kalastajan vaimo - suosituin blogi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lukkija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No se eka sivu + vähän toista mitä katsoin... ihme sekasotku. Sisustusta, ulkoilmaelämää, muotia sikin sokin. En tykkää.

Mutta bloggaaja kyllä tykkää ittestään, sen huomas.

[QUOTE="just";22125824]Samoin! Jostain syystä pitänyt nuorekkaana nelikymppisenä :).[/QUOTE]

Hän on minua vain vuoden vanhempi mutta näyttää vanhemmalta. Mikäköhän sen tekee, en tiedä. Mutta mukava blogi on, pidän kuvista ja vaatteista ja saan siitä inspiraatioita vähän väliä :)

Mä olen tykännyt siitä, on sellainen aikuinen blogi, mutta tarpeeksi kevyt. Päivän asutkin on kivoja, vaatemaku on mukava, aikuinen ja rento. Nyt en tiedä, pitää katsoa miltä tämä uudistus alkaa maistua.

[QUOTE="vieras";22125860]Naama oli saanu vähän liikaa aurinkoo tai sitten sillä oli liian tumma meikkipohja. Vanhentaa kovasti.[/QUOTE]

Luulen, että hällä on liian tumma meikkipohja. Muistaakseni on käyttänyt Bare Mineralsin tummaa sävyä nyt kesäaikaan ja käyttäisiköhän muutenkin sitä mediumia. Minusta hänen "kuuluisi" käyttää sitä lightia.

Mä olen joskus käynyt katsomassa tuota blogia kun joku on siitä kirjoittanut. En siis seuraa vakituisesti, mutta joskus kuitenkin. Tykkään blogista, sillä ne kuvat on mun mieleeni. Samoin tykkään kirjoittajan tyylistä ja mausta niin vaatteiden kuin kodinkin suhteen. Kaunis nainen on myös, jotenkin juuri sellainen rennon tyylikäs kuin itsekin haluaisin olla. Mutta joo, kieltämättä mäkin luulin kirjoittajaa vanhemmaksi. Olin melkoisen yllättynyt hänen todellisesta iästään. Mun mies yleensä arvaa ihmisten iät oikein, mutta niin meni hakoteille hänkin tällä kertaa.

Pakko kuitenkin mainita, että löysin vauva.fi nettifoorumin kautta linkin aivan ihanaan toiseen blogiin. Sitä siellä haukuttiin minkä kerittiin, mutta mun mielestä blogi oli aivan ihana. Harmi, että en ymmärtänyt laittaa nimeä talteen. Jos joku tietää mistä puhun, niin vinkatkaa. Siinä on semmoinen tosi kaunis perhe, joka asuu todella hienossa kodissa. Mies on mm. rakentanut vanhoista jämistä aivan ihanan leikkimökin lapselle omaan huoneeseensa. Äiti on muistaakseni sisustussuunnittelija ja isäkin on yrittäjä, mutta en tiedä millä alalla.

Mulle ei ole blogeissa tärkeintä sen kirjoittajan ulkonäkö vaan blogin sisältö yleensä. Siis itseä kiinnostavia aiheita mukavasti toteutettuna. Kivoja juttuja kuvin höystettynä. Ei liian pitkiä turinoita.

Mä olen joskus käynyt katsomassa tuota blogia kun joku on siitä kirjoittanut. En siis seuraa vakituisesti, mutta joskus kuitenkin. Tykkään blogista, sillä ne kuvat on mun mieleeni. Samoin tykkään kirjoittajan tyylistä ja mausta niin vaatteiden kuin kodinkin suhteen. Kaunis nainen on myös, jotenkin juuri sellainen rennon tyylikäs kuin itsekin haluaisin olla. Mutta joo, kieltämättä mäkin luulin kirjoittajaa vanhemmaksi. Olin melkoisen yllättynyt hänen todellisesta iästään. Mun mies yleensä arvaa ihmisten iät oikein, mutta niin meni hakoteille hänkin tällä kertaa.

Pakko kuitenkin mainita, että löysin vauva.fi nettifoorumin kautta linkin aivan ihanaan toiseen blogiin. Sitä siellä haukuttiin minkä kerittiin, mutta mun mielestä blogi oli aivan ihana. Harmi, että en ymmärtänyt laittaa nimeä talteen. Jos joku tietää mistä puhun, niin vinkatkaa. Siinä on semmoinen tosi kaunis perhe, joka asuu todella hienossa kodissa. Mies on mm. rakentanut vanhoista jämistä aivan ihanan leikkimökin lapselle omaan huoneeseensa. Äiti on muistaakseni sisustussuunnittelija ja isäkin on yrittäjä, mutta en tiedä millä alalla.

Aargh, mäkin olen vilkaissut tuota blogia mutten omalla koneella joten se ei jäänyt edes sivuhistoriaan! Oli mukava, jotenkin niin irti minun arjestani että sitä seuraisi mielellään :D Mäkin haluan muistaa tämän, vinkkejä siis!

[QUOTE="Satunnainen vierailija";22125900]Mulle ei ole blogeissa tärkeintä sen kirjoittajan ulkonäkö vaan blogin sisältö yleensä. Siis itseä kiinnostavia aiheita mukavasti toteutettuna. Kivoja juttuja kuvin höystettynä. Ei liian pitkiä turinoita.[/QUOTE]

Minä löysin yhden blogin jonka sisältö on kaukana mun elämästä, aihe on raskas ja mulle vieras mutta seuraan sitä silti.

Toisaalta taas tykkään katsella kaikkea kaunista, joten tämä Kalastajan vaimon blogi on hyvä siihen.

Yhteistyössä