Hmm mulle kait sit kalkkunaleikettä se on kyl ihan jees leikkele jos sinapilla maustaa. Mut kalkkunaleikettä, kananmunaa höh harmi kun ei oo sitä kananumunansiivutinta kuinka kauan keittäisit kanan munia et ne olis hyviä veitsellä siivuttaa? Eiku se oli avokado kurkkuleipä siihen vähän pippuria ni jep ja oliiviöljyä tiiäks mis oon ollu pässi siis en oo raaskinut ostaa oliiviöljyä kun on niin "kallis" mut hyvin on riittänyt voi paketti olis mulla jo loppunut mut öljy taitaa niukin naukin riittää pe asti ostoslista kasvaa koko ajan mitä pitää hankkia. Nyt maistuis kanasta ainoostaan se kaupan kokonainen grilattu broileri nahkoja ei kuulemma saisi syödä mut nehän on yks herkullismpia osia siitä. Mitä mieltä sä oot niistä nahkoista siinä grillatussa broilerissa ja ootko millon viimeks syönny sitä? Ne koivet siinä on mehukkaimmat ja syön kuin obelix siinä asterxisissä ja obelixissa. Mut nää olis do listalla pyörä=iloo lisää kesään blnderi=uutta makuu ja kokeilui,hunajaMeillä oli eväänä jotain pehmeitä kaurapaloja herkullisen, rasvaisen gouter (vai mitä hittoa se vähän metvurstin näköinen, lauantaimakkaran kokoinen makkara on?) ja paprikan kera. Termarissa kaffetta ja metsätienpieli oli punaisenaan metsämansikkaa.
Voikkari on paras eväs!