Kyllä voi, jos on mennyt naimisiin jossain homoseksuaalien avioliitot hyväksyvässä maassa.
Ja itseasiassa tämäkin pitää paikkansa, koska meille on suoritettu myös ei kirkollinen vihkiminen toisessa maassa. Mutta suomessa me olemme rekisteröidyssä parisuhteessa.