*** kolmatta kaipaavien syyskuu ***

mymosa oisko se r-testi sit jotenki reagoinu ovikseen? no jos on nyt ovis ni eiku hommiin :whistle:

miuskille paranemisia! sairaana ei kyllä jaksa koneella istua eikä paljon mitään muutakaan, toivottavasti tauti pian hellittää otettaan.

tyllerö testaatko jo heti torstaina? mul ois testipäivä lauantaina jos ei menkat sitä ennen ala.

muumi hyvä jos kierto kohdillaan ja menkat alko ni pääsette uuteen yritykseen :)

Viimeksi muokattu:
Heip!
Mua polttelee nyt niin paljon tuo testaus että päätin "ihan huvikseni" testata jo tänään vaikka nyt onkin vasta kp 24/28 (oletettavasti)... hmm..voiskohan edes vielä näkyä... :confused:

No mä kuitenkin ilmoittelen sitten että mitä testi näyttää vai näyttääkö mitään... illalla viim. tulen kertomaan :)

Mua niin jännittää teidän muiden puolesta joilla alkaa testipäivät lähestyä! Ja toivon toki että kaikki muutkin saavat vielä sen kaivatun toisen viiman tikkuun pian :)

Mutta nyt alan valmistautua apteekkireissuun ja illalla kerron teille tuloksia...

Tervehdys kaikille!
Pikaista paranemista Miuskille ja onnittelut plussanneille! Toivottavasti tullaan sankoin joukoin perässä piankin.

Itsellä kierto alkaa lähennellä loppuuaan, kp 25 mennään (synttäreiden merkeissä ;) ). Pari testiä on eilisen kauppareissun jäljiltä kaapissa ja huomenna ajattelin ekan testailla... Jos mitään ei näy, niin sitten aikaisintaan keskiviikkona seuraavan, silloin kun pitäisi menkkojen sitten alkaa. Aiemmilla kerroilla on plussan saanu jo muutama päivä ennen kierron loppua. Ekalla tuli jo kp 28/33. Nyt tosin eri testi kyseessä, niitä samoja kun ei ennän näkynyt olevan.

Eipä mulla mitään oireita tällä hetkellä ole, en tosin musita mitä ne voisi ollakaan :D Pissattaa kyllä koko ajan, muttei kyllä tuntuis että vti olis. Yölläkin täytyy käydä vessassa vaikken illalla mitään joisikaan. ja sit aamullakin herää että on ihan hillitön pissahätä! Mahaa ei ole nyt nipistelly, en kyllä oo jaksanu kiinnittää huomiotakaan kun oon ollu sen verran kovassa nuhassa.

Mutta ilmoittelen huomenna miten kävi ;)

Jessi Nii tottahan tuo kyllä on :| mutta hätähousu mikä hätähousu... Muistelin vaan tuosta meidän tytöstä että se näky kyllä jo tosi aikaisin... kierron päiviä en tiedä kun testi tehtiin yllättäin tk:ssa... mutta alussa olin sen muistan... Noh, eipä tässä kuitenkaan pitkäaika ole kun tulos selviää jokatapauksessa oli se mikä hyvänsä :)

Jessi Nii tottahan tuo kyllä on :| mutta hätähousu mikä hätähousu... Muistelin vaan tuosta meidän tytöstä että se näky kyllä jo tosi aikaisin... kierron päiviä en tiedä kun testi tehtiin yllättäin tk:ssa... mutta alussa olin sen muistan... Noh, eipä tässä kuitenkaan pitkäaika ole kun tulos selviää jokatapauksessa oli se mikä hyvänsä :)
tk:ssa ne on voinu määrittää sen hcg:n verestä vai oliko ihan pissanäyte vaan? tiiän kyl ton tunteen et ei malttas oottaa, mulla vielä vko :snotty: no onneks on niin paljo tekemistä töissä ja kotona et ei kerkee paljo miettii :popcorn:

Heipat!

Pikaisia paranemisia Miuski! Ja jos voit päivitellä minun osaltani että nyt olisi kp 3/28-30 ja virallinen yk 1 :D

Mä olin jo ihan maassa taas, kun ekana päivänä kunnon vuodon alkaessa alkoi merkit viittamaan että tyrehtyy taas, mutta eipä käynyt niin vaan ihan kunnon menkat nyt vihdoin! Ihan erilainen fiilis kun pääsee nyt kunnolla tositoimiin :)

Santtu81:lle syntymäpäiväonnitteluja myös täältä :flower:

Mutta juup, tänne ei mitään ihmeellistä kuulu, nyt vaan odotellaan vuodon loppumista ja ensi viikon lopusta eteenpäin aktiivisuutta petipuolelle, josko se vauva meillekin suotaisiin.. Sitten varmaan analysoidessa jokaista nippaisua riittääkin enemmän kirjoittamista! Nyt enemmän kokonaan vielä hetken lukupuolella :)

santulle syntsäonnittelut! jäi epähuomiossa noteeraamatta :)

jude tervetuloa yrittäjiin!

mä en nyt oikein käsitä näitä alavatsakipuja, tänään ollu aika ikävää vihlontaa :| ihan ku menkat alkais, samanlaista paineentunnettaki välillä mut menkat ei tosiaan oo vielä alkamassa eikä noihin oikeen mitään järjellistä syytä ole. toivottavasti ei oo mikään tulehdus : /

jessi75 toivotaan et ei oo mitn.tulehdusta...jos oloiskin jo ekoja raskausoireita...vai mikä sun kp on? tai sit jotain muita tuntemuksia

mulla itellä ei ole mitn.tuntemuksia,paitsi että on alkanut väsyttää jostain syystänyt enemmän..ja kerran tosiaan kun pissalla kävin ja ni aikas vihlasu tuntui jossain tuolla häpyluun kohdalla..mut voihan se olla jtn,muutakin,tai jos olikin ovis vihlasu...emmätiä

tyllis väsymystä mullaki ollu ilmassa nyt enempi. mietin et voisko olla jotain kystia jotka kipuilee. pitänee soittaa ma neuvolaa ja taas häiritä neukkutätiä, ei uskois et mulla on jo kaks raskautta takana :rolleyes: mun kp:t on nyt 21. tuli mielee kohdun ulkopuolinen et jos se aiheuttaus kipuja jo nyt. en tiiä. kauheeta pähkäilyä ja stressaamista koko ajan : /

Viimeksi muokattu:
mymosa
Teroja söin sen 3kk mitä tuolta kaapista löytyi joskus aiemmin saama paketti.. Jos testit negaa ja menkat poissa niin soittelen sitten jos sais jotain apuja gyneltä..

En usko, että enää ovis olisi tai se ois jo kolmas mahdollinen ovis+ tähän kiertoon :D

Jessi Virtsasta katsoivat sen. Kun siinä oli vielä niin et jouduin sisälle päivystyksessä migreenikohtauksen vuoksi. Siinä pyysivät jättämään virtsanäytteen ja myöhemmin sitten lääkäri käski vielä ottamaan r-testin siitä näytteestä jonka olin jo jokuaika sitten niille antanut... Lyhykäisyydessään siis näin.
Santulle Synttäri onnittelut :flower:

Mutta siis tilanne nyt:
Clearblue digitesti näytti "ei raskaana". Mä idioottina menin avaamaan sen ja siellä oli kaksi vahvaa viivaa näkyvissä. Mietityttää se toinen viiva, kun se on yhtä paksu kun kontrolliviivakin ja toinen sivu viivasta on tumma ja muuten haalea. Ihan selvästi se näkyy tihrustamatta. Jos olis normitestiin tullut niin tulkitsisin positiiviseksi mutta tuli tuohon niin nyt en todella tiedä... :|
Olisko se kuitenki vielä niin haalea että se kone ei sitä pystynyt tulkitsemaan tai sitten se hcg pitoisuus ei yltänyt vielä siihen 25 milloin kone vasta tulkitsee tuloksen positiiviseksi :confused: en tiedä... ehkä se on kuitenkin nega (tai niin vielä ajattelen) mutta hämää vaan se liuskan tulos mikä oli sisällä. Kp on kuitenkin vasta se 24/28.
Noh, ehkä odottelen nyt rauhassa viikonverran ja testailen uudelleen jos on vielä aihetta :)

Minun osaltani hyvät yöt :wave:

KHJ
hello everybody! Te ootte kyllä tehokkaita kirjoittamaan,olen ollut viikonloppuna reissus ja jo on pari sivua eteenpäin ketju jatkunut :)

Paranemista Miuski Onnea syntseistä Santtu81 Mymosa: älä heitä kirvestä viel kaivoon. Ja Myrskymaija älyttömän paljon Onnea:heart:

Aika monella alkaa olla taas jännittävä viikko edesää,myöskin täällä kp nyt 18/25-28 ja ovis hyödynnettiin kyllä vaikka ukkosella flunssa olikin :) Alamahaa turvottelee ja välillä kipuileekin.Testata ajattelin vasta aikasintaan ens lauantaina(jos malttais) menee pirusti rahaa nuihinkin testeihin kun liian aikasin aloittaa,no jospa malttais :)

Välillä pelottaa et tuleeko tästä taas kahden vuoden tai pidempi yritys sessio, kuin esikoisenkin aikaan:| toivottavasti ei!!

Paljon plussa tuulia kaikille!!

Kp 27/24 menossa.. Eilen tein raskaustestin ja negaa näytti, menkat ei ole vieläkään alkaneet... Pieni pettymys oli tuo nega, mutta eihän tässä ole yrityksiä vasta kuin yksi kerta takana päin. Nyt oottelen sitten että millon ne menkat alkaa. Ja jos ei viikon päästä ole alkanut niin testattava uudelleen :)

halinappi mä nyt sit menin jaostin ekat ensimmäiset ovis testtit(7kpl) ja 2 raskaustestiä 18.90€
voi sentään...kaikkeen sitäkin sortuu kun se vauva-ajatus vain tuolla päässä pyörii!
vauvahai en tiä nyt mitä sit tarkottaa,mut eks tuo digitesti oo aika luotettava..? ellei tosin ollut viä sitä hormoonia tarpeeksi,sulla kuiteskin vasta kp24 kun testasit.

tänne ei omaan oloon ihmeempiä tuntemuksia,nyt vaan toivon että kp9 ja kp13 ois tärppi käynyt...heikot mahkut on

mymosa
Täällä ei mitään uutta.. Aamu alkoi ihan hyvin, söin jne ja nyt jatkuu kamottava oksetusolo ja mahaa vääntää, nenä vuotaa ja yskä vie kohta keuhkot :(

Mahaa vääntää kuin menkat ois alkamassa.. mutta eivät vielä ainakaan ole..

vauvahai onko siellä digitestin sisällä siis tavan liuskatesti? sori jos on tyhmä kysymys mut en oo noihin digitesteihin ikinä perehtyny. jos on liuskatesti ja näytti kahta viivaa niin eikös se sit oo raskauden merkki? jos nyt oikein siis ymmärsin. ja jos se digi ei sit vielä reagoi siihen. ylihuomenna varmaan jo haamua näyttää jos raskaana oot tavan testilläki. mä meinasin pe jo testata jos aamul kerkeen, jos ei menkat aka ennen. yhtään ei oo malttamaton olo :xmas:

khj meillä on sit samoihin aikoihin testauspäivät :)

tyllis mistä ostit noi testit ja siis toi satsiko makso ton 18,90 €? joo kaikkeen sitä vauvahuumassa sortuu :D mäki niin päätin et mitään ovistestejä en rupee tekemään ja kuinkas sitten kävikään :whistle::ashamed:

mymosa raskausoireita on toi menkkatunne mahassa et aika hyvältä kuulostaa :) toivotaan et ne menkat ei ala. huomennako testaat?

mahan juilinta hävis ku illalla otti sohvan selkään ja aamunki ollu pois. äsken käytiin lenkillä ja viel ihan ok olo .joku epäili et ne vois olla kierukan poisotn aiheuttamia hormonimuutoskipuja mut tiiä sit. pitää sieltä neukusta kysellä. viedään pojat tänään isovanhemmille hoitoon ja keksitään ukkokullan kanssa jotain kivaa tekemistä, syömään ja uimaan ois aika jees :)

Sunnuntaita..
Tein sitten äsken First Signal testin eikä siihen tullut kuin yksi viiva :( Pitäisi olla tosi herkkä testi. No vielä on kaapissa testejä (kävin äsken apteekista hakee vielä diginkin) ja keskiviikkona sitten uudetaan, ellei menkat ala. Jätän testaamisen silloin varmaan illalle niin näkee alkoko vai ei.

Onko muuten kokemuksia tosta First signal kasetista? Lähinnä varmaan kuulopuheita ;) Onko luotettava testi, vaikka väittävät luotettavaksi ja erittäin herkäksi.

Yhteistyössä