A
a.p
Vieras
Ainakin ensi viikkoon asti onneksi aikaa miettiä vielä,mutta vaikeatahan tämä on,tuskin kumminkaan päätöstäni vaihdan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ainakin ensi viikkoon asti onneksi aikaa miettiä vielä,mutta vaikeatahan tämä on,tuskin kumminkaan päätöstäni vaihdan.
Ollaa taidettu väärällä hetkellä luottaa siihen että mies ottaa ulos ennenkuin tulee.siksi juoksujalkaa aborttiin ennenkuin ehtii raskaus pidemmälle turhaan. Voi voi sitä kakanmäärää mikä nyt tulee..
Itse kumminkin vastaan seurauksista,ei kukaan muu.
Ollaa taidettu väärällä hetkellä luottaa siihen että mies ottaa ulos ennenkuin tulee.siksi juoksujalkaa aborttiin ennenkuin ehtii raskaus pidemmälle turhaan. Voi voi sitä kakanmäärää mikä nyt tulee..
Todella typerää aikuiselta ihmiseltä. Todella typerää. En viitsi suoraan sanoa mitä ajattelen. Miksi seksiä pitää harrastaa, jos ei ole valmis kantamaan vastuutaan???
Niin idioottimaista toimintaa.
Käsittämättömiä kommentteja olet saanut. Toivotan kaikkea hyvää ja jaksamista sinulle. Jokainen tekee ratkaisunsa omista lähtökohdistaan, ja varmasti itse tiedät parhaiten, mikä sinulle ja perheellesi on parasta. Tärkeintä on oma jaksamisesi. Tsemppiä!
Minä en pidä aborttia pahana asiana. En tuossakaan tapauksessa.
Jos tuota tapahtuu usean kerran peräkkäin, ihmettelen kyllä sairaalan resurssien tuhlausta ja oman kroppansa rääkkäämistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaså;22286627:Ihme huutamista täällä puoleen ja toiseen. Itse tuskin pystyisin aborttiin, ja on varmasti kauheata jos sen tekee vasta 12 raskausviikolla. Mielestäni olisi hyvä, jos päätöksen pystyisi tekemään mahdollisimman ajoissa, eikä venyttää lain sallimiin rajoihin. Viikolla 12 on kehitystä tapahtunut jo paljon. Mutta en tuomitse ketään päätöksistään. Uskon, että monia asioita ei pysty vannomaan ennen kuin ne sattuu omalle kohdalleen. Voimia ap:lle päätöksenteossa.
Muille se ei sitten kuulukaan, vaikka täällä siitä kertoilikin.