Pakko kertoa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Punastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Punastunut

Vieras
Jos kukaan muistaa, oon täällä ihmetellyt erästä miestä jonka tapasin ohimennen eräissä juhlissa ja joka sen jälkeen etsi mut facebookista käsiinsä. No, nyt me ollaan kavereita sitä kautta ja ette kyllä ikinä usko mitä se mulle siellä kertoi. Sanoi kaivanneensa mua ja sitä iltaa! :O

Apua.

Huih. Mitäs mä nyt teen. Onko mun ikisinkkuus nyt uhattuna tosissaan vai pelataanko me vaan jotain omituista ihmissuhdepeliä?

Oonpa sanaton. En muista koska viimeksi oon kohdannut näin suorasukaista lähestymistä. Kerrankin mies joka vie eikä vikise. Apua.

Pillua se haluaa. Eikö sillä ollut puolisokin.

Ei kai sillä sitten ole, kun sinkku on statuksessaankin. Kaikki sen kuvat joita sillä siellä on, on siitä ja sen kavereista, eikä sillä mitään sormusta yhdessäkään kuvassa ole. Ja se on jossain sinkkuryhmässäkin siellä. En mä tiedä mikä se juttu oli, lapsi sillä kyllä on, joten oisko sitten niin että menee huonosti sen exän kanssa?

Eli pillun perässä.
Eikun sun mielestä tässä on varmaan kyse vuosisadan rakkaustarinasta ja ihanaa iik mies jahtaa sua kuin suurta palkintoa. Oi miten tunnetkaan itsesi Naiseksi.
Iäksesi veikkaan alta 20v. Henkisesti.

Juu, jos on sinkku statuksessa, niin se on satavarmaa että on sinkku. Samoin jos kuvissa ei näy vaimoa, niin...

Taidat olla aika naivi. Se siitä. Ei muuta kommentoitavaa.

Onhan noita suoria miehiä maa pullollaan. Tosin monasti osaavat "suoruutaan" käyttää hyväksi kun tietävät naisten lankeavan siihen...Mä miehenä ainakin käyttäisin just niitä repliikkejä, oli seuranhaku sit hetkellistä kivaa tai vakavampaakin. Ota leikkimielellä, älä sydäntäs viel minnekään ojenna. Kattele mitä kehkeytyy.

[QUOTE="vieras";22175053]Eli pillun perässä.
Eikun sun mielestä tässä on varmaan kyse vuosisadan rakkaustarinasta ja ihanaa iik mies jahtaa sua kuin suurta palkintoa. Oi miten tunnetkaan itsesi Naiseksi.
Iäksesi veikkaan alta 20v. Henkisesti.[/QUOTE]

Pakko peesiä tätä vaikka hiukan kurjasävyisesti onkin kirjoitettu. Noi pelimiehet taitaa ton naisten lämmittelyn - kiitos naisen huonon itsetunnon. Ei tartte paljoa mielistellä kun nainen tuntee olevansa "elämänsä iskussa" ja sulaa vahaa miehen käsissä. Ja mies hakee vaan jotain, ehkä sit pillua, ehkä jotain vakavampaa. Tuskin se itsekään tietää mitä, kuhan laittaa syötit veteen ja katsoo mitä saa saaliikseen.

Voit hyvin lähtee hommaan vähän mukaan, mut älä sydämmellä. Pidä sellaisella huumori tasolla juttu ja anna ajan kulua

Ei täällä osata iloita toisen puolesta aina yhtä ikävät vastaukset. Ja mitä se ikä tähän kuuluu kyllä vanhempikin saa hehkuttaa jos on hyvä mieli. Kyllä sitä ihastuessaan vähän "nyrjähtää" vanhempikin, jos näin nyt voi sanoa.

Ap jännää aikaa sinulla ole iloinen. Tsemppiä !!!

[QUOTE="Unari";22175170]Ei täällä osata iloita toisen puolesta aina yhtä ikävät vastaukset. Ja mitä se ikä tähän kuuluu kyllä vanhempikin saa hehkuttaa jos on hyvä mieli. Kyllä sitä ihastuessaan vähän "nyrjähtää" vanhempikin, jos näin nyt voi sanoa.

Ap jännää aikaa sinulla ole iloinen. Tsemppiä !!![/QUOTE]

Kiitos :)
Ei kai mun ois pakko tästä muuten hehkuttaa sen enempiä, mutta kun ei mulle tämmöistä joka päivä satu. Hyvinkin hiljaista eloa on meikäläisen romanssirintamalla ollut jo kauan.

Yhteistyössä