Muistaakseni vuonna -99 sain kodinhoidontukea noin 3500 mk ja siinä oli kyllä kuntakorotus mukana.
Minun mitä hatarin mielikuvani olisi jotain 1200 markan tienoilla kuntalisän kanssa, meidän silloisessa kunnassa siis.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Muistaakseni vuonna -99 sain kodinhoidontukea noin 3500 mk ja siinä oli kyllä kuntakorotus mukana.
:attn:
Ja mulle on sanottu, että se huomioidaan nykyään TOIMEENTULOTUKENA :O Eihän se nyt noin voi mennä. Aikuisten oikeesti.
Veroetu on poistunut aika alussa vuosikymmentä, meillä esikoinen syntyi 94 ja silloin se oli jo poistunut vuotta paria aiemmin.näin ne on muuttunut..90-luvulla oli verotuksessa lapsivähennys
kunta-lisää ei huomiotu toimeentulotukena sossussa
Veroetu on poistunut aika alussa vuosikymmentä, meillä esikoinen syntyi 94 ja silloin se oli jo poistunut vuotta paria aiemmin.
Veroetu on poistunut aika alussa vuosikymmentä, meillä esikoinen syntyi 94 ja silloin se oli jo poistunut vuotta paria aiemmin.
niin.....
Ymmärrätkö mitä tarkoittaa alenutnut reaalisesti? Ilmeisesti et.
Termi reaalinen viittaa siihen, että tarkastellaan todellista muutosta, josta on poistettu hintojen nousun aiheuttama näennäinen muutos.
:attn:
Ja mulle on sanottu, että se huomioidaan nykyään TOIMEENTULOTUKENA :O Eihän se nyt noin voi mennä. Aikuisten oikeesti.
Niin, kunhan täsmensin vuoden milloin poistui...
poistui muuten 1994 jos oikein tarkkoja ollaan
näin se ennen meni kukaan mun ystävä ei 90-luvulla viennyt tarhaan alle 3vuotiasta,nykyään on pakko
Hgissä maksaa yhden lapsen pk-hoito n. 950e/kk. Ei se kuitenkaan oikeasti tulisi halvemmaksi, jos kaikki hoitaisivat lapsensa itse, koska työstä maksetaan enemmän veroja kuin Kelan etuuksista.