tuosta la:n ohituksesta. Mulla meni se jo syyskuussa ja muistin kyllä silloin et nyt ois pienen pitänyt syntyä :( Kaikille juuri sitä käyville iso halaus :hug: Kuulun kans siihen joukkoon joka luuli, et viimeistään silloin ois ollut uudelleen raskaana... Meillä tuleekin kohta sit jo vuosi tätä pikkukakkosen yritystä. On ollut kyllä kamalan rankka vuosi :|
Omaa napaa: ovista odotellessa, pitäis tuossa 4 päivän kuluttua tulla. Alan varmaan tänään jo tikuttaan. Ja tässä kuussa aion plussata kans!
 
mur-mur onnittelut haamusta :flower: ja kovasti sinulle toivon viivan vahvistumista ja nyyttiä syliin asti ensi kesänä! Me kaikki, mutta etenkin sinä olet sen niin kovasti ansainnut. Vauvaliimaa, tarrasukkia ja suojelusenkeleitä masun kasvua turvaamaan! :heart:

Voimia kaikille vuosipäivää surulla ja pettymyksellä muistaville - toivottava se vaan on, että teillekin se pysyvä plussa ja pikkuinen elämänalku syliin asti suotaisiin! Samoin myös pahoittelut kaikille, joille täti saapui kylään toivomatta. :hug: Onnea uuteen kiertoon!

).( Täällä valmistaudutaan loppukierron jännittäviin hetkiin. Ainakin ovulaatio on hyödynnetty niin hyvin kuin se vain on mahdollista. :p Omia tuntemuksia ja nippailuja ei uskalla edes alkaa analysoida, ettei se toivo sieltä taas nosta liiaksi päätään ja tädin tullessa tuntee olonsa taas niin huijatuksi. Viikon päästä sitä ollaan toivottavasti jälleen viisaampia eli silloin joko menkat on alkaneet tai testi näyttää kaksi viivaa - toivottavasti ei mitään kolmatta vaihtoehtoa tähän jatkeeksi tule...

Plussatuulten kyllä toivoisi enemmän tällä palstalla pitkästä aikaa puhaltelevan! Toivottavasti me muut seuraamme mur-murin esimerkkiä. :)
 
Kiitos Blanco:)

..ja kyllä te sieltä perästä tulette, aivan varmasti!!:wave::heart:

Miunkin oloinen vielä niiiiiin epävarma, kuin olla ja voi.
..vaan, näin kait se meillä kaikilla keskeytyneen raskauden kohdanneilla on - ei uskalla oikein tuulettaa ja iloita tuosta plussasta, vaikka mieli tekisi..:|
 
mur-mur onnea sinulle ja malttia jaksaa odotella viivan vahvistumista.
Muutenkin kaikille paljon plussatuulia.

).( taman on jo pakko paljastaa miksi olen huolissani etta saan niita negoja testiin ja pelkaan. Oli tanaan otettava jo kuvakin kun muut alkanut huomauteleen ja en tieda enaan miten taman selitan, kun testit on negaa ja laakariin on viela viikko aikaa.
Ei ole kivaa kun se on tavallaan tiella ja syyta tahan ei tieda ja kasvainta siella ei ole kun on 2kk sitten otettu kohdusta nayte tuhruvuodon takia. siis vuosin tuhrua aina valilla aina siita km asti ja ottivat kokeet ja tekivat laparoskopian ja ottivat kohdusta naytteen etta jos jotain poikkeavaa on niin ilmoittavat heti. no ei ollut ja nyt on tallainen tuossa edessa:confused:
eli nauretaanko yhdessa:D
 
mur-murille kovasti tarrasukkia matkaan, toivottavasti pikkuinen tarraa kiinni kynsin ja hampain

Imoen :hug:, toivottavasti tämä kierto olisi viimeinkin SE kierto. Mamakone, toivottavasti masussa lymyilisi iloinen yllätys! Jaksuja kovasti epätietoisuuteen ja gyneajan odotteluut :hug:

:hug: kaikille muillekin tarvitseville, vuosipäiväläisille, tädin terrorisoimille...

).( Digiovisplussa bongattu perjantaina jolloin myös hyödynnettiin (ja varmisteltiin vielä lauantaina ja sunnuntaina :whistle:). Lämpöjä mittailen nyt ekaa kertaa tässä kierrossa kunnolla. Voiko ovista edeltävä lämpöjen lasku kestää 2 päivää? Mulla lämmöt oli melko tasaisesti ennen ovista 36,7 ja sitten pe ja la 36,4 ja 36,5. Sunnuntaiksi nousi 37,3... Nyt on sitten vajaa pari viikkoa piinaa edessä, vaikka kovin skeptinen olen sen suhteen että tärppi kävisi. Liian helppoahan se olisi :headwall:
 
).( nyt ensin omaanapaa, eli onko ihan normaalia etta vatsa voi aamulla olla inan pienempi ja sitten yhtakkia taas "muljahtaa" tuohon eteen niin etta kun on laittanut aamulla housut jalkaan kun lahtee lapsia viemaan kouluun ja tarhaan niin ne menee ihan hyvin, mutta sitten alkaa yhtakkia ahdistaan ja kiristamaan ja kotimatka onkin jo tuskaa kun ei voi avata housuja ettei ne tipu kavellessa liian alas?:confused: Viime raskaudesta on kuitenkin aikaa jo ja ei oikein muista muuta kun etta silloinkin se vatsa tuli esiin ihan yhtakkia ja pukuakin saatiin viela viimeisella sovituksella suurentaa...
MIeskin on ollut ihan ihmeissaan kun meilla ei yhteisia lapsia ole ja ei ole nahnyt minua tallaisena koskaan aikaisemin ja sanoikin ettei toi masu voi olla mitaan noemaalia menkkoja edeltavaa turvotusta kun se kuitenkin on kasvanut viimeisen kuukauden aikana hiljalleen ja nyt muutama paiva sitten se pamahti kunnolla niin etta alkoi housut ihan 2 paivassa kiristamaan.

Kaikille vuosipaivalaisille suurien tunteiden keskella voimia ja :hug:
tadin vierailua odottaville paljon toivoa ettei se kuitenkaan tulisi.
Plussanneille paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan mukaan :heart:
Itsekin toivon ettei tarvitsisi muuta kuin odottaa laakariin paasya.
 
Täällä edelleen bongaillaan ovulaatiota. Nyt menossa kp 12 ja olen yllättynyt ettei hymynaama ole ilmestynyt kuten aikaisempina kuukausina jo kp 11 tai 12?!? Olisko tämä nyt merkki siitä, että kierto palautuisi takaisin normiin eli 28 päivään kun nyt on ollut 25-26.

2 tikkua on vielä jäljellä, joten katsotaan mitä tapahtuu?

Plussan vahvistumisia mur-mur!
 
mur-mur onnea haamusta! eiköhän se vahvistu! =)

).( ei vieläkään tätiä! :headwall: menkkaoireita ollu jo 1,5 vkoa ja 8 päivää sitte lopetin terolut kuurin joka oli 3tabl/pvä 10 pvän ajan.. nyt olen vedelly teroja vaan lisää eikä mitään vuotoa kuulu!!!!!
 

Yhteistyössä