Testaa oletko homofobinen

"jenny"
Et ole homofobinen. Suhtaudut täysin luontevasti myös ihmisiin, jotka eivät ole perusheteroita.

Olis ollut aika järkytys saada joku muu tulos, koska mulla on monia homo/lesbo ystäviä.
 
Homoista keskustellan nyt niin vilkkaasti että testataanpa oletko homofoobikko=)

Oma tulokseni:

Testin tulos:

Et ole välttämättä varsinaisesti homofobinen, mutta sinua vaivaa jonkinlainen arka suhtautuminen valtavirrasta poikkeavaan seksuaaliseen suuntautumiseen. Ehkä asiaan perehtyminen helpottaisi suhtautumistasi?

Muoks. ja tässä siis linkki
Oletko homofobikko? Tee testi. - www.homofobia.fi
Sama tulos. Ei yllättäny. Ja tuttavissa on yksi tiedetty lesbo.
 
Ehkä sä oot heterofobinen ;)
No en kyllä ole.. :D Taisin vaan miettiä noita vastauksia vähän eri kannalta, kuin oli tarkoitus. Mutta kylmä tosiasia on, että suuri osa meistä ovat enemmissä tai vähemmissä määrin kokeneet erittäin negatiivisia asioita elämässään.. ja kyllä minua kiinnostaisi onko se vaikuttanut esimerkiksi siihen kuinka lastani koulussa opetettaisiin. Ei niinkään se seksuaalisuus siinä kiinnosta, vaan se miten se on vaikuttanut käyttäytymiseen.. tosin, luultavasti tarkkailisin ihan yhtä tavalla heteroakin opettajaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri;22234920:
Mitä se sai sut ajattelemaan? Onko sun suhtautuminen yleensäkin seksualisiin asioihin varautunutta?
Jos homoista nyt puhutaan niin eivät häiritse ihmisryhmänä. Sen sijaan nämä adoptio-oikeusasiat ovat mielestäni vaikeita juttuja. Olen varauksellinen tiettyjen asioiden suhteen.
 
"mie"
Testin tulos:

Oletko homofobikko?

Asenteesi ovat homofobiset, mutta pystyt kuitenkin joissain tilanteissa suhtautumaan asiallisesti seksuaalivähemmistöihin kuuluviin ihmisiin. Oletko koskaan miettinyt, mitä asenteittesi taustalla voisi olla? Onko tuntemuksissasi enemmän pelkoa vai vihaa?
 

Yhteistyössä