K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tuli.:Sinä kirjoitit näin: "kyllä aikatauluista lipsuminen on merkki henkisestä sairaudesta, eikä taiteellisuutta. Epäsäännöllinen työ varmaankin masentaa ja epävarmuudet lisäävät ahdistusta. Kuvaan tulee viina lievittämään oloa ja säännöllisyys katoaa, kysymys on sairaudesta. Valitettavasti."
Ja minä vastasin seuraavaa:"No johan oli taas "tieto" mies1! BTW, etkös se sinä ollut mestari tuolla myöhästelyn ja aikatauluista lipsumisen saralla?"
Sinä purkauduit tällaisella ryöpsäshdyksellä: "Sulla on uskomattoman huono itsetunto ja erittäin vastenmielinen luonne. Olet ainoa nainen tällä palstalla, joka jaksaa nälviä vanhoilla asioilla ja aina kaivaa mitä ikävimpiä asioita pienestä päästään esille. En kyllä yhtään ihmettele, että roikut täällä kokoajan, kun et varmasti muuhun pysty. Ärsytät kanssaihmisiä aivan suunnattomasti ja seurasi on todella ikävää, harvoin tapaa noin lapsellista ja kehittymätöntä naista kuin sinä tuli olet. Olisit hiljaa ja kasvaisit henkisesti ensin. Enempää en tähän hätään sinua osaa haukkua, mutta itsepä aloitit."
Eli, mun pointti oli siinä, että mikä sinä olet diagnosoimaan ihmisiä sairaiksi noin varmalla otteella, etenkin, kun olet itse kova myöhästelemään. Tuo lause ei ollut vittuilua, vaan toteamus.
Pysähdy nyt hyvä ihminen lukemaan noita omia kommenttejasi ja mieti miltä ne kuulostavat muiden korvissa. Olet ottanut minut kirjoittajaksi, jonka tekstiä luet näkien olemattomia rivien välejä, tämän olen aiemminkin huomannut. Teet sitä kyllä muidenkin kohdalla olettaen asioita jotka eivät ole tosia. Esimerkkinä tulee mieleen ketju, jossa aloittaja mainitsi, että heillä on isoja lapsia, lähes aikuisia. Siinä sinä takerruit voivottelemaan lasten kohtaloa jos ero tulee -kuinka nämä pikku piltit joutuvat eron myötä mieron tielle.
Tässäkin ketjussa sinä hävitit pointin ja aloit haukkumaan minua parin rivin kirjoituksen johdosta (joka oli ihan asiallinen kysymys) keksityillä asioilla (toki voit olettaa minusta ihan mitä vaan, niin minäkin oletan sinusta, mutta pidän ne omina ajatuksina, koska en ole mielestäni pätevä tekemään syväluotaava analyysiä niiden tekstien perusteella, jotka tänne olet kirjoittanut. Toki osviittaa niistä olen saanut, mutta ei olisi kovin relevanttia niitä tuoda edes tässä esille.)