veit sanat suustani..Varmaan tyhmempi. Voisi olla helpompi elämä.
veit sanat suustani..Varmaan tyhmempi. Voisi olla helpompi elämä.
Ja tyhmä ei kärsisi rumuudestakaan, eli molempi parempi.:saint:Varmaan tyhmempi. Voisi olla helpompi elämä.
Nokitan sitten tällä:"Sillä missä on paljon viisautta, siellä on paljon huolta, ja joka tietoa lisää, lisää tuskaa." (Saarn. 1:18)
Ja tässä laveammin Saarnaajan mietteitä:
Saarnaajan kirja 2 luku
Jos olisin ilkeä, sanoisin, että tyhmäpäRumempi, niin kuin varmaan olen jo.
Teki mieli sanoa samoinJos olisin ilkeä, sanoisin, että tyhmäpä
Vaan kun en ole...
Etkä sinäkään.
Siis ilkeä, tyhmä tai ruma.
No joo. Mikähän edes on keskiverto ulkonäössä? Tuolla ulkomaailmassa kun kulkee, niin kyllä mä aika rupuseksi itseni tunnen.Teki mieli sanoa samoin
NäinpäVarmaan tyhmempi. Voisi olla helpompi elämä.
Plöh. Vaikea uskoa että muka oikeasti olisit jos nyt ihmisiä jokunen kadulta riviin laitettaisiin. Ehkä niillä on vain pakkelia enemmänNo joo. Mikähän edes on keskiverto ulkonäössä? Tuolla ulkomaailmassa kun kulkee, niin kyllä mä aika rupuseksi itseni tunnen.
toisaalta ei rumankaan elämä hullumpaa olisi. Rumia naisia kunnioitetaan siinä kuin miehiä. Ei kukaan kadehdi ja sylje sontaa selän takana eikä pidä ylpeänä jos ei jaksa jutella paskaa.en tiedä. luultavasti olen keskivertoa tyhmempi ainakin sosiaalisesti. Jos olisi tarpeeksi tyhmä, elämä olisi tosi helppoa.
jauhaisi paskaa muista minkä ehtisi ja ei tajuaisi ollenkaan miten tyhmä itse on. Istuisi alepan kassana ja täyttäisi elämänsä ostelemalla oikean värisiä vaatteita lapsilleen.
Valitan, ei pidä paikkaansa. Se lisäksi, että sinusta puhutaan paskaa selän takana, myös tuntemattomat ihmiset muistavat kertoa sinulle, että olet aika perseestä.toisaalta ei rumankaan elämä hullumpaa olisi. Rumia naisia kunnioitetaan siinä kuin miehiä. Ei kukaan kadehdi ja sylje sontaa selän takana eikä pidä ylpeänä jos ei jaksa jutella paskaa.
outoa. Minun tuntemat rumat ihmiset ovat sellaisia kyykyttäjiä, että heille ei kukaan kerro mitään.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;22075321:Valitan, ei pidä paikkaansa. Se lisäksi, että sinusta puhutaan paskaa selän takana, myös tuntemattomat ihmiset muistavat kertoa sinulle, että olet aika perseestä.
Vielä piti erikseen tulla kiittämään tuosta linkistä! Luin jutun kyyneleet silmissä, niin läheisesti se kosketti, nimenomaan liittyen tuohon nuorempaan poikaani (170<), jonka tilanteen tuo artikkeli ihan yksi yhteen osasi kuvata. Jo päiväkodissa kuulimme aina vaan, miten poika osaa sitä ja tätä, "men det där sociala..."@rusakko,
älykkäämmät ihmiset ovat todennäköisemmin ei-uskovaisia. Uskovaiset ihmiset ovat onnellisempia.
Älykkäillä ihmisillä on kohtalaisen usein jonkinlaisia henkisiä "vaivoja" riesanaan kuten OCD tms. vastaavat tilastollisesti enemmän älykkäitä ihmisiä piinaavat jutut.
Eräiden tahojen mukaan korkea äly nostaa masennusriskiä ja täten myös itsemurhariskiä.
Sitten on näitä sosiaalisen puolen ongelmia, aiheesta artikkeli tässä: The Prometheus Society > Articles > The Outsiders
Äly voi olla lahja, mutta myös henkinen piina, vuosien taakka, jota jotkut tahallaan tuhoavat.