Miks mä oon tällanen... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mami

Vieras
Olen raskaana rv25 ja kuukausi sitten rakenneultrassa sanottiin, että tulossa olisi poika. Ultraaja eii sanonut, että olisi mitenkään epäselvää. Kysyi vain, että haluammeko tietää ja kun vastasimme myöntävästi, niin kuvasi sivuprofiilia ja sanoi: "Katsokaapas itsekin, pieni poikahan siinä. Tiataa juuri pissatakin". Olin todellakin tätä toivonut, koska esikoinen on tyttö.
Nyt olen alkanut "pelätä", että lapsi onkin tyttö... Olemme menossa 4D ultraan, niin kuin esikoisestakin aikoinaan, ja siellä asia tietysti varmistuu.
Mutta olenko ainoa joka murehtii tällaisia asioita? En tarvitse nyt mitään syytöksiä, että olen huono äiti kun "en halua" tyttöä. Loppupeleissähän ei lapsen sukupuolella ole mitään merkitystä, kunhan on terve. Esikoinen on maailman ihanin (tietysti äidin mielestä :) ) lapsi!!! Enkä vaihtaisi häntä yhteenkään poikaan!

Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Olen raskaana rv25 ja kuukausi sitten rakenneultrassa sanottiin, että tulossa olisi poika. Ultraaja eii sanonut, että olisi mitenkään epäselvää. Kysyi vain, että haluammeko tietää ja kun vastasimme myöntävästi, niin kuvasi sivuprofiilia ja sanoi: "Katsokaapas itsekin, pieni poikahan siinä. Tiataa juuri pissatakin". Olin todellakin tätä toivonut, koska esikoinen on tyttö.
Nyt olen alkanut "pelätä", että lapsi onkin tyttö... Olemme menossa 4D ultraan, niin kuin esikoisestakin aikoinaan, ja siellä asia tietysti varmistuu.
Mutta olenko ainoa joka murehtii tällaisia asioita? En tarvitse nyt mitään syytöksiä, että olen huono äiti kun "en halua" tyttöä. Loppupeleissähän ei lapsen sukupuolella ole mitään merkitystä, kunhan on terve. Esikoinen on maailman ihanin (tietysti äidin mielestä :) ) lapsi!!! Enkä vaihtaisi häntä yhteenkään poikaan!

Samanlailla aattelet tästä toisesta nyytistä kun saat hänet syliin ensikertaa.
Joten elä nyt tällaisesta tee ongelmaa. =)

Mä en raskaana ollessa erityisesti toivonut kumpaakaan (siis tietysti toivon lasta,mutta sukupuolella ei väliä :D), mutta minulle oli jotenkin pakkomielle selvittää sukupuoli etukäteen. Kävimme 4D:ssä kin ja veikattiin hyvin epävarmasti tyttöä. Minä sitten ostin tytönvaatteita ja huone laitettiin tytölle sopivaksi..Kävi tuuri, tyttöhän sieltä sitten tulikin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Mutta olenko ainoa joka murehtii tällaisia asioita? En tarvitse nyt mitään syytöksiä, että olen huono äiti kun "en halua" tyttöä. Loppupeleissähän ei lapsen sukupuolella ole mitään merkitystä, kunhan on terve.Esikoinen on maailman ihanin (tietysti äidin mielestä :) ) lapsi!!! Enkä vaihtaisi häntä yhteenkään poikaan!

Samanlailla aattelet tästä toisesta nyytistä kun saat hänet syliin ensikertaa.
Joten elä nyt tällaisesta tee ongelmaa. =)

Mä taas pelkäsin (tyhmänä ) , ettei rakkautta riitä samalla tavalla tokalle lapselle. Olin siinä kyllä niin väärässä.
:heart: :heart:

Uusimmat

Yhteistyössä