Heips kaikille, täälläkin ollaan hengissä ja menossa mukana vielä!
On vaan ollut laiskotusta ja kiireitä, en ole ehtinyt koneella istumaan päiväkausiin.
Kultatiuku: Tosi upeita uutisia, onnittelut!
Hoitopöytä: Meille tulee hoitopöytä, koska minä haluan, vaikka mies sanookin, ettei sille muka paljoa tule käyttöä, kun sängynkin päällä voi kuulemma vaihtaa. No, tiedän kuitenkin jo nyt, että siinä asennossa mun selkä hajoaa heti eikä muutenkaan ole mitenkään ergonominen asento miehellekään. Ja haluan hoitotaso+lipasto-yhdistelmän, haluan vauvan vaatteet ja muut tarvikkeet laatikoihin. Samoin mies on nyt valittanut siitä, että haluan Emmaljungan kalliit ratas+koppa-yhdistelmät, kun "ei niille rattaille tule kovin paljoa käyttöä". Paskat, sanon minä. Mä en ala vauvaa tai taaperoa koko ajan kantelemaan enkä kävelyttämään missään vilkkaissa ostoskeskuksissa. Puhumattakaan kun keväällä lumien sulaessa pääsee koirien kanssa lenkeille, niin mihinkäs lapsen sitten laittaa, häh? Ärrrsyttää miehen asenne!
Istukkaverenluovutuksesta en ollut kuullutkaan, aion ehdottomasti luovuttaa, jos vaan tilanne on sellainen ja veri kelpaa.
Seksin osalta täällä on vilkasta
Mua haluttaa lähes koko ajan ja mieshän on vaan tyytyväinen
Saa nähdä kauanko tällainen vaihe kestää, alkuraskauden aikanahan mua ei haluttanut tippaakaan ja ukko oli hätää kärsimässä
Meillä me ollaan molemmat kotona jatkuvasti, paitsi mun työajan, ja hommaillaan siis pitkin päivää milloin sattuu huvittamaan
Vakuutusta ei olla mietitty vielä, mutta kyllä mä sen haluaisin, ihan vaan varmuuden vuoksi, jos tuleekin jotakin, niin minä en ala vauvan kanssa arvauskeskukseen menemään. Olen ehkä vähän vainoharhainen, mutta mä olen jo ehtinyt kuvitella tälle muksulle kaikki mahdolliset taudit ja syndroomat ja allergiat ja muut... Ehkä toi
rakenneultra ensi viikolla auttaa asiaa, kun (toivottavasti) huomaa, että kaikki onkin kunnossa.
Merve: Mulla sama ongelma, ei mitään hajua siitä, mitkä kivut/tuntemukset on vauvan mahdollisia liikkeitä ja mitkä on liitoskipuja ja mitkä on jotain ylimääräsiä, mitä ei mahdollisesti kuuluisi edes olla! Jotain möyrintää tuolla kai joskus tuntuu, joskus tuntuu, että joku tökkisi sukkapuikolla sisäpuolelta ja nipistelisi ja joskus taas vaan vihloo ja juilii. Hemmetistäkö sitä voi ekakertalainen tietää, mikä on normaalia?
Työmotivaatiosta oli puhuttu, täällä on ihan kateissa välillä. Mulla on myös fyysinen, yksinäinen työ, eikä työaikana työpaikalla ole ketään muuta kun minä. Työ on sellaista, että voin tehdä oloni ja jaksamiseni mukaan, mutta välillä ei vaan huvittaisi istua siellä, vaikka työstäni tykkäänkin kovasti, ihan unelmaduuni (paitsi palkan osalta). Työkaveri ja pomo on kyllä sanoneet, että mun pitää heti sitten sanoa, jos alkaa tuntua siltä, etten jaksa, niin saan jäädä lepäämään, mutta onneksi pomo pystyy tekemään työvuorolistat niin, ettei mulle tule kovia putkia esim. aamuvuoroa 5 päivää putkeen, vaan vapaita on pitkin viikkoa.
nellille ihanaa ja rentouttavaa matkaa Thaikkuihin!
Meillä on tänään vasta toinen neuvolakäynti, nyt uudella asuinpaikkakunnalla, kun jouduin sen perumaan viime viikolla. Mua vähän ihmetyttää kun kaikki on ravanneet neuvolassa ja lääkärintarkastuksissa vaikka kuinka monta kertaa jo näihin viikkoihin ja mä en ole lääkäristä kuullutkaan. No, ehkä tänään selviää enemmän. Mieskin tulee mukaan
Pääasia kuitenkin mulle on se, että ollaan käyty neuvolassa jo, niin saadaan äitiyspakkaus. Saadaankohan me ne Kelan paperit jo nyt? Olisi mukavaa täytellä niitä sitten ja olisi jotain mitä odottaa.
Tulipa pitkä viesti, toivottavasti joku jaksaa lukea
Nanski + toukka 20+0 POKS! (Herttinen, niin se puoliväli vaan tuli meillekin!)