Meille tulee pieni poika!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22234566]IHANAA, tänään rakenneultrassa saatiin tietää että meille on tulossa pikkuinen poika :)
(Ei sinänsä olisi ollut sukupuolella väliä kunhan terve lapsi)[/QUOTE]

täältä sinua onnittelee 5v ihanan pojan äiti! <3 Pojat on ihania!

[QUOTE="vieras";22234650]Kiitos! Mies on jopa nähnyt unia meidän pikku pojasta joten joskus ne unetkin näköjään toteutuu![/QUOTE]

Meillä mies oli varma et se on tyttö ja mä veikkasin poikaa, lyötiin leikkimielinen veto asiasta ja tulikin mieleen et se on sen leffaillan vieläkin velkaa... :D

Ei se lapsen terveyskään ole mikään ehto sille, että lapsi on toivottu ja rakastettu. Mautonta aina hokea tuoita "kunhan on terve". Terveisin ei-niin-terveen, mutta maailman ihanimman, rakkaimman ja toivotuimman lapsen äiti.

Ei se lapsen terveyskään ole mikään ehto sille, että lapsi on toivottu ja rakastettu. Mautonta aina hokea tuoita "kunhan on terve". Terveisin ei-niin-terveen, mutta maailman ihanimman, rakkaimman ja toivotuimman lapsen äiti.

Ja väitätkö muka ettei olisi ollut mukavampi jos lapsi olisi terve? Miksi täytyy väkisin tulla pilaamaan toisen ilo?

[QUOTE="vieras";22234697]Anteeksi vaan että näköjään pilasin sun päivän :/[/QUOTE]

ei se mun päivä niin pienestä ole kiinni. Oon vaan nin kyllästynyt siihen, että eritavalla kehittyvällä lapsella ei ole muiden ihmisten silmissä kovankaan paljon arvoa. Kun pitää olla TERVE. Eikö voitaisi jo toivottaa kaikki lapset tervetulleiksi sukupuolesta ja normien mukaisesta terveydestä riippumatta?

Tottakai on rakastettu. Siltikin kaikki (näin uskoisin) vanhemmat toivovat tervettä lasta, se ei tarkoita ettei häntä rakastettaisi jos ei terve sattuisi olemaan.

Onnea ap:lle :)

Meillä kaikki neljä lasta on "terveitä", mutta olen aina odotusaikana todennut, että ei ole sukupuolella väliä, kunhan on lapsi :D Tietysti etenkin lapsen itsensä kannalta toivoin terveitä lapsia, mutta vastaan olisin ottanut vammaisenkin lapsen onnellisena. Sitä paitsi vammaisen vastakohta ei ole terve. Vammainenkin on terve, jos ei ole sairas. Jos nyt pilkkua viilataan (ja näköjään viilasin jo :D )

[QUOTE="3xäiti";22234724]Tottakai on rakastettu. Siltikin kaikki (näin uskoisin) vanhemmat toivovat tervettä lasta, se ei tarkoita ettei häntä rakastettaisi jos ei terve sattuisi olemaan.

Onnea ap:lle :)[/QUOTE]

Juurikin näin :) Kiitos!

[QUOTE="vieras";22234731]Meillä kaikki neljä lasta on "terveitä", mutta olen aina odotusaikana todennut, että ei ole sukupuolella väliä, kunhan on lapsi :D Tietysti etenkin lapsen itsensä kannalta toivoin terveitä lapsia, mutta vastaan olisin ottanut vammaisenkin lapsen onnellisena. Sitä paitsi vammaisen vastakohta ei ole terve. Vammainenkin on terve, jos ei ole sairas. Jos nyt pilkkua viilataan (ja näköjään viilasin jo :D )[/QUOTE]

Totta. Sinällään naurettava lausahdus. Meileetulee lapsi, kunhan sillä ei ole nuha (=sairaus, vamma=ominaisuus). Itse sanoin esikoista odottaessa, että kunhan on oma. Erilailla kehittyvä lapsi tuli, mutta maailman ihanin pakkaus silti.

tietysti kaikki TOIVOO eniten että lapsi olis terve.. tai niin ainakin mä. ei kukaan oo sanonut et sen on pakko olla terve vaan toivotaan.
Onnea pojasta! :)

t: 3 pojan äiti, ellei neljänkin...

Onneksi olkoon!
Mä olin rakenneultraan mentäessä niin varma, että meille tulee kolmas tyttö.
Kun sitten ultrassa kysyttiin sukupuolta, mieskin sanoi leikillään että olishan se kiva saada kalakaveri itselleen ( toki samalla tavalla meidän esikoinenkin touhuaa isänsä kanssa;) ) kätilö sanoikin, että kyllä täältä taitaa poika tulla.
Hetken aikaa meni tiedon mennä aivoihin asti, tosin en sitä usko vieläkään, ennenkuin itse näen.

Yhteistyössä