Testaa oletko homofobinen

"Et ole välttämättä varsinaisesti homofobinen, mutta sinua vaivaa jonkinlainen arka suhtautuminen valtavirrasta poikkeavaan seksuaaliseen suuntautumiseen. Ehkä asiaan perehtyminen helpottaisi suhtautumistasi?"
 
Mama the strange
[QUOTE="vieras";22235128]Ystäväni on lesbo ja arasteli asiaa kertoa ja mä nauroin että kuinka et aikasemmin ole kertonut.
Mä rakastan homoja,on aivan vatloittavia persoonia,ainakin ne ketkä mä tunnen.[/QUOTE]

Ai, en mä ainkaan rakasta kaikkia tuntemiani homoja ja lesboja. Osa on vallan veemäisiä persoonia. Osa on hyvin mukavia ja osa ei aiheuta tunteita suuntaan tai toiseen.

Tuokin on jonkinnäköistä homofobiaa... siis että kaikki homot on niin ihania kultamussukoita...ei pahaa sanaa... pusipusi.

Homot ja lesbot ovat omanlaisiaan persoonia kaikki. jokainen ei suinkaan ole valloittava persoona.
 
mulle sanotaan näin
Asenteesi ovat homofobiset, mutta pystyt kuitenkin joissain tilanteissa suhtautumaan asiallisesti seksuaalivähemmistöihin kuuluviin ihmisiin. Oletko koskaan miettinyt, mitä asenteittesi taustalla voisi olla? Onko tuntemuksissasi enemmän pelkoa vai vihaa?
 
kerrotko
Alkuperäinen kirjoittaja mulle sanotaan näin;22235890:
Asenteesi ovat homofobiset, mutta pystyt kuitenkin joissain tilanteissa suhtautumaan asiallisesti seksuaalivähemmistöihin kuuluviin ihmisiin. Oletko koskaan miettinyt, mitä asenteittesi taustalla voisi olla? Onko tuntemuksissasi enemmän pelkoa vai vihaa?
No mietitkö asiaa?
 
Et ole homofobinen. Suhtaudut täysin luontevasti myös ihmisiin, jotka eivät ole perusheteroita.

Ei yllättänyt, vaikka edelleen olen sitä mieltä että kirkolla/papilla ei ole velvollisuutta vihkiä homoparia, jos hän katsoo sen vakaumuksensa vastaiseksi menettelyksi. Siviilivihkimisen hyväksyn eikä nimityksillä ole merkitystä parisuhde kuin parisuhde tai avioliitto mikä avioliitto.
 
Viimeksi muokattu:
"Emily"
Testin tulos:

Et ole homofobinen. Suhtaudut täysin luontevasti myös ihmisiin, jotka eivät ole perusheteroita.


Homot ovat ihan samanlaisia ihmisiä kuin kaikki muutkin. Heillä pitäisi olla samat oikeudet kuin heteroillakin. Olisiko reilua, että uskovaisia ruvettaisiin syrjimään, koska he uskovat sellaiseen minkä olemassa oloa ei voida todistaa millään konkreettisella?
Itse olen ateisti (ja jos en vielä olisi kirkkoon kuulumaton, olisi varmasti eronnut siitä nyt) ja naimisissa ihanan miehen kanssa. Nykyään tuntuu vain siltä, että heterot ei saa puolustaa homoja ja heidän oikeuksiaan ilman että heitä luullaan homoiksi myös!
Oli pakko sanoa tässä samassa oma mielipiteeni asiasta.
 
"Et ole homofobinen"

[QUOTE="vieras";22235128]
Mä rakastan homoja,on aivan vatloittavia persoonia,ainakin ne ketkä mä tunnen.[/QUOTE]

Jotenkin hassua sanoa noin, sillä mun ystävistäni on hyvin vaikeaa päätellä, kuka olisi homoseksuaali, kuka bi ja kuka hetero. Jokainen on mulle rakas ja valloittavia persoonia seksuaalisesta suuntautumisestaan riippumatta.
 

Yhteistyössä