Mikä sua on viimeaikoina kiukittanut eniten

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 9MM.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä oli eväänä jotain pehmeitä kaurapaloja herkullisen, rasvaisen gouter (vai mitä hittoa se vähän metvurstin näköinen, lauantaimakkaran kokoinen makkara on?) ja paprikan kera. Termarissa kaffetta ja metsätienpieli oli punaisenaan metsämansikkaa.

Voikkari on paras eväs!
Hmm mulle kait sit kalkkunaleikettä se on kyl ihan jees leikkele jos sinapilla maustaa. Mut kalkkunaleikettä, kananmunaa höh harmi kun ei oo sitä kananumunansiivutinta kuinka kauan keittäisit kanan munia et ne olis hyviä veitsellä siivuttaa? Eiku se oli avokado kurkkuleipä siihen vähän pippuria ni jep ja oliiviöljyä tiiäks mis oon ollu pässi siis en oo raaskinut ostaa oliiviöljyä kun on niin "kallis" mut hyvin on riittänyt voi paketti olis mulla jo loppunut mut öljy taitaa niukin naukin riittää pe asti ostoslista kasvaa koko ajan mitä pitää hankkia. Nyt maistuis kanasta ainoostaan se kaupan kokonainen grilattu broileri nahkoja ei kuulemma saisi syödä mut nehän on yks herkullismpia osia siitä. Mitä mieltä sä oot niistä nahkoista siinä grillatussa broilerissa ja ootko millon viimeks syönny sitä? Ne koivet siinä on mehukkaimmat ja syön kuin obelix siinä asterxisissä ja obelixissa. Mut nää olis do listalla pyörä=iloo lisää kesään blnderi=uutta makuu ja kokeilui,hunaja

Ja sen verta yougurtista 200grammaa ja marjoi ja vähän hampunsiemenii vaik joku väittää et chian siemenii. Mut joo chian siemenii en oo pitkään syönnyt ja siement on aika neutraalei maultaan et kyl niitä just voi yougurttiin laitta siis kreikkalainen ja sopii tosi hyvin. Ite tietty sen sokeri voi puuron kanssa kokeilin hampunsiemenii mut ne ei jotenkin sopinut yhteen mut nyt oon löytänyt paremman ja menee alas. Mites muuten te suositteko kaupassa käyntiä usein pitkin viikkoa vai kerralla viikon ostokset? Mitä etuja on pidemmällä suunnitellula ruokailussa ja siis suunnitteletteko joka ateria seuraavaksi viikoksi. Ehkä tuo et käy useammin kaupassa niin sen plussa on et tuleepahan lisää liikuntaa jos ei muuta ja kanniskelua ja ite jättää aina vähän pakkaseen tilaa tai välillä tyhjenee väkistekkin. Mut et sinne mahtuis tosta lähikaupan alesta jotain tarvittavaa säästöön. Nytkin oli kova oli kanan maustamattomia fileitä miinus 50prossaa ja 10prosenttista kananauta jauhelihaa ni niitäkin otin kolme pakettia. Mitä vähemmän nois jauhelihois rasvaa ni sen kalliimpaa. Mut alessa ne hinnat niillekkin on ihan jepulis jos 400grammaa 10prossast maksaa alle neljä euroo ni se on ihan jees hinta.8€ tai lähelle sitä on kyl aika kallista ja siks helposti ottanut sen rasvaisimman 700grammaa 6€ mut nyt tuli sitäkin lihaa kohtaan jotenkin mitta täyteen tänä kesänä ja noi vähärasvasemmat jauhelihat on ollu ihan jees ja nyt oon ostanut uusia mausteitakin ni tullu vähän erimakuu pitkään maustanut samalla tavalla ni ei ihme kun puuduttaa se ruoka. Mut aleja on nää kuukaudet kärkyttävä harmi kun mulla on vaan pakastelokero ni ei paljoo mahdu. Mut kohta ruuan laittoon. Tänään mennään tällä kananauta jauhelihaa ja siihen kylkeen muutama peruna. Viel löytyy pinaattia vähän ja porkkanaa. Sit tulee pikku breikki kasviksiin until friday. Mut salaateista pinaatti kyl aina ollut yks mieluisimmista salaateista. Mikäs salaatti sun suosikki? Ainiin sipulia ja valkosipulia pannulla ja ne kotitekoiset lihapullat en oo pannulla tehnyt koskaan vaan uunissa. Ainiin ja bataattikin on jees ja on nopee valmistaakkin luulin et sillä samanlaiset vaomistusajat kuin perunalla mut ei ollenkaan sinkun pilkkoo ja heittää pannulle ja mausteet tietty päälle ni jes muutaman minuutin juttu eli niuden valmistus ainakaan pannulla ei ole vaikea. Millai. Te yleensä valmistatte bataatin?

Yhteistyössä