Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksyllä

mur-murille tulin kommentoimaan, että mulla dpo 17 kohdilla viiva oli suunnilleen samanvahvuinen kuin tuo sinun! PIdän kovasti peukkuja pystyssä!

Muillekkin plussatuulia:heart:

Kuulumisia voisin sen verran kertoa, että varhaisultrassa kävin rv 7+4, ja kaikki oli kunnossa!

Plussarikasta marraskuuta kaikille:whistle:
 
hei
YKSITYSKOHTAINEN KUVAUS.EI HERKILLE.
ELI VERTA TULI PARI KERTAA PYYHKIESSÄ KUN KÄVIN PISSALLA,SEN JÄLKEEN EI OLE PAPERIIN TULLUT PYYHKIESSÄ MITÄÄN.AINOASTAAN KUN OLEN PAPERIA TYÖNTÄNYT EMÄTTIMEEN ON TULLUT RUSEHTÄVÄÄ VERTA PAPERIIN.KUIVAHKOA..

AAMULLA OLI MYÖS KIPUILUA ALAVATSASSA SITÄ KESTI N.TUNNIN.HUOMENNA ON AIKA TYÖTERVEYS LÄÄKÄRILLE JA KYSYN JOS SUOSTUIS ANTAA LÄHETTEN VERIKOKEESEEN VAIKKA SE EI KUULUIS TYÖTERVEYTEEN.GYNE AIKA ON SIT SEN JÄLKEEN YKSITYISELLÄ..

IHME VÄSYMYS ISKI JA PÄÄNSÄRKY KUN VUOTO LOPPUI..
 
Tuollaisen sain nyt päiväpisusta tällä testillä - Kokemuksia???
Pregcheck -

..sellainen "puoli vahva" viivanen näyttäisi olevan.
Tänään on dpo:t välillä 17-19.
Jännittää hirmusti huominen labravastaus hcg:stä..:|
Mulla kyseisellä testillä tuli tuosta puolet haaleampi haamunen kp 31/27 (30/27 vielä puhdas nega) ja kyseinen haamu on nyt 5v neiti :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Harhaanjohtaja, neiti81 voi kun kiva kuulla "viivojenne" vahvuuksista - miulla siis toivoa!?:)

Olisiko teillä kuvasia kummallaakaan noista testeistä?..kiva olisi kurkata=)
Oi kunpa olisikin :/ Voisin kurkata onko koneella ku en muista kun niistä pysyvistä plussista on jo vuosia :(
No pöh, ei ollu näköjään tallessa kuvia :/
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kuvasista Harhaanjohtaja, hienosti oli siun viivaset noissa vahvistuneet:)

Miun tämänpäiväinen ei noin vahva, kuin siun dpo17.
..ja kenties tänään miulla onhin dpo17?..kun en voi niin varma olla tuosta miun oviksesta - testit loppuivat tähän Kp15..

Aivan tasavahva tuo viiva EI ole..lämmöt nousi vasta Kp19..
..tästä arvelenhin oviksen olleen 1-2vrk myöhemmin!!

Kylläpä miun sydän jo hakkaa ylimääräisiä lyöntejä kun huomista ajattelen:whistle:..menen vasta vaille kolme sinne labraan ja joudun kyselemään vastauksen yhteispäivystyksestä.
 
Viimeksi muokattu:
Heipä hei. Mahtuuko joukkoon? Olen 25v kahden lapsen äiti, kolmatta alettiin kokeilla ihan vasta ja heti tärppäs. Ja tuli pois. Mulla on ennen ollu tosi vahvat viivat testeissä heti, mut nyt oli tosi haalea ja seuraavina päivinä myös. Heti alko epäilyttää et miks viiva ei vahvistu, mut oli niin selkeät oireet et päätin lopettaa murehtimisen. No keskenhän se sitten meni kuitenki :( Kolmatta lasta haluan silti vielä yrittää, joten tämä pino lienee oikea.

Omasta keskenmenosta on niin vähän aikaa, ettei tässä nyt vielä mitään jännityspäiviä tms eletä. Miten se muuten menee? Mulla tuli toi km aikaisin, viikolla 6, niin oliko tää vuoto nyt sit mun menkat ja km alkamispäivästä kuukauden päästä alan odotella menkkoja? Tai kiertohan vissiin voi mennä sekaisin nyt? Yleensä ollut tosi tarkka 28päivää.

Mitään yrittämällä yrittämistä ei haluta aloittaa, mutta ilman ehkäisyä mennään kuitenkin. On se vaan outoa, jotenkin omalle kohdalle ei osaa ollenkaan ajatella et vois käydä näin. Olin vielä töissä sen yön ku alko vuotaa ja itkukshan se meni koko yö sitten. Toivottavasti ei joutuis kokemaan uudelleen samaa, eikä kukaan tässä pinossa!
 
Harhaanjohtaja, siulla mennyt ilmeisesti se 48h tuosta ovis plussasta kun munasolu irronnut ja siitä n. 24h:n sisään sitten hedelmöittynyt - Sunnuntaina!!:)

Miulla ovis plussan jälkeen ovis tullut yleensä nopsaan, 12-24h..
..ja lämmöt nousseet 1-2vrk:n sisään.
Jotenhin luulen kun muistelen "oireitani" tuolta ovis viikolta, että ovis olisi kuitenhin ollut 13 - EI 12.10..

Vaan nyt mie lähen kylpee ropsauttamaan - Heipsistä heips!!:wave:..palelee niin kovin, ulkona harmaa&märkä keli!!:O
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur: mä oon lukenut jostain, ettei toisilla testeillä tuu ikinä vahvaa plussaa. ootko ikinä saanu noilla testeillä vahvaa plussaa? tai oletko nyt kokeillut muita testejä? Voihan se olla, että halpistestit tai tietynmerkkiset testit näyttää aina vähän huonoa plussaa, mä toivon sulle huomenna hyviä uutisia! saatkohan tänä yönä ollenkaan nukuttua? :) :hug: :hug:

mun pitäis joskus harkita ovistestien ostamista, kun en ole varma ollenkaan mun ovisoireista... limoja oon monesti bongannut, mutta ne on niin usein just yhdynnän jälkeen heti, että epäilen niiden johtuvan sit jostain muusta. tänään ja eilen oli kyllä alavatsa kipeä, ja limaa kanssa... katotaan mitä tapahtuu. Talletuksia on tehty parina päivänä :)

Tuleeko teillä rinnoista eritettä/maitoa? Mä niin inhoon sitä, ennen tuli ihan nukkuessa niin että paita oli märkä aamulla. Gyne on mulle sanonut, ettei siinä oo mitään huolestuttavaa, mutta kyllä se nuorempana oli noloa :( Nykyään tulee vaan sillon tällön... En oo kyllä huomannut että se olis kmn jälkeen lisääntyny.

Eilen näin kaverin lasta, ja kotimatkalla aloin itkemään. Jotenkin olin väsynyt ja sitten niin kateellinen muiden lapsista, ja kaikkea... :'( Alkaa näköjään vauvakuume nousemaan aika kovaksi täällä...

Iloista viikkoa kaikille! :)
 
Seuraavaksi vain omaa napaa, ketuttaa nyt niin rankasti. pahoittelut siitä...

KP1 :mad::headwall: Täti erehtyi pahoin osoitteesta, eilen oli siis dpo8. Ei minkäänlaisia mahdollisuuksia kiinnittymiseen siis tässä kierrossa. Ottaa päähän nyt ihan kympillä. Ikinä tämä kroppa ei ole tällaista mulle tehnyt, eli nyt meni kyllä viimeinenkin luotto tähän kroppaan... Esikoisesta kyllä aloitti tuhruttelun kiinnittymisen aikoihin, mutta tämä on kyllä sen verran kovempaa vuotoa, että voi jo menkoiksi sanoa.

Menen hautautumaan peittojen alle suklaalevyn kera :headwall:
 
dpo 4 ja odottaminen on tylsää! Miten tässä jaksaa vielä viikon kärvistellä, ennenkuin pääsis testaileen...

Neiti-81 joko oot testannut? Näkyis varmaan jo kun sulla on menkat jo myöhässä! :)

Mur-murin kuulumisia kans odottelen! Toivottavasti ois noussut hyvin!

durasel toivottavasti ois harmitonta alkuraskauden tuhrua vaan! Kerro sit saitko lähetteen!

Dino80 onpas harmi et täti tuli noin aikasin! Tosi kurjaa, halit sinne :hug:
 
unohdin tämän silloin kun löysin: ent. nim. memmu123 ja ilmoitan että olen plussannut ja kesäkuussa meille tulee (jos kaikki menee hyvin) toinen.

Tsemppiä kaikille muillekkin.

MMILIA(ent. memmu123) ja hugo 8+5 (la 9.6.11)
 
Kiitos tsempeitä Capuccino, Minnäi, tömpsis:)

Käyn labrassa vasta vaille kolme kun mies tulee töistä, vastauksen saan siitä parin tunnin sisään.(soittelen yhteispäivystykseen)
..jännitää niin, että ihan mahaan sattuu:$..pitkä päivä odotella..

Pahoitteluni ja lämpöinen halitus tädin yllättämille:heart::hug::heart:
 
Viimeksi muokattu:
MINNÄIlle ja DINOLLE pahoittelut menkoista :(

MUR-MURille hyviä hormoonilukuja toivotan!

MMILIAlle onnittelut!!

CAPPUCCINO: mullahan on nyt ekojen menkkojen odottelua KM:n jälkeen Joten kierto VOI olla mitä sattuu, tosin joka kerta on alkanut normaalisti... tai sen päivän kaks ajoissa..
juu, nyt aamulla "taas" testasin (viimeksi digillä selkeä "ei raskaana") ja nyt tohon tuli testiajan ihan lopussa haamu (pregCheck) mutten nyt tiedä sit onko se ihan viivanpaikka, todennäköisesti.:headwall:
Tosiaan, kuopus oli just tollanen testiajan lopulla tullut mitätön, näkymätön haamuviivanen, joten nyt kun ei menkkoja kuulu, niin tietty toiveet herää :headwall:, koska se digi oli nega, niin enää ei ainakaan mitään vanhoja hormoneja ole..

Äh.. ei auta kuin testata uudelleen sitten jos niitä ei kuulu:headwall:
Se tästä enää puuttuisikin että menkat hylkäis mut lopullisesti:headwall:

Nyt kun mä aloin miettiä, niin mulla oli ovisfiiliksia joskus kp 17 (Yleensä ovis kp 10-13) Saa nähdä, voi olla että on nyt sit poikkeuksellisesti vaan joku megakierto mun mittapuussa.

Oireita ei ole, menkkoihin tai mihinkään muuhunkaan.

jassoo, jos sais ajatuksia taas vähän muualle:headwall:
 
Täälläpäs käy oikeen puheensorina,kiva juttu! :) Täällä kyllä km ihan virallisesti päällä,kamalat kivut ja vuotaa kuin hanasta aina veskireissulla. Siteeseen vaan pikku täpliä..Yök,sorry!
Aamulla piti soitella sinne sairaalaan,mutta soitoo aika 7:15-7:45,ni toki lätkäsin kello kiinni. Huomenna soittoaika sit 13-15..

Kyllä on jotenkin sekavat fiilikset. 7 vuotta kuitenki lasta yritttänyt ja viimein clomit auttaa siihen,mutta nyt pienet ei kummnikaan halua pysyä matkassa, niin väkisin tulee mietittyy jaksaako enää kolmatta mahdollista km,eli onko yrittäminen lopetettava. Vaikka kamala tuska ja tarve tulla raskaaksi ja ajatus pyörii vaan raskauden ympärillä..No,onhan tässä tietty kuukausi aikaa miettiä alottaako clomit vai ei,kunhan tämä km-vuoto loppuu joskus,niin menkat pitäs ootella ja sit clomit taas. Toivottavasti ei kamalasti kierto mene sekaisin..

Anteeksi,tuli vain omaanapaa..En osaa jotenkin muuta nyt kirjoitella.:ashamed:

Ja jos joku haluu päivttää listaa ja lisätä mut niin,

Tipetsu,26v. Km 08/10 ja 10/10. Esikoinen kuitenkin toiveissa
 
haleja niitä tarvitseville:hug:

ja onnea plussanneille:)

täällä kp32/ 28--> ja yk4 ja viime kierros siis raskauduin ja meni kesken 4+6,aikaisemmin ollut tuulimuna ja varhainen km.
nyt ei menkkoja eikä plussaa ja toivo elää että käy samalla lailla kun aikaisemmista lapsistani että plussasin vasta kun menkat mielestäni jo toista viikkoa myöhässä!

rintoja aristaa ja mahaa vihloo... toivottavasti ei ole menkat jotka siellä häärää:/
 
Elämä on näyttänyt taas raadollisen puolensa.. Sain tänään kuulla, että työkaverini synnytti eilen enkelitytön. Laskettupäivä olisi tänään. Olo on ihan kamala! :'( Miten tuollaisesta voi ikinä selvitä?

Omat ongelmat tuntuu jotenkin pieneltä tällaisen rinnalla...

Onnea paljon plussanneille.
 

Yhteistyössä