** Helmikuun Hehkeät 2011, syyskuu **

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja commander77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt on lupaukset päivitelty, aika sinivoittoinen on lupauslista :)

Jane: ei tosiaan kannata siitä painosta stressata. Toki järkevät, terveelliset syömistavat on hyvä säilyttää, mutta kyllä sitä saa joskus herkutellakin. Raskaudesta nauttiminen on aika vaikeaa, jos koko ajan stressaa painonnoususta ja syömisestä. Koita siis nauttia naisellisista, ihanista kiloista, jotka kuuluu asiaan!

ON: Mulla palasi päänsärky, huimaus ja pahoinvointi taas tänään. Läksin kesken päivän töistä kotiin, oli aivan karmea olo. Mutta olen kyllä miettinyt sitäkin, voiko tämä olla psyykkistä, kun yleensä se alkaa kun alan miettiä töihin menoa tai olen töissä. Kotona olo on parempi, mutta ei ihan huippu kyllläkään. Suola-arvot oli vähän tippuneet verikokeiden perusteella, muuten kaikki olisi kunnossa (verenpaineet yms.). Pitää huomenna vissiin taasen soittaa neuvolaan. Alkuviikosta sinne soittelin, eikä osannut muuta sanoa, että jos olo jatkuu huonona, niin soittele uudestaan.

Jaahas, sitten ruoanlaittoon ja innolla odottamaan lasten kanssa tänään alkavaa dinojuna ohjelmaa :) (äiti saa siis vetää ainakin puolen tunnin päikkärit sohvalla...)

Commander ja murunen 20+0 POKS, POKS!

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista!

Neuvolakuulumiset: Nyt sain todistuksen raskaudesta ja hetihän menin jo tekemään netissä hakemukset Kelalle ä- ja v-päivärahoista, lapsilisästä ja vielä äitiysavustuksestakin. Se tulee meille pakettina, vaikka kotoa löytyy 09-vuoden paketti. Mutta nyt on siis poika tulossa ja noita neutraaleja/poikamaisia vaatteita ei taida liiemmin kaapista vielä löytyä.

Muuten neuvolassa kaikki ok, paitsi hemoglobiini. No sehän oli nyt sitten tippunut jo alle 100, vaikka rauta-annosta on lisätty viime käynnin jälkeen. Joten nyt sitten syödään hevosen annoksia, ja pitäsi ottaa esim yöllä, ettei mahassa oleva ruoka haittaa imeytymistä. Ongelmana on se, että en osaa tai pysty nielemään tabletteja, ja noita rautakapseleita ei saa hajottaa ja ne on mielestäni aivan järkyn kokoisia. Joten nyt sitten kokeilen poretabletteja, nestemäinen Maltofer ei ole tehonnut. Mutta sitten kuukauden päästä katsotaan uudestaan arvot ja jos ei nouse, niin tulee lähete verilabroihin. Ei tässä mitään hätää ole, mutta jos arvo menee alle 90, niin sikiön hapensaanti vaikeutuu ja sitten täytyy jo pistää lisää punasoluja suoraan suoneen mulle (kai). No ei nyt onneksi vielä niin huonosti asiat ole :|

Hellu ja 22+2 (kai)

Yhteistyössä