Heippa kanssasisaret! Näköjään täälläkin ollaan oltu samoissa fiiliksissä: eli onnellinen muiden puolesta mutta silti niin kateellinen... :ashamed: En halua tulla katkeraksi, ja sitä tässä pelkään, että jos meille ei suoda ollenkaan lapsia, kuinka katkera musta sitten tulee
Pelkään, että saan monta keskenmenoa jne jne
Eihän meidän tilanne vielä ole niin tuskainen kuin monella muulla, mutta kyllä näitä silti miettii ja pelkää... Hirmuisesti tsemppiä teille varsinkin, jotka olette vuosia taistelleet näiden asioiden kanssa! :hug:
Mun hyvä ystävä sai just terveen tyttövauvan
He olivat jo menossa hoitoihin, kun luonto hoitikin hommansa
Olen niin onnellinen heidän puolestaan, mutta kuten sanottu, vähän kateellinenkin... Haluaisin mennä heitä moikkaamaan, mutta asuvat aika kaukana. Enkä edes osaisi niin pientä pitää sylissä!
Neiti81: toihan on ihan uskomatonta! kamala ihminen tollanen sun entinen kaveri! kuulostaa ihan joltain natsin "puhdas rotu" puheilta!
Mulla on yksi kaveri, jonka poika on lievästi kehitysvammainen. Mä mietin usein, että saakohan he seuraavaksi terveen lapsen... siis sellaista tulee mietittyä, ihan vaan ajatukset pyörii päässä siis, vaikka tiedän, että äidissä ei ole mitään geneettistä vikaa miksi lapsi on vähän erilailla kehittynyt. Ja se lapsi on aivan superihana, mä tykkään siitä niin paljon
Haluaisin aina olla sen kanssa, musta tuntuu, että vanhemmilla menee jo hermo kun mä aina haluan leikkiä sen kanssa
Ja mun miehen sukulaiselle sanottiin perhesuunnittelussa vuosien yrityksen jälkeen, etteivät he voi saada tervettä lasta yhdessä, että kannattaisi jättää yrittäminen. No, he jatkoivat kuitenkin ja saivat kohtalaisen vaikeasti vammaisen lapsen. Mutta muutamia vuosia sen jälkeen he saivatkin yhdessä terveen lapsen!
Eli ei näistä voi tietää mitään, jokaisen kohalla on se "arvonta" uudestaan... Sulle toivon oikein paljon voimia ja onnea raskautumiseen
:hug:
Onpas tullut plussia! Onko viivat jo vahvistuneet? Oikein paljon onnea jokaiselle plussanneelle ja miljoona kiloa vauvaliimaa mukaan!
:heart: